Foto: M. GRACIN
Na ovaj je način smanjen broj djece koji je u učionicama jer se segment vježbi i praktičnog rada odvija vani. Onoliko koliko to dopusti satnica, i nastava iz općeobrazovnih predmeta se odvija vani
povezane vijesti
RIJEKA – Učenici Srednje škole za primijenjenu umjetnost zahvaljujući Primorsko-goranskoj županiji dobili su dva šatora koji im omogućuju izvođenje praktične nastave u parku škole. Cilj nabave šatora osnivača škole bio je omogućiti što bolje provođenje nastavnog procesa i praktične nastave sukladno epidemiološkim mjerama.
Dvije lokacije
Zahvaljujući radu učenika na otvorenom, pojasnio je ravnatelj Damir Šegota, postignuti su bolji epidemiološki uvjeti u samoj školi.
– Na ovaj smo način smanjili broj djece koji je u učionicama jer se segment vježbi i praktičnog rada odvija vani. Pored praktičnog rada, onoliko koliko to dopusti satnica, i nastava se iz općeobrazovnih predmeta odvija vani. Imamo pokretnu ploču i nastava se u što većoj mjeri pokušava održati na vanjskim prostorima, kazao je ravnatelj.
Zamjenica primorsko-goranskog župana Marina Medarić istaknula je pak da je za nabavu šatora Županija izdvojila 30 tisuća kuna.
– U Rijeci vrlo često pada kiša, a i epidemiološka je situacija takva da zahtijeva rad na otvorenom. Vjerujemo da će šatori pomoći profesorima i učenicima u njihovu radu, istaknula je Medarić.
Šegota je ujedno naglasio i da je trenutačno sreća škole što inače radi na dvjema lokacijama te se u uvjetima pandemije to pokazalo idealnim.
Osam odjeljenja
– Svih prijašnjih godina rad na dvjema lokacijama nije bilo sretno rješenje, ali sada je savršeno jer se djeca ne miješaju. Pod velikim se odmorom rade zamjene lokacija i za to vrijeme naše spremačice mogu dezinficirati prostorije, pojasnio je ravnatelj.
Dobivenim će se šatorima za praktičnu nastavu koristiti i nakon epidemije jer se i prije pandemije radilo vani.
– Inače se koristimo vanjskim prostorima za praktičan rad, a sada smo osigurali bolje uvjete za nj, istaknuo je Šegota.
Ujedno je dodao i da škola ima 158 učenika u osam odjeljenja, koji pohađaju četiri različita umjetnička usmjerenja.