Prozvana gradska tvrtka

U Rijeci poskupljuje voda, ali naš sugrađanin je na popravak kvara čekao puna tri dana. U ViK-u smo provjerili – zašto

Vladimir Mrvoš

Kvarovi se saniraju prema razmjeru oštećenja, stupnju hitnosti i veličini vodoopskrbnog područja, odgovara ViK



RIJEKA – U redakciju nešeg lista prošlog se tjedna javio Riječanin (podaci poznati redakciji) koji je upozorio na problem propuštanja vode u ogromnim količinama u Tizianovoj ulici, što je nadležnim gradskim službama prijavio kroz aplikaciju Gradsko 23. srpnja u jutarnjim satima. Požalio se da još do 25. srpnja u popodnevnim satima taj problem nije bio riješen, te je izrazio svoje željenje zbog neažurnosti gradskih službi.


Pojašnjenje


O ovom smo slučaju uputili upit KD-u Vodovod i kanalizacija, zanimalo nas je zbog čega problem nije riješen, posebno kada poskupljuje voda. U odgovoru ViK-a stoji da je ovo komunalno društvo putem Korisničkog centra u nedjelju 23. srpnja zaprimilo dojavu kvara na vodoopskrbnoj mreži u Tizianovoj ulici, kod kućnog broja 27, u kojoj se traži intervencija nadležnih službi da bi se izbjeglo istjecanje većih količina vode.


»Korisnički centar je prvog sljedećeg radnog dana, u ponedjeljak 24. srpnja pokrenuo obradu predmeta te je istoga dana obavljen terenski izvid tehničke službe KD-a Vodovod i kanalizacija u cilju utvrđivanja točne lokacije puknuća i razmjera kvara. Izvidom je utvrđeno da se prijava odnosi na puknuće javne vodovodne instalacije, u vlasništvu i nadležnosti KD-a ViK. Konkretnije, riječ je o vodovodnim instalacijama koje su izvedene pliće od infrastrukture koja se odnosi na glavne vodoopskrbne cjevovode i u odnosu na količinski protok vode predstavljaju puknuća manjih razmjera za razliku od istjecanja koja nastaju prilikom puknuća ili lomova infrastrukture veće kategorije kao što su to glavni vodoopskrbni cjevovodi. U skladu s utvrđenim, KD ViK je istoga dana ugovornom izvođaču radova Kvarner graditeljstvu izdalo nalog za sanaciju predmetnog kvara. Iako je popravak planiran idućeg dana, u utorak 25. srpnja zbog iznenadnih, prioritetnijih zahvata na mreži, on je obavljen u srijedu 26. srpnja« kaže se u odgovoru ViK-a.


Bez iznimke




Napominje se i kako KD Vodovod i kanalizacija postupa po svim prijavama građana te da ni u ovom slučaju nije učinjena iznimka.


Kvarovi se saniraju prema razmjeru oštećenja, stupnju hitnosti i veličini vodoopskrbnog područja kojem se privremeno prekida usluga vodoopskrbe, te je i u Tizianovoj ulici sanacija obavljena u skladu s tim kriterijima. Iako Društvo ulaže veliki napore u rekonstrukciju i dugoročno poboljšanje i optimizaciju vodno-komunalne infrastrukture, sanacija neželjenih kvarova na vodoopskrbnoj mreži i na objektima u vlasništvu KD-a Vodovod i kanalizacija, na uslužnom području od 517 četvornih kilometara, dio su djelatnosti ovog Društva i jedan od njegovih redovnih zadataka, stoji u odgovoru.


Dežurna služba na usluzi


ViK ističe da su prijave građana u ljetnim mjesecima uobičajeno nešto učestalije uslijed povišenih temperatura i razlika u tlakovima. Podsjećaju i da je upravo zbog ovakvih i sličnih dojava i hitnih intervencija na sustavu javne vodoopskrbe i vodovodnim priključcima u nadležnosti Društva te sustavu javne odvodnje otpadnih voda, svim korisnicima na raspolaganju dežurna služba, svakoga dana, od 0 do 24, na broju telefona 051/211-906, što je informacija koja je istaknuta i na službenoj mrežnoj stranici kdvik-rijeka.hr. Uz dežurni telefon, svim korisnicama na raspolaganju je i novoosnovani korisnički centar na broju 051/353-222 ili na adresi e-pošte [email protected], u redovno radno vrijeme, od ponedjeljka do petka, od 7.30 do 15.30 sati, kaže se u odgovoru KD-a Vodovod i kanalizacija.