TEAM WORK DAYS

Školarci u OŠ Nikola Tesla predstavili proizvode učeničkih zadruga

Ingrid Šestan Kučić

Foto Marko Gracin

Foto Marko Gracin



Osnovna škola “Nikola Tesla” ugostila je danas 48 učeničkih zadruga iz Primorsko-goranske, Istarske i Ličko-senjske županije koje su se predstavile u okviru manifestacije Team work days 2024.


Riječ je o 23. županijskoj Smotri učeničkih radova koja je, kako je kazala, tajnica Zajednice tehničke kulture Rijeka, Tihana Kalčić, okupila 250 učenika i njihovih mentora iz osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova.


Foto galerija: Smotra učeničkih zadruga Foto: Marko Gracin


– Manifestacijom se stavlja naglasak na sve radionice tehničke kulture koje Zajednica obavlja s učeničkim zadrugama i njihovim mentorima. Svake godine broj učeničkih zadruga se povećava i to ne samo u osnovnoj nego i u srednjoj školi.




Izrađuju razne proizvode, od uporabnih do ukrasnih predmeta i ekološkog bilja. Sve svoje proizvode prodaju, a s ostvarenom zaradom unapređuju rad zadruge ili idu na izlete, kazala je Kalčić.


Organizator manifestacije je Zajednica tehničke kulture Rijeka u suradnji s Hrvatskim savezom učeničkih zadruga Primorsko-goranske županije, a pokrovitelji su Grad Rijeka i Primorsko-goranska županija, a manifestaciju je otvorio riječki gradonačelnik Marko Filipović podsjetivši da je OŠ “Nikola Tesla” nedavno obilježila 70 godina postojanja.


– Ova manifestacija značajna je za djecu iz mlade jer im pruža priliku da razvijaju radne navike i poduzetničke vještine, ali i odgovornost, inovativnost, kreativnost, te samostalnost, a ujedno i potrebu za suradnjom i timskim radom.


Sve su to, iznimno važne sastavnice stvaralačkog, ali i odgovornog odnosa prema radu. To su važne životne vještine, koje je jako bitno poticati od malih nogu, jer upravo one čine uspješnog i kvalitetnog čovjeka, poručio je gradonačelnik.


Projektom Team work days želi se pojačati inovacijski impuls mladih na polju izobrazbe i pripreme mladih za njihov ulazak na tržište rada i poduzetništva.


Prezentacijom najboljih i predstavljanjem zadruga, slijede se primjeri dobre prakse koje se njeguju i u europskim zemljama, e temelj učeničkog zadrugarstva jest timski rad učenika koji ima tendenciju zajednički rad usmjeriti ostvarenju zajedničkog cilja te potencijal za stvaranje dodatnih gospodarskih i društvenih vrijednosti.