Promocija zdravog života

Gorštaci zovu u planine: Highlander postaje pravi hrvatski brand i probija nova tržišta

Marinko Krmpotić

Foto PREDRAG VUČKOVIĆ

Foto PREDRAG VUČKOVIĆ

Cilj nam je privući što više ljudi na planinu i prisiliti ih da izađu iz svojih komfort zona te dožive nešto drugačije, kažu u Highlanderu



Skupina hrvatskih zaljubljenika u planine i sportski pristup planinarenju uspješno je na području Hrvatske pokrenula, a potom proširila i u druge države, projekt Highlander koji se bavi organizacijom planinarskih događanja u više od dvadeset zemalja svijeta.


Highlander sve više postaje pravi hrvatski brand pa je, primjerice, ove godine probio tržište Francuske, Kostarike i Libanona. Do kraja godine najavljuje se otvaranje još tri nova velika tržišta – Meksiko, Australija i Saudijska Arabija – a itekako lijepa vijest je i to da je čuveni hrvatski olimpijac Valent Sinković postao jedan od investitora u Highlander. To nije ništa čudno, poručuju iz Highlander tima podsjećajući kako su u projekt već investirali bivši ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak te američki div Spartan Race Inc.


Simbol izvrsnosti


Valent Sinković neosporni je simbol izvrsnosti i predanosti. Timu se priključuje kao investitor, ali i osoba koja sa sobom donosi svoje bogato iskustvo iz svijeta sporta, kao i strast prema ambiciji, poduzetništvu i inovacijama – komentiraju u Highlander ekipi uključivanje Sinkovića koji je pak u svojoj izjavi također vrlo jasan.




– Jako sam sretan zbog naše odluke i oko ulaska u Highlander brand. Juricu i Ivana znam već godinama i super su ljudi i dobri prijatelji. Znam kako posluju i vjerujem da znaju da oni i njihov tim znaju što rade. Highlander mi se sviđa jer promovira sport i rekreaciju, ali i avanturu, a uz to promoviraju i pomicanje granica – događaji su to koji mijenjaju život i mislim da nam u Hrvatskoj, ali i u svijetu fali takvih događanja. Jako se veselim suradnji, mislim da će i meni puno značiti, nakon karijere u sportu, i mimo natjecanja, biti malo i s druge strane medalje. Jedva čekam družiti se i raditi s prijateljima i dići Highlander na još veću razinu, rekao je Valent Sinković.



Jurica Barač, CEO Highlandera ističe kako je velika čast imati u ekipi jednog takvog borca, višestrukog olimpijca i svjetskog prvaka.


– Valenta dugo poznajem i već surađujemo, a siguran sam da će ova njegova odluka samo produbiti naš odnos i označiti početak još jedne naše zajedničke poslovne priče. Pored same investicije, Valent svojim imenom i statusom u svijetu sporta otvara brojna vrata, što nam je upravo potrebno u proboju na svjetskom tržištu. Također, njemu i bratu želim uspješnu olimpijsku godinu i da nakon osvojenih medalja, zajedno krenemo u nove poslovne pohode, izjavio je Jurica Barač.


Ambiciozna ekipa


Svakako valja istaknuti kako ova mlada i ambiciozna ekipa nastavlja uvoditi razne novitete i uporno radi na poboljšanju svojih događanja. Tako su ove godine po prvi put uveli i zimski format: Highlander Gorski kotar čime su probili barijeru organiziranja zbivanja i van klasične planinarske sezone. Kroz Highlander avanture prošlo je već preko 15.000 planinara iz više od 120 država, a njihove priče odnedavno moguće je pratiti i kroz online serijal Highlanders kroz koji potencijalne gledatelje svaki tjedan upoznaju s jednim od njihovih sudionika i polaznika iz raznih krajeva svijeta, kažu u Higlander timu i dodaju:


Do kraja godine, Highlander imamo velike planove. Osim zatvaranja nove runde investicija kroz 2024. godinu, planiraju proširenje tima u Hrvatskoj, a šuška se i o novim suradnjama na stranom tržištu.


– Sljedeći korak je napad na tržište Azije. Nedavno smo uveli i jednodnevni format na gotovo sve svoje avanture. Namijenjen je svima koji nemaju vremena za višednevno planinarenje, a žele okusiti avanturu. Cilj nam je privući što više ljudi na planinu i prisiliti ih da izađu iz svojih komfort zona te dožive nešto drugačije. Kroz planinarenje i izazove koji su pred sudionicima oni upoznaju sebe, ali i brojne druge istomišljenike. Na događanjima su za njih osigurani hrana, voda i zdrave grickalice te voće, a navečer imaju razne programe poput radionica, mindfulness treninga, radionica preživljavanja u prirodi, učenja o flori i fauni, ali i zabavni dio koji postižu krou ples, muziku i razne druge umjetnosti i izvođače. Neizostavno je i gledanje zvijezda koje su sastavni dio ove magične planinske priče – poručuju Highlanderi.


Naglasak na održivosti


Veliki naglasak na svim našim zbivanjima stavlja se na održivost te iz godine u godinu uvodimo razne održive metode za sve sudionike, izbacujemo plastiku i vodimo se ne samo leave no trace nego erase the trace principima. Dobro je poznato da svoje sudionike nagrađujemo za smeće koje prikupe putem i pomažemo im u uklanjanju smeća iz prirode. Dugoročni cilj nam postati zero waste događaj i ne mislimo stati dok to ne postignemo. To naravno ima svoje izazove, ali kao i uvijek nema problema koje ova ekipa nije uspješno zaobišla – zaključuju Highlanderi.