Najjednostavniji način je plaćanje SMS-om / Snimio Vedran KARUZA
Naš čitatelj namjeravao je na parkiralištu Školjić platiti parkirališnu kartu u gotovini, ali nije mogao platiti apoenom od pet centi
povezane vijesti
RIJEKA U redakciju našeg lista javio se čitatelj koji se požalio na načine plaćanja parkinga na riječkim parkiralištima. Naime, prema njegovim riječima, na parkiralištu Školjić, gdje je parkirališnu kartu namjeravao platiti u gotovini, nije mogao platiti apoenom od pet centi.
Nadalje, kako je rekao, istoga dana parkirao je i na parkingu u Ciottinoj ulici gdje se, pak, prema njegovim riječima, uopće ne može platiti gotovinom, nego samo kreditnim karticama.
Vodič za korisnike
Upit o problemima s plaćanjem parkinga s kojima se susreo čitatelj našeg lista poslali smo na adresu Rijeka plusa. Iz Službe parkirališta Rijeka plusa ističu kako je parkiralište Školjić parkiralište automatske naplate.
– Automatska blagajna na Školjiću prima novčanice, kovanice ili bankovne kartice. U slučaju bilo kakvih poteškoća na automatskoj blagajni je naveden i broj telefona nadzornog centra koji kroz videonadzor može pomoći korisniku i utvrditi što se događa.
Automatske blagajne ne primaju sitne apoene lagane mase, od jedan, dva i pet centi. Garaža Ciottina, parkiralište Delta, javna garaža Kantrida, kao i novo parkiralište Srednja Delta, automatska su parkirališta gdje je na svakoj automatskoj blagajni jasno navedeno na koji način se može plaćati parkirališnu naknadu, poručuju iz Službe parkirališta Rijeka plusa.
Inače, na web-stranicama Rijeka plusa, između ostalog, mogu se pronaći i detaljne informacije i upute o načinima ispravne kupnje parkirališne karte, nazvane kao Kratak vodič za korisnike.
Između ostalog, navode se i načini na koje korisnici mogu platiti parkirališnu naknadu. »Parkirališnu kartu može se platiti SMS-om, kovanicama na uličnim parkiralištima te karticama ako je riječ o zatvorenim parkiralištima i garažama te na automatskim blagajnama.
Parking se može platiti i koristeći bmove aplikaciju za mobilne telefone (iOS i Android sustavi), keks pay aplikacijom te kupnjom satnih karata na kioscima Tiska i iNovina na šezdeset lokacija u centru grada Rijeke«, navodi se u Vodiču za korisnike.
Kontakt za reklamacije
Detaljnije upute o svakom od navedenih načina plaćanja nalaze se na web-stranici Rijeka plusa, u spomenutom Kratkom vodiču za korisnike.
Za sve upite korisnika u Rijeka plusu imaju otvoren broj telefona – 051/311-401, na koji korisnici mogu zvati od ponedjeljka do petka od 8 do 16 sati ili putem mail adrese [email protected].
Reklamacije po pitanju izdanih dnevnih parkirališnih karata dostavljaju se isključivo pismenim putem.
»Svaki korisnik čije vozilo koristi parkirališno mjesto pod naplatom, ima pravo na besplatno korištenje tog istog mjesta pri dolasku u trajanju od 10 minuta, sukladno Općim uvjetima isporuke komunalne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama i u javnim garažama na području grada Rijeke.
Drugim riječima, ako u tom roku korisnik ne plati parkirališnu kartu, kontrolor od 11. minute nadalje može opravdano izdati dnevnu parkirališnu kartu«, ističu u Rijeka plusu.
Više o načinu podnošenja reklamacija korisnici također mogu pronaći na web-stranici Rijeka plusa.