Igre u Tokiju je na NBC-ju prosječno pratilo 15,1 milijun gledatelja, ali su bile popularnije na internetu, s oko šest milijardi minuta streamainga i 2,9 milijardi pojavljivanja na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram.
povezane vijesti
- Olimpijske igre u Tokiju koštale više od planiranog, izvješće pokazalo što je promaklo organizatorima
- Direktoru Organizacijskog odbora OI u Tokiju pretražen dom zbog optužbi za mito
- Amerikanci otkrili slučaj dopinga na Olimpijskim igrama u Tokiju, dvojica sportaša primala ilegalne lijekove od terapeuta
NEW YORK Olimpijske igre u Tokiju bile su najgledanije u povijesti na internetu, unatoč smanjenju televizijske publike u odnosu na prethodne Igre, objavili su u utorak specijalizirani mediji.
Igre u Tokiju je na NBC-ju prosječno pratilo 15,1 milijun gledatelja, ali su bile popularnije na internetu, s oko šest milijardi minuta streamainga i 2,9 milijardi pojavljivanja na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram.
NBC je proizveo ukupno gotovo 120 milijardi minuta sadržaja Igara koji su se emitirali na svim njegovim platformama (radio, TV, kabelska, digitalna), uključujući i svoju novu platformu za streaming Peacock, koja je pokrenuta prije dvije godine.
Osim toga, 150 milijuna Amerikanaca gledalo je svečanost zatvaranja na NBC-u. “Ne postoji ništa moćnije u medijima od 17 uzastopnih dana olimpijske dominacije”, izjavio je Pete Bevacqua, predsjednik NBC Sportsa.
Prema Tomu Jonesu, kolumnistu Instituta Poynter, specijaliziranog za medije, možda je bilo 10 milijuna manje američkih gledatelja u odnosu na Rio, zbog vremenske razlike (pola dana), Covid-19 i odsutnosti gledatelja na većini olimpijskih borilišta.
A prema web stranici Sports Media Watch, praćenost Igara je drugog tjedna bila 42 posto niža u odnosu na isti tjedan u Rio de Janeiru 2016., što čini OI u Tokiju među najmanje praćenima u povijesti.