Romantična destinacija bogate baštine brendira morsku šparogu

Snimio: Zvonko Kucelin

Snimio: Zvonko Kucelin

U planu je i nastavak gastronomskog brendiranja grada Nina započetog ovog proljeća s brendiranjem morske šparoge, a u pripremi su brošure za nadolazeću sezonu na stranim jezicima kojima planiramo opremiti sve privatne smještajne kapacitete, ističe Dejanović

Među posjećenijim destinacijama u Zadarskoj županiji zasigurno se nalazi i Nin, gradić bogate kulturne baštine i povijesti koji obiluje prirodnim ljepotama i prekrasnim plažama. Do sredine rujna na području Nina bilo je preko 154.000 turista s ostvarenih više od milijun i dvjesto tisuća noćenja, što je 27 posto više nego protekle godine. U odnosu na 2019. godinu turistički promet porastao je za nekoliko postotaka, što također govori o popularnosti i atraktivnosti Nina, koji od 2010. godine nosi titulu europske destinacije izvrsnosti – EDEN, a najviše gostiju u kraljevski grad stiže iz Njemačke, Poljske, Slovačke, Nizozemske, Češke, Austrije, Mađarske, Slovenije i Danske.


Održivi turizam


Nin je i kamping destinacija, s obzirom na to da je na njegovom području Zaton Holiday Resort i Kamp Zaton koji ove godine slavi 40 godina rada i u grad Nin dovodi veliki broj gostiju. Prateći suvremene trendove sadržaji resorta predstavljaju raj za turiste koji vole modernu ponudu.


Prema riječima direktorice Dejanović, Nin se razvija prema načelu održivog turizma, koji je, pak, prilagođen turistima i njihovim suvremenim potrebama i željama.


– Ninski turizam je kombinacija suvremene i tradicionalne ponude, a slijedi se načelo održivog razvoja turizma. Među ninske adute spadaju duge prirodne i one uređene pješčane plaže koje privlače obitelji s djecom. Godinama se Nin nalazi u grupi najromantičnijih destinacija Europe, stoga u Nin dolaze parovi, a oni izbjegavaju gužve i dolaze izvan glavne sezone, pa su njima pješčane obale idealne za odmor, a tajanstvene ulice starog grada nadopuna užitku istraživanja bilo povijesti ili gurmanskih užitaka, ističe Dejanović.


Festivali Sunca, soli, pijeska


Dodaje kako su tijekom ljetnih mjeseci održani brojni kulturni i zabavni događaji.


– U suradnji Turističke zajednice, gradskih službi, Solane i tvrtke Nin turizam, održani su festivali Sunca, soli, pijeska, nacionalno prvenstvo odbojke na pijesku, međunarodni festival folklora, sportska događanja, sajmovi, predstave, koncerte i izložbe. Također, održana su i višejezična besplatna kostimirana turistička vođenja s likom Petra Zoranića Ninjanina. Ovaj višegodišnji projekt nastavit će se i u budućnosti, kako bi se što više turista upoznalo s bogatom kulturno-povijesnom baštinom Nina, naglašava direktorica.


Naglašava kako ni u posezoni neće mirovati.


– Planiramo edukacije kako bi naši iznajmljivači bili ukorak s trendovima. U planu je i nastavak gastronomskog brendiranja grada Nina započetog ovog proljeća s brendiranjem morske šparoge, a u pripremi su brošure za nadolazeću sezonu na stranim jezicima kojima planiramo opremiti sve privatne smještajne kapacitete. Za ovu sezonu pripremljeni su materijali na hrvatskom, engleskom, njemačkom, talijanskom, francuskom, španjolskom i nizozemskom jeziku. Zadovoljan gost je imperativ, a ukoliko on već pri dolasku u smještajnu jedinicu pronađe sve potrebne informacije, a k tome i na svom jeziku, njegovo se zadovoljstvo povećava, ističe Dejanović i dodaje kako je svaka nova sezona – nova prilika.