Foto Vedran Karuza
U projektu Zajednička nabava obrtnicima, članovima Udruženja nudi se niz pogodnosti vezano za usluge koje pruža marketinška agencija Atauctus
povezane vijesti
Darko Sertić, predsjednik Udruženja Obrtnika Rijeka, Bakar, Kraljevica, Čavle i Kostrena te Josip Ukalović, direktor marketinške agencije Atauctus, potpisali su ugovor u projektu Zajednička nabava kojima se obrtnicima, članovima Udruženja nudi niz pogodnosti vezano za usluge koje pruža ova marketinška agencija.
Naime, kako je, prilikom potpisivanja sporazuma, pojasnio Ukalović, ova agencija pruža usluge kreiranja Google Ads, Facebook, Instagram i newsletter kampanja, upravljanja društvenim mrežama, izradu web stranica i webshopa, pisanje promotivnih članka, dogovaranja PR objava na portalima, dizajnira logotipe i promotivne materijale te stvara vizualni identitet.
Zadovoljstvo nam je da smo se uključili u ovaj vrijedan projekt Udruženja obrtnika te vjerujemo kako će obrtnici naći interesa da unaprijede svoje poslovanje i kroz naše usluge.
Stoga smo dogovorili popust od 20 posto na kreiranje Google Ads, Facebook, Instagram i newsletter kampanju i upravljanja društvenim mrežama, dok 10 posto popusta imaju na naše ostale usluge kao što je PR ili kreiranje web stranice što se radi jednokratno.
Isto tako s Udruženjem smo dogovorili i besplatnu edukaciju za članove Udruženja o digitalnom marketingu s time da će svi polaznici usto dobiti i 50 posto popusta na google ads, instagram i facebook kampanje, kazao je Ukalović te dodao kako je ova tvrtka i sama postala dobrovoljni član Udruženja.
Inače, ovaj je suradnja ostvarena u okviru projekta Zajednička nabava koju je Udruženje pokrenulo još 2015. Prema riječima Darka Sertića, danas je u projekt uključeno više od 65 partnera koji obrtnicima nude različite benefite, odnosno popuste i slično, a među kojima su primjerice i HEP, INA, Adriaoil, Građa i niz drugih, što velikih, što manjih tvrtki.
– Ovo je prvi ovakav projekt u Hrvatskoj koji se, nakon što se pokazalo uspješnim, “prelio” i na nacionalnu razinu, a na što smo itekako ponosni. Isto tako pozvao bih još jednom sve naše obrtnike koji to još nisu, da se uključe u akciju, jer to za njih ne iziskuje nikakve dodatne troškove, već samo uštede, kazao je predsjednik Udruženja koji je na svom primjeru ustvari slikovito pokazao o kolikim se uštedama radi.
Naime, kazao je kako u okvirnu svog obrta ima caffe bar i trgovinu mješovite robe te godišnje uštedi oko 12.000 kuna što je iznos koji je dostatan za pokrivanje kredita za dostavno vozilo potrebno za rad obrta.
Potpisivanju sporazuma prisustvovali su i Iva Krečak, djelatnica Atauctusa, te Ivica Zbašnik, potpredsjednik Udruženja koji je tom prilikom pojasnio kako pogodnosti ne ostvaruju samo obrtnici, već i njihovi zaposlenici koji si na taj način, primjerice, mogu smanjiti račun za struju. A što sigurno na godišnjoj razini nije za zanemariti.