MJESEC HRVATSKOG TURIZMA

JESEN U HRVATSKOJ odlična za uživanje u vinima, gastronomiji, kulturi i sportu

Alenka Juričić Bukarica

Photo: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL

Photo: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL

MJESEC HRVATSKOG TURIZMA PROMOTIVNA AKCIJA MINISTARSTVA TURIZMA I SPORTA I HRVATSKE TURISTIČKE ZAJEDNICE Akcija od 1. do 31. listopada omogućuje građanima Hrvatske, ali i strancima, dodatne popuste i pogodnosti. I to na različite vrste turističkih proizvoda, od smještaja, prijevoza, znamenitosti, nacionalnih parkova pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja



Mjesec listopad i ove će godine doista biti u znaku domaćeg turizma. Hrvatski turistički djelatnici okupit će se u Šibeniku na Danima hrvatskog turizma, uz što se ponovo i ove godine organizira promotivna akcija Mjesec hrvatskog turizma kojom se u periodu od 1. do 31. listopada omogućuje svim građanima Hrvatske, ali i strancima, da posjete i upoznaju turističku ponudu naše zemlje, uz dodatne popuste i pogodnosti. I to na različite vrste turističkih proizvoda, od smještaja, prijevoza, znamenitosti, nacionalnih parkova pa sve do ugostiteljskih usluga i različitih doživljaja. Nositelji projekta su Ministarstvo turizma i sporta (MINTS) i Hrvatska turistička zajednica (HTZ). Tako će i ove godine svi zainteresirani ponovo moći putovati uz značajne uštede i tako upoznati različite dijelove Hrvatske. Samim time ovo je prilika da se bolje upozna svoju domovinu, pa i one manje poznate destinacije, da se s mora fokus stavi i na kontinentalnu ponudu, koja iz godine u godinu postaje sve bogatija. A jesen je savršeno vrijeme za guštanje u njoj, bilo da se radi o vinskom turizmu, gastronomiji, kulturnom ili aktivnom turizmu.


Domaći gosti


Cilj projekta Mjesec hrvatskog turizma je upravo produljenje turističke sezone i poticanje domaćeg turizma u razdoblju posezone. Osim hrvatskih građana, ponude po povoljnijim cijenama moći će, dakle, koristiti i inozemni gosti, koji će tijekom listopada boraviti u hrvatskim destinacijama.


Da podsjetimo, Mjesec hrvatskog turizma prvi je put organiziran prošle godine, također u listopadu, i svojevrsna je nadgradnja uspješnog projekta Tjedan odmora vrijedan. Naime, zbog velikog interesa turističkih subjekata i samih građana, Tjedan odmora vrijedan lani je prerastao u Mjesec hrvatskog turizma te pokazao koliki je ustvari interes domaćih gostiju da upoznaju hrvatske destinacije i u posezoni. Inače, domaći su gosti u prvih osam mjeseci ostvarili oko dva milijuna dolazaka, što je čak 12 posto više nego prošle godine, te ukupan turistički promet od preko 10 milijuna noćenja, čime zauzimaju drugo mjesto po ostvarenom prometu, iza Njemačke i ispred Slovenije.


Doživi domaće




Domaći su gosti, pokazuju i ovi podaci, vrlo važni za hrvatski turizam, tim više što putuju i u pred i posezoni, ali i sve više istražuju ruralne dijelove naše zemlje. A upravo ta je ponuda ponovo u fokusu kampanje HTZ-a nazvane Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku! Naime, ulaskom u posezonu HTZ je krenuo s drugim dijelom ove kampanje koji uključuje nova četiri tematska videa, a koja otkrivaju zanimljivosti ruralnih područja oko Like i Senja, Posavine i Požege, Podunavlja, ali i Konavala. Riječ je o nastavku promotivnih aktivnosti koje se provode u suradnji s resornim Ministarstvom, i to s ciljem promocije raznolike ponude ruralnih destinacija s fokusom na domaće goste.



Odlični rezultati


Da je kampanja na tržištu vrlo dobro prihvaćena potvrđuju i rezultati ostvareni u njezinom prvom dijelu, provedenom u razdoblju od svibnja do srpnja ove godine, kada je online kampanja na društvenim mrežama i portalima ostvarila više od 29 milijuna impresija, dok su videomaterijali kampanje dosegli više od četiri milijuna pregleda.


Kad se ovim rezultatima nadoda vidljivost promotivnih materijala na drugim kanalima komunikacije, dolazimo do odličnih promotivnih efekata koji za cilj imaju daljnje poticanje turističkog prometa u segmentu ruralnog turizma, istaknuli su HTZ-u.


Vrlo smo zadovoljni promotivnim efektima ove kampanje koja u prvi plan stavlja hrvatske ruralne destinacije, ali i domaće goste kojima putem kreativnih materijala otkrivamo čari i ljepote kontinentalnih krajeva. Hrvatska nudi mnogo više od sunca i mora, a naš je zadatak da domaćim, ali i inozemnim gostima približimo bogatstvo hrvatskih ruralnih i kontinentalnih krajeva. Potencijale dodatno potvrđuje i ostvareni turistički promet u kontinentalnim županijama u kojima je, bez grada Zagreba, u prvih osam mjeseci ostvareno oko 1,7 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 40 posto, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako se aktivnosti na društvenim mrežama provode uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće.



Jedinstvena prilika


Inače, zaštitno je lice ove uspješne kampanje poznata voditeljica Doris Pinčić, koja na zanimljiv način, odnosno putem 11 tematskih videa publiku upoznaje sa zanimljivostima odmora i boravka u čistoj prirodi, okusima domaće uzgojene hrane, jedinstvenim doživljajima i autohtonim iskustvima. Jer, kako su poručili iz HTZ-a, jedinstvene i autentične prilike za odmor često se kriju u našoj neposrednoj blizini. Od skrivenih poljskih putova u unutrašnjosti naših otoka, do osamljenih plaža i uvala, preko planinskih zelenih površina i planinarskih staza do ravnica te dolina koje kriju jezera, rijeke, potoke i slapove. Zašto ne krenuti u istraživanje ruralnih područja Hrvatske? A na mrežnim stranicama Croatia.hr može se naći niz korisnih informacija o ponudi ruralnog turizma Hrvatske, od ponude ruralnih objekata do informacija o samom dolasku u destinaciju i različitim događanjima, koja su također odličan mamac za putovanja u posezonskom razdoblju.


CILJ PROJEKTA

Produljenje turističke sezone i poticanje domaćeg turizma u razdoblju posezone. Osim hrvatskih građana, ponude po povoljnijim cijenama moći će koristiti i inozemni gosti, koji će tijekom listopada boraviti u hrvatskim destinacijama