Foto Grad Rijeka
U sklopu posjeta sudjelovala je i u partnerskom sastanku na kojem je prezentirala riječki obrazovni nadstandard u osnovnim školama
povezane vijesti
Na poziv Odjela za društveni sektor, pravo i obrazovanje Sveučilišta u Torontu u Kanadi zamjenica riječkog gradonačelnika Sandra Krpan posjetila je to Sveučilište s ciljem razmjene iskustava vezano uz provedbu odnosno uvođenje Zdravstvenog odgoja i obrazovanja u obrazovne institucije.
U sklopu posjeta sudjelovala je i u partnerskom sastanku na kojem je prezentirala riječki obrazovni nadstandard u osnovnim školama kojima je osnivač Grad Rijeka pa je tako sudionike upoznala s projektom uvođenja Zdravstvenog odgoja i obrazovanja u osnovne škole Grada Rijeke, ali i s riječkim modelom Građanskog odgoja i obrazovanja te programom Moja Rijeka.
Na sastanku je bilo riječi i o daljnjoj suradnji i partnerstvu Sveučilišta u Torontu i riječkog Sveučilišta te Grada Rijeke i mogućnostima za razvoj zajedničkih projekata.
Grad Rijeka učenicima u osnovnim školama kojima je osnivač nudi niz različitih dodatnih programa poput Građanskog odgoja i obrazovanja koji je uveden kako bi promicao nenasilje, tolerancija i solidarnost te kod učenika razvijalo ljudske vrijednosti koje se temelje na prihvaćanju i uključivanju različitosti te poštovanju ljudskih prava kao i na razumijevanju života u građanskom društvu.
Program “Moja Rijeka” Grad Rijeka provodi s idejom pružanja mogućnosti stjecanja većih znanja o vlastitom gradu te stvaranja pozitivnog emocionalnog odnosa učenika prema njihovom neposrednom okruženju.
Tu su i produženi boravak i cjelodnevna nastava, program pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama i razni drugi programi za različite skupine učenika.
Sada pak Grad Rijeka radi na uvođenju Zdravstvenog odgoja i obrazovanja koji će u zainteresirane škole kojima je osnivač uvesti kao izvannastavnu aktivnost.
U tu svrhu proučavaju se sva relevantna i dostupna istraživanja vezana za temu i surađuje se sa stručnjacima u cilju izrade programa te pratećih priručnika za učenike i smjernicama za rad za učitelje.
S obzirom da se radi o specifičnim, vrlo širokim i raznolikim kompetencijama, planira se i osiguravanje sustava edukacije učitelja provoditelja s ciljem kvalitetne implementacije i provedbe programa.