Foto: V. KARUZA
Činjenica je da u cijeloj Hrvatskoj dostava pretplate funkcionira, a problema ima jedino u Primorsko-goranskoj županiji. Zbog toga se ne mogu oteti dojmu da je možda riječ o namjernoj opstrukciji, kaže predsjednica uprave Novog lista Ankica Kruljac
povezane vijesti
RIJEKA – Zbog nefunkcioniranja sustava Hrvatske pošte (HP), na adrese dijela pretplatnika Novog lista već nekoliko tjedana njihove dnevne novine stižu sa zakašnjenjem ili ne stižu uopće. Problem s dostavom novina pretplatnicima Novog lista počeo je još prošlog mjeseca, da bi u zadnjih nekoliko dana eskalirao, pri čemu je samo u petak, 10. lipnja, na adresu Novog lista pristiglo više od 580 pritužbi pretplatnika koji nisu dobili novine.
Unatoč brojnim dopisima, pozivima i nedavno održanom sastanku s predstavnicima Hrvatske pošte, problem s dostavom i dalje traje, i to, kako ističe predsjednica uprave Novog lista Ankica Kruljac, samo na području Primorsko-goranske županije, u kojoj živi većina pretplatnika Novog lista. Kruljac se u ime Novog lista ispričala svim pretplatnicima koji u zadnjih nekoliko tjedana nisu dobili novine na kućnu adresu.
– Problemi s dostavom novina pretplatnicima traju, nažalost, već tjednima, a razlog je nefunkcioniranje službe Hrvatske pošte. Zbog toga me je kontaktirao i predsjednik uprave HP-a Ivan Čulo, koji kaže da do zastoja u isporuci novina dolazi jer nemaju dovoljno ljudi. No, činjenica je da u cijeloj Hrvatskoj dostava pretplate funkcionira, a problema ima jedino u Primorsko-goranskoj županiji, na području gdje Novi list ima najviše pretplatnika. Zbog toga se ne mogu oteti dojmu da je možda riječ o namjernoj opstrukciji kojom se želi naštetiti našoj medijskoj kući, kaže Kruljac.
Opravdano nezadovoljstvo
Dodaje da je, iako Čulo kaže da nastoje riješiti problem u HP-u i stabilizirati dostavu novina, Novi list zbog Hrvatske pošte doveden u vrlo tešku situaciju.
– Svjesni smo opravdanog nezadovoljstva naših pretplatnika. Nastojimo odgovoriti na sve njihove upite te nadoknaditi štetu koja je nastala zbog toga što nisu dobili svoje primjerke Novog lista. Zahvaljujemo svima na strpljenju i povjerenju koje nam ukazuju, iako strahujemo da, ako Hrvatska pošta problem ne riješi u idućih nekoliko dana, sve to dovodimo u pitanje budući da se više nećemo moći opravdati pred čitateljima i izgubit ćemo njihovo povjerenje, kaže Kruljac, koja je ispriku uputila i onim pretplatnicima koji, zbog preopterećenih telefonskih linija, nisu mogli podnijeti svoje pritužbe.
Novi list će, ističe, već od ponedjeljka organizirati dostavu novina za pretplatnike koji novine ne dobiju na vrijeme putem Hrvatske pošte.
– Ispričavamo se i svima koji su nas zvali ovoga tjedna, ali zbog preopterećenosti linija nisu uspjeli ovim putem kontaktirati naše zaposlenike. Činimo sve da odgovorimo na svaki poziv, a učinit ćemo sve i da svi naši pretplatnici dobiju novine, svakoga dana i pravovremeno. Zbog toga poduzimamo i potrebne korake, unutar kuće kako bismo vlastitim snagama riješili ovaj problem, a sve kako bi naši čitatwelji bili zadovoljni. Prije svega, već od ponedjeljka ćemo uvesti posebnu telefonsku liniju za prijem reklamacija te organizirati vlastitu službu za dostavu novina onima koji ih nisu dobili, kaže Kruljac.
Pretplatnici svoje pritužbe na dostavu novina, osim pozivom na telefonske brojeve Novog lista, mogu uputiti i na e-mail adresu: [email protected].
Nedostatak kadra
Upit o problemima s dostavom Novog lista na području Primorsko-goranske županije uputili smo i predsjedniku uprave HP-a Ivanu Čuli koji kaže kako je upoznat s ovim poteškoćama te da ih u HP-u nastoje riješiti, ali i da Pošta ima problema s pronalaženjem radne snage na području PGŽ-a.
– Upravo zbog toga su nadležni iz menadžmenta direktno uključeni u rješavanje problema na području Rijeke i Kvarnera te smo u kontinuiranoj komunikaciji s nadležnima iz Novog lista. Naime, Hrvatska pošta je u posljednje četiri godine značajno uložila u poboljšanje uvjeta rada na terenu te plaće i ostala primanja za radnike koji su na operativnim radnim mjestima.
Prije samo mjesec dana smo podigli plaće za 8.000 zaposlenika. Problem koji je lokaliziran upravo na području Rijeke i Kvarnera izazvan je otežanim pronalaženjem kadra koji je voljan raditi noćne smjene distribucije tiskovina te se radi i vikendima. Ovaj problem je eskalirao u ovo doba godine, kad se većina potencijalnog kadra okrene turističkim djelatnostima. Ulažemo sve napore da taj problem što prije bude riješen, kaže Čulo.