Nakon gotovo dvomjesečne »borbe« s djelatnicima Tele2, Marijana i Nenad Magić su uspjeli izboriti storno računa, ali novac još nisu dobili natrag
Pokušaj dobivanja komentara ovog slučaja od odgovornih osoba iz Tele2 nije uspio. Uspjeli smo kontaktirati glasnogovornicu još prije Božića, kad je najavila odgovor odmah nakon tog blagdana, ali odgovor nije poslala. Budući da se na učestale pozive ne javlja, ne preostaje zaključiti ništa druge nego da je, osim limita, Tele2 ostao i bez signala…
– Radeći preko ljeta, kći je uštedjela novac za mobitel i 15. rujna ugovorili smo pretplatu s Tele2 mrežom, a djelatnica je aktivirala limit od 100 kuna. Za ostatak rujna smo dobili račun od 69 kuna, ali za listopad nam je došlo skoro 13.000. Problem je u tome što se nismo mogli žaliti prije isplate računa budući da smo ugovorili i trajni nalog s Dinersom za plaćanje obaveze prema Tele2. Odmah smo išli potražiti djelatnicu koja nam je objasnila da je sigurno riječ o pogreški, kaže Marijana Magić, dodavši da im djelatnica nije mogla pomoći, već je samo 15. studenog poslala prigovor.
Višetjedni »gluhi telefon«
Uslijedila je gotovo dvomjesečna »borba« s operaterom na koncu koje su Magići ipak uspjeli izboriti storniranje spornog računa. Budući da je u međuvremenu i Novi list tražio pojašnjenje ovog slučaja, Marijana Magić smatra da je do storna došlo tek kada je operater shvatio da su se za priču zainteresirali mediji. Možda je to doista bilo tako, možda nije, ali je zanimljiva vremenska koincidencija. No, prije svega je ostala gorčina zbog višetjednog »gluhog telefona« od strane Tele2 s kojim su se susreli Magići. Sve to u vrijeme blagdana kada svaka kuna dobro dođe, a kamoli ne gotovo 13.000 kuna.
– Prvo smo zvali informacije o potrošnji gdje nam je objašnjeno da sustav limita jednostavno ne radi. Ne samo da se nije aktivirao limit na 100 kuna koji smo ugovorili, nego ni limit na 400 kuna plus PDV koji bi se automatski trebao uključiti kod ovakve pretplate. Tjednima smo gotovo svaki dan bili u Tele2, ali nismo uspjeli dobiti nikakvo objašnjenje ni informaciju. Štoviše, djelatnici s kojom surađujemo su 7. prosinca rekli da ne postoji nikakav prigovor od 15. studenog, a 13. prosinca nas je iz Tele2 nazvala jedna žena koja nam je neljubazno rekla da pošaljemo dokaz da smo ugovorili limit 15. rujna. Djelatnica je dokumente proslijedila mailom u Zagreb 21. prosinca i od tada nam se nitko nije javio, sve dok se nismo obratili medijima. Jedan operater nam je govorio jedno, drugi drugo, treći treće i tako u krug. Vrijeme je blagdana, a mi ne znamo kako platiti Dinersov račun, iako nije naša greška, žali se Marijana Magić čiji problemi međutim još nisu okončali budući da nije dobila povrat novca.
Odgovor nakon prijetnje
– U subotu smo išli predati zahtjev za isplatu novca, ali rekli su nam da našeg storna nema. Potom sam zaprijetila da ću ponovo zvati medije i udruge za zaštitu potrošača, pa su odjednom našli. Budući da će nam od Dinersa doći nekoliko stotina kuna kamata, tražila sam i taj novac, ali su mi rekli da mi to neće platiti, pa ću se i za taj dio morati nekome obratiti. Bez prijetnje oni očito ne odgovaraju iako sve podatke imaju pred sobom, samo ne žele govoriti, zaključila je Magić, napomenuvši da njezin slučaj nije jedini i da poziva sve ljude koji imaju sličan problem da svakako istjeraju pravdu.