Foto Sergej Drechsler
Ciljamo većinom na turiste motivirane kulturom, kao i turiste koji u zimskom periodu žele posjetiti neko urbano središte te na taj način dobiti još veću vrijednost za novac, kazao je Petar Škarpa
povezane vijesti
Winter Pass 2023./2024., zimska propusnica Riječke turističke kartice i ove godine gostima koji u Rijeci borave minimalno dva noćenja nudi besplatan ulaz u čitav niz riječkih atrakcija.
Projekt se provodi treću godinu za redom te se u ovoj sezoni karticu može koristiti već od početka listopada pa sve do 31. ožujka iduće godine. Riječ je o projektu kojeg provodi Turistička zajednica grada (TZG) Rijeke zajedno s partnerima.
Na predstavljanju projekta Winter Pass, održanom u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja, tako je Petar Škarpa, direktor TZG Rijeke, pojasnio kako novi Winter Pass omogućuje besplatan ulaz posjetiteljima u Muzej grada Rijeke – palaču šećera, Muzej moderne i suvremene umjetnosti, riječki Prirodoslovni muzej, Pomorski i povijesni muzej Hrvatskog primorja, JGL Muzej farmacije, Trsatski kaštel, Muzej djetinjstva i Muzej informatike – Peek&Poke, Astronomski centar Rijeka, Bazene Kantrida te Muzej grada Rijeke – Kockicu.
Zimska turistička kartica
Samim time svi posjetitelji koji gradu borave dvije ili više noći, ostvaruju pravo na Winter Pass kao poklon dobrodošlice od uključenih partnera, smještajnog objekta u kojem odsjedaju i riječke TZ.
– Ovo je naša zimska turistička kartica čiji je cilj na emitivnim tržištima, na kojima radimo kampanje za zimski period, promovirati grad Rijeku.
Ciljamo većinom na turiste motivirane kulturom, kao i turiste koji u zimskom periodu žele posjetiti neko urbano središte te na taj način dobiti još veću vrijednost za novac.
Dakle, gosti koji u našem gradu ostvare dva ili više noćenja dobivaju besplatan posjet svim ovim institucijama koje su uključene u projekt, kazao je Škarpa podsjetivši kako je već lani u prosincu zahvaljujući Winter Pass kartici ostvareno preko 4.000 noćenja više nego što je planirano.
Kampanja na važnim tržištima
Inače, kampanja koju TZG Rijeke provodi zajedno s Hrvatskom turističkom zajednicom te Turističkom zajednicom Kvarnera, a kroz koju će se promovirati i riječki Winter Pass, odrađivat će se na slovenskom, talijanskom, austrijskom i njemačkom tržištu, kao i domaćem, čime će, uz destinaciju, na vidljivosti dobiti i sve institucije uključene u projekt.
– Vjerujem da će to motivirati mnoge da za svoj zimski odmor odaberu upravo Rijeku. Što se tiče samog korištenja kartice, gostima koji borave u bilo kojem registriranom smještajnom objektu više od dva dana, recepcioner ili, primjerice, iznajmljivač će dati digitalni vaučer tako da smo i po tom pitanju napravili iskorak u odnosu na prošle godine kada je Winter Pass bio dostupan samo u kartičnom obliku.
I gost će se s vaučerom na svom na svom mobilnom aparatu, ili ako želi isprintano, u bilo kojoj od partnerskih institucija validirati i besplatno ući, pojasnio je direktor riječke TZ.
Upute za iznajmljivače
Inače, usluga izdavanja besplatnih Winter pass vaučera od ove je godine dostupna na portalu Rijeka City Carda (RCC).
Samim time pružatelj smještaja, bilo da se radi o iznajmljivaču, hotelu ili nekom trećem registriranom smještaju, za izdavanje Winter Pass vaučera treba aktivirati RCC račun, potom odabrati uslugu Winter Pass te generirati vaučere koji će mu u obliku pdf-a biti poslani na e-mail adresu. A koje će onda proslijediti gostu.
Na predstavljanju bili su i predstavnici nekih od ukupno deset riječkih institucija odnosno atrakcija uključenih u projekt, i to Velid Đekić, voditelj odnosa s javnošću Muzeja grada Rijeke, Željka Modrić Surina, ravnateljica Prirodoslovnog muzeja Rijeka, Tamara Mataija, ravnateljica Pomorskog i povijesnog muzeja Hrvatskog primorja, Marin Pintur, voditelj muzeja JGL Muzej farmacije, te Tamara Lončar Hlebec, upraviteljica Bazena Kantrida.
Tako je, primjerice, Tamara Mataija, ravnateljica muzeja domaćina istakla kako su tijekom ljeta imali znatno veći broj gostiju nego prijašnjih godina.
– Stoga vjerujemo da ćemo kroz ovaj projekt i jedinstvenu kampanju zajednički privući još više posjetitelja. Projekt Winter Pass je jedna dodana vrijednost koja će svakako utjecati na to da se broj noćenja i dolazaka, ali i broj dana koliko turisti borave u našem gradu, poveća.
Nadam da ćemo i nadalje nastaviti surađivati na ovakvim projektima upravo kako bismo zajednički promovirali našu baštinu, kulturu i naš grad, zaključila je ravnateljica PPMHP-a.