Od ideje do uspjeha

Studenti Ekonomskog fakulteta predstavili program cjeloživotnog učenja. Pomoć malim proizvođačima

Ingrid Šestan Kučić

Foto N. BLAGOJEVIĆ

Foto N. BLAGOJEVIĆ



 


RIJEKA – Studenti Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci danas su drugu godinu organizirali događaj »Marketing mingle malih proizvođača«, a uz panel raspravu »Od ideje do uspjeha: Važnost marketinga u ranim fazama poslovanja« cilj događanja bio je predstaviti program cjeloživotnog učenja »Marketing malih proizvođača«, osmišljen kako bi pomogao malim proizvođačima u modernizaciji i rastu putem kvalitetnog marketinga.





Riječ je o programu koji malim proizvođačima proizvoda povezanih s lokalnom tradicijom i prirodnim resursima pomaže u postizanju visoke tržišne vrijednosti proizvoda. Tijekom programa, stručnjaci iz marketinga i uspješni mali proizvođači dijele alate i strategije za povećanje uspješnosti proizvoda na tržištu. Veliki naglasak stavlja se na prikaz uspješnih primjera iz prakse, kao i vlastitog iskustva profesionalnog uspjeha, a program kontinuirano nudi konkretne savjete i korake za unaprjeđenje poslovanja polaznika.


U okviru jučerašnjeg događanja organiziran je i nagradni kviz, a događaj je uz stručne savjete marketinških stručnjaka, iskustva uspješnih malih proizvođača bio prilika i za networking, te je ponudio saznanja kako marketing može unaprijediti prepoznatljivost i povećati vrijednost proizvoda.