Direktor TZ

Petar Škarpa: Winter Pass je Rijeci prošle godine omogućio dodatnih 4.000 noćenja

Alenka Juričić Bukarica

Petar Škarpa / Foto Sergej Drechsler

Petar Škarpa / Foto Sergej Drechsler

Pružateljima smještaja Winter Pass donosi priliku da obogate svoju ponudu i gostima koji borave u njihovom objektu pruže vrlo zanimljivu dodatnu vrijednost



Turistička zajednica grada Rijeke nastavlja s uspješnim projektom Winter Pass. Zimska propusnica Riječke turističke kartice, naime, aktivna je u mjesecima izvan ljetne sezone odnosno od početka listopada pa sve do kraja ožujka.


Turistima koji u Rijeci borave dvije ili više noći, u tom razdoblju ova kartica omogućuje besplatan ulaz u Muzej grada Rijeke – palaču šećera, Muzej moderne i suvremene umjetnosti, Prirodoslovni muzej, Pomorski i povijesni muzej Hrvatskog primorja, JGL Muzej farmacije, Trsatski kaštel, Muzej djetinjstva i Muzej informatike – Peek&Poke, Astronomski centar Rijeka, Bazene Kantrida te Muzej grada Rijeke – Kockicu.


Direktor TZG-a Rijeke Petar Škarpa je, uz zahvalu svima uključenima u projekt, istaknuo kako će Winter Pass poslužiti i kao odlična podrška u informiranju posjetitelja o turističkoj ponudi grada, a njegovom će se promocijom potencijalnim gostima predstaviti dodatni motiv dolaska u Rijeku koji može biti presudan pri odabiru destinacije u zimsko vrijeme.




Isto tako, pružateljima smještaja, dakle, iznajmljivačima, hotelijerima i ostalima, Winter Pass donosi priliku da obogate svoju ponudu i gostima koji borave u njihovom objektu pruže vrlo zanimljivu dodatnu vrijednost, te i na ovaj način obogate gostima boravak u gradu.


TZG Rijeke u suradnji s Turističkom zajednicom Kvarnera i Hrvatskom turističkom zajednicom provodi kampanju na emitivnim tržištima putem koje se promovira i turistička ponude Rijeke u zimskom periodu s naglaskom na Winter Pass, a uključen je i u kampanje oglašavanja najvećih riječkih zimskih manifestacija – Rijeka Adventa i Riječkog karnevala.


– Ovo je naša zimska turistička kartica čiji je cilj na emitivnim tržištima, na kojima radimo kampanje za zimski period, promovirati grad Rijeku.


Ciljamo većinom na turiste motivirane kulturom, kao i turiste koji u zimskom periodu žele posjetiti neko urbano središte te na taj način dobiti još veću vrijednost za novac.


Dakle, gosti koji u našem gradu ostvare dva ili više noćenja dobivaju besplatan posjet svim ovim institucijama koje su uključene u projekt, kazao je Škarpa podsjetivši kako je već lani za vrijeme trajanja promocije zahvaljujući Winter Pass kartici ostvareno preko 4.000 noćenja više nego što je planirano.


Inače, kampanja koju TZG Rijeke provodi zajedno s Hrvatskom turističkom zajednicom te Turističkom zajednicom Kvarnera, a kroz koju će se promovirati i riječki Winter Pass, odrađivat će se na slovenskom, talijanskom, austrijskom i njemačkom tržištu, kao i domaćem, čime će, uz destinaciju, na vidljivosti dobiti i sve institucije uključene u projekt.


Kroz projekt Winter Pass sve uključene institucije i atrakcije tako će svoju ponudu moći predstaviti mnogo široj publici, a turisti koji će u gradu boraviti minimalno dvije noći, će s druge strane besplatno dobiti uvid u fascinantnu povijest Rijeke i Primorja, ali i druge nezaobilazne atrakcije u gradu.