![](https://www.novilist.hr/wp-content/uploads/2020/12/130241914_3521220174634713_3430509120593375712_n-717x478.jpg)
U znak poštovanja na najslavnije dane u povijesti našeg kluba vraćamo to ime na dres, na mjesto koje je rezervirano za generalnog sponzora kluba", napisali su na Facebooku
povezane vijesti
Košarkaški klub Split objavio je na društvenim mrežama odluku o vraćanju na dres natpisa “Jugoplastika”, pod kojim je imenom ostvario najveće uspjehe u svojoj povijesti.
“S obzirom da je istekao ugovor s tvrtkom Tommy, koja je više sezona bila naš generalni sponzor i kojoj se zahvaljujemo na suradnji, KK Split je donio odluku da do daljnjega, a u čast 75 godina kluba i u slavu tri titule prvaka Europe, na dres vraća ime Jugoplastika.
U znak poštovanja na najslavnije dane u povijesti našeg kluba vraćamo to ime na dres, na mjesto koje je rezervirano za generalnog sponzora kluba”, napisali su na Facebooku.
KK Jugoplastika u svojim vitrinama ima tri uzastopna naslova prvaka Europe (1989., 1990. i 1991. godine, od kojih je posljednji osvojen pod imenom POP 84), te dva uzastopna naslova Kupa Radivoja Koraća – 1976. i 1977. godine.