Rivijera se odsad ovako promovira
Novim vizualnim identitetom Crikveničko-vinodolska rivijera prikazana je kao dinamična rivijera rekreacije i zdravlja. Navedena značajka reflektira se kroz krajolik i razne mogućnosti aktivnosti koje nudi – kažu autori pobjedničkog rješenja
povezane vijesti
CRIKVENICA – Crikveničko-vinodolska rivijera odnedavno je bogatija za novi vizualni identitet i slogan »Puls života«, čime se, naravno, nastoji postići bolja prepoznatljivost, odnosno promidžbena vidljivost rivijere kod stranih i domaćih turističkih gostiju. Rezultat je to zajedničke suradnje ostvarene između Grada Crikvenice, Grada Novog Vinodolskog i Vinodolske općine te njihovih pripadajućih turističkih zajednica. Natječaj za izradu slogana i/ili logotipa i vizualnog identiteta Crikveničko-vinodolske rivijere pokrenut je u sklopu ranije suradnje zamišljene i realizirane kroz izradu Strategije razvoja turizma Crikveničko-vinodolske rivijere (CVR) 2019. – 2029. godine, a koju je izradio Institut za turizam iz Zagreba.
Glavni je cilj razvoja turizma u ovom periodu izgradnja održive, cjelogodišnje, konkurentne i međunarodno prepoznate dinamične rivijere rekreacije i zdravlja s bogatom ponudom sadržajnih turističkih iskustava. Direktor TZ-a grada Novog Vinodolskog Vladimir Butković iskazao je zadovoljstvo novim vizualnim identitetom i sloganom, ali i dosadašnjom višegodišnjom suradnjom triju turističkih zajednica.
Cjelovit dokument
– Strategija razvoja turizma Crikveničko-vinodolske rivijere (CVR) 2019.-2029. cjelovit je dokument koji pruža jasnu viziju smjera našeg zajedničkog razvoja i suradnje, i to kroz 12 opsežnih programskih točaka. Suradnja turističkih zajednica Crikveničko-vinodolske rivijere intenzivno traje već duži niz godina, bilo kroz osmišljavanje i unapređivanje brojnih zajedničkih programa naše turističke ponude, ili kroz projekt osmišljavanja vizualnog identiteta i slogana, kao što je to bilo ovoga puta. Pojedinačno smo mali, zajedno smo jači te je zbog toga naša suradnja vrlo značajna. Uostalom, i ljudi nas najčešće prepoznaju kao jedinstvenu i zaokruženu cjelinu, a to u konačnici i jesmo, Crikveničko-vinodolska rivijera! – istaknuo je Butković.
Predloženi slogani
|
Ostvarenom suradnjom zadovoljna je i direktorica TZ-a Vinodolske općine Alenka Spoja.
– Naše zajedničke aktivnosti i projekti logičan su slijed naše prostorne, ali i profesionalno-poslovne povezanosti, kao i u konačnosti one prijateljske, ljudske povezanosti. Neraskidiva veza naših triju turističkih zajednica traje već duži period, tijekom kojega smo realizirali mnoge zajedničke projekte. Oni se odnose na outdoor aktivnosti, kao što su projekti uređenja biciklističkih i planinarskih staza i šetnice, projekti izrade zajedničkih brošura ili promocije naših destinacija. Naravno, treba spomenuti organizaciju i provedbu zajedničkih manifestacija, kao što su Ružica Vinodola ili Fešta od kilometra. Kao kruna naše izvanredne suradnje i usmjerenosti jednih na druge, 2019. godine uslijedilo je potpisivanje Sporazuma o suradnji turističkih zajednica gradova i općina s područja Crikveničko-vinodolske rivijere, kao i nastajanje dokumenta strategije zajedničkog razvoja iz kojeg proizlazi i potreba za osmišljavanjem vizualnog identiteta i slogana, čijim sam konačnim rješenjem izrazito zadovoljna – istaknula je Alenka Spoja.
Veća prepoznatljivost
Novim vizualnim identitetom i sloganom zadovoljna je i direktorica TZ-a grada Crikvenice Marijana Biondić.
– Očekujemo da će novi vizualni identitet svojom vizualnom porukom pridonijeti sveukupnoj upečatljivosti i atraktivnosti rivijere te, u konačnici, povećati prepoznatljivost Crikveničko-vinodolske rivijere kao cjeline u čitavoj kompleksnosti njene ponude. Novi vizualni identitet generirat će niz koristi, kako za interesne skupine u turističkom sektoru rivijere, tako i za ciljne tržišne segmente kojima se obraća. Na razini posjetitelja on bi trebao olakšati komunikaciju vrijednosti i jedinstvenosti te nedvosmisleno prepoznavanje pripadnosti i komplementarnosti različitih područja i ponuđača usluga na rivijeri. S druge strane, on bi trebao potaknuti stvaranje snažnog imidža i prepoznatljivosti na ciljnim tržištima, jasnu identifikaciju i diferencijaciju na ciljnim tržištima te biti objedinjavajući faktor za turistički sektor Crikveničko-vinodolske rivijere – zaključila je Marijana Biondić.
Natječaj za izradu slogana i/ili logotipa i vizualnog identiteta Crikveničko-vinodolske rivijere bio je javnog karaktera te su pristigle 42 prijave, s potpunom dokumentacijom. Ocjenjivački je sud izabrao rad tvrtke Hyper dizajn iz Zagreba, koji vlastito rješenje prezentiraju na ovaj način:
Rekreacija i zdravlje
– Novim vizualnim identitetom Crikveničko-vinodolska rivijera prikazana je kao dinamična rivijera rekreacije i zdravlja. Navedena značajka reflektira se kroz krajolik i razne mogućnosti aktivnosti koje nudi. Znak je izveden iz stiliziranih izohipsa i izobata područja rivijere. Stilizirani prikaz pulsa srca odražava rekreaciju jednako kao i zdravlje. Organska forma znaka komunicira sve ono što rivijera jest, bogata i raznolika destinacija koja pruža savršen odmor i relaksaciju s jedne strane te dinamiku različitih aktivnosti s druge – smatraju kreatori pobjedničkog idejnog rješenja.
– Slogan komunicira kontakt čovjeka sa samim sobom i okolinom koja ga okružuje. Čovjek živi/diše/pulsira jednako kao i njegovo okruženje. Puls je život. Priroda je život. Rekreacija je život. Zdravlje je život. Kultura je život. Život je priroda. Život je rekreacija. Život je zdravlje. Život je kultura. Rivijera je život – objašnjenje je ideje slogana, koji se vezuje uz vizualni identitet rivijere.