
Foto N. BLAGOJEVIĆ
povezane vijesti
- Od “obojene revolucije” do Novaka Đokovića, ovdje je sve što trebate znati o prosvjedima u Srbiji
- Nove napetosti u Novome Sadu, izbio sukob policije i studenata
- Studenti proglasili kraj prosvjeda u Beogradu na kojem je navodno korišten zvučni top; Vučić: Bez traktora bismo teško spriječili krvoproliće
RIJEKA – Studenti Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci danas su drugu godinu organizirali događaj »Marketing mingle malih proizvođača«, a uz panel raspravu »Od ideje do uspjeha: Važnost marketinga u ranim fazama poslovanja« cilj događanja bio je predstaviti program cjeloživotnog učenja »Marketing malih proizvođača«, osmišljen kako bi pomogao malim proizvođačima u modernizaciji i rastu putem kvalitetnog marketinga.
Riječ je o programu koji malim proizvođačima proizvoda povezanih s lokalnom tradicijom i prirodnim resursima pomaže u postizanju visoke tržišne vrijednosti proizvoda. Tijekom programa, stručnjaci iz marketinga i uspješni mali proizvođači dijele alate i strategije za povećanje uspješnosti proizvoda na tržištu. Veliki naglasak stavlja se na prikaz uspješnih primjera iz prakse, kao i vlastitog iskustva profesionalnog uspjeha, a program kontinuirano nudi konkretne savjete i korake za unaprjeđenje poslovanja polaznika.
U okviru jučerašnjeg događanja organiziran je i nagradni kviz, a događaj je uz stručne savjete marketinških stručnjaka, iskustva uspješnih malih proizvođača bio prilika i za networking, te je ponudio saznanja kako marketing može unaprijediti prepoznatljivost i povećati vrijednost proizvoda.