Slika ispred PU primorsko-goranske koja se u Rijeci znala vidjeti posljednjih dana / NL arhiva
U policijske uprave i dalje se mora po novu osobnu iskaznicu. Policija ističe da u pandemiji građani nisu bili u obvezi nakon isteka važenja osobne iskaznice napraviti novi dokument, pa je 31. prosinca 2022. u PU PG isteklih 13.663 osobnih iskaznica
povezane vijesti
RIJEKA – Za dio osobnih isprava, odnosno putovnica i vozačkih dozvola, iz Policijske uprave primorsko-goranske upućuju građane da zahtjeve mogu podnijeti, osim u policijskoj upravi, i u policijskim postajama koje imaju upravne odjele.
Na području PU PG to su postaje Mali Lošinj s ispostavom Cres, Crikvenica, Delnice s ispostavom Čabar, Krk, Rab, Opatija te Vrbovsko.
Iz PU-a podsjećaju i da se zahtjevi mogu dostaviti i korištenjem e-Usluge MUP-RH, čime bi na jednostavniji način i bez odlaska u nadležnu policijsku upravu, odnosno policijsku postaju, ostvarili svoj zahtjev i ujedno izbjegli čekanje u šalter-dvorani, uštedjeli slobodno vrijeme, kao i dali doprinos smanjenju gužvi.
Mogućnosti
Podsjećamo da su velike gužve ispred PU primorsko-goranske, zbog izdavanja novih dokumenata, potaknule mnoge građane da iznesu svoje prijedloge i ideje kako bi se gužve smanjile. Njihove prijedloge iznijeli smo toj policijskoj upravi, a ubrzo nam je stigao i odgovor.
– S ciljem što manjeg čekanja građana na dobivanje neke od usluga iz nadležnosti Službe za upravne poslove, Sektora za imigraciju, državljanstvo i upravne poslove, a to je izrada i produženje osobne iskaznice, prijava i promjena boravišta/prebivališta, prijava privremenog odlaska iz RH, izrada vozačke dozvole te putne isprave, ističemo da su pažljivo razmotrene sve mogućnosti koje se mogu ostvariti, a sve u skladu s tehničkim i ljudskim resursima, kaže se u odgovoru našoj redakciji.
Rad subotomSve subote u ožujku, odnosno 4.,11.,18., i 25. ožujka 2023. godine Riječanima će iznimno na raspolaganju biti šalter-dvorana PU primorsko-goranske s mogućnošću podnošenja zahtjeva isključivo za izdavanje osobne iskaznice |
Zbog toga je donesena odluka o promjeni radnog vremena s kojom će sve subote u mjesecu ožujku, 4.,11.,18., i 25. ožujka 2023. godine biti građanima iznimno na raspolaganju šalter-dvorana Policijske uprave primorsko-goranske s mogućnošću podnošenja zahtjeva isključivo za izdavanje osobne iskaznice, a ostali poslovi iz nadležnosti službe moći će se obavljati u redovno radno vrijeme.
Inače, tijekom prosinca 2022. godine na isti je način bio izvanredno organiziran rad subotom u PU primorsko-goranskoj i svi su zahtjevi građana bili obrađeni u relativno kratkom vremenu čekanja, ali nažalost s takvom se praksom prekinulo zbog slabog odaziva građana, iako su objave o takvom radu bile pravovremeno istaknute putem sredstava javnog priopćavanja i putem službenih mrežnih stranica PU primorsko-goranske i MUP-a.
Obveza i pandemija
Iz PU primorsko-goranske napominju kako sukladno odredbama Zakonu o dopunama Zakona o osobnoj iskaznici građani Republike Hrvatske nisu bili u obvezi nakon isteka važenja roka osobne iskaznice zamijeniti ovaj osobni dokument, pa je s danom 31. prosinca 2022. godine u PU primorsko-goranskoj isteklih 13.663 osobnih iskaznica, koje će punoljetni građani nakon proglašenja prestanka pandemije bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2 biti u obvezi zamijeniti u roku 30 dana od dana proglašenja prestanka pandemije.