Foto Marko Gracin
Povećava se broj škola gdje se uči slovenski jezik i sve je više učenika što su uključeni u predmet Slovenski jezik i književnost
povezane vijesti
Na Botelu marina održava se dvodnevni seminar za učiteljice i učitelje slovenskog jezika u Hrvatskoj.
Prvog su dana Martin Vrtačnik te Martina Malnar Novak održali predavanja, potom je predstavljen rad učitelja i učiteljica slovenskog jezika u Hrvatskoj, a nakon toga se povela rasprava o učenju slovenskog jezika u Hrvatskoj, moderator koje je bila izv. prof. dr. sc. Barbara Riman.
Na kraju programa napravljen je terenski obilazak Rijeke, u fokusu kojeg je bila slovenska arhitektura u gradu.
U subotu nas pak očekuju predavanje Simone Gotal i izv. prof. dr. sc. Gjoka Nikolovskog, predstavljanje “Palčave šiše”, destinacije za ekskurziju djece uključene u nastavu Slovenskog jezika i kulture, kao i predstavljanje rada Josipa Grgurića i Saše Ožbolta – “Naknap”.
Inštitut za narodnostna vprašanja i Savez slovenskih društava u Hrvatskoj organizatori su dvodnevnog seminara, a u ime organizatora je izv. prof. dr. sc. Barbara Riman istaknula benefite ovakvog okupljanja.
– S obzirom na to da se povećava broj škola gdje se uči slovenski jezik te da je sve više učenika što su uključeni u predmet Slovenski jezik i književnost, povećava se i broj učitelja.
Puno nam znači kada se jednom godišnje susretnemo i kada učitelji progovore o izazovima s kojima se susreću, ali jednako tako i kada mogu poboljšati svoje znanje ili se upoznaju s drugačijim metodama poučavanja.
Cilj susreta učitelja slovenskog jezika je usavršavanje, kako bi se onda moglo bolje motivirati i samu djecu te ih kvalitetnije naučiti slovenski jezik, objašnjava izv. prof. dr. sc. Riman, a da je ovakva razmjena iskustva od velike važnosti svjedoči i Vida Srdoč, koja od svih prisutnih na seminaru ima najduži staž u nastavi slovenskog jezika.
– Ovakvi seminari znače jako puno. Svako ima svoju problematiku i svako počinje na nekoj drugoj startnoj poziciji. Stoga je jako korisno imati kontakte s ostalima jer se tako može puno naučiti, ali i prenijeti puno iskustava te znanja, zaključuje Srdoč.