Sudionici će dobiti priliku upoznati se s prostorom vrta kao bogatim okruženjem za podučavanje i učenje kroz nastavni plan i program,
povezane vijesti
- Projekt Erasmus+ Strukovnoj školi Gospić: 30 učenika obavilo stručnu praksu u Njemačkoj
- ‘Samo želim raditi’: Riječanka ima dvije diplome, ali nikako ne prolazi na natječajima za zapošljavanje u Gradu Rijeci
- Marko Filipović predložio najveći proračun ikada i najavio novu kandidaturu za riječkoga gradonačelnika
Dječji vrtić More i Grad Rijeka potpisali su Ugovor o provedbi Projekta K2 “Teaching STEAM through Urban Garden Based Learning in the kindergarden” (Poučavanja STEAM-a putem urbanog vrtlarenja u vrtiću) čiji je cilj podučavanje STEAM-a korištenjem praktičnih aktivnosti na urbanim vrtovima i integracijom permakulturnih vrijednosti.
Riječka koordinatorica projekta je odgojiteljica Dora Pribanić, a partneri su Akata Makata iz Grčke, Kairos Consorzio di Cooperative Sociali iz Italije, Stando ltd i projekt UTOPIA KOIN.S. EP s Cipra te Avrupa Yenilikci Toplum Dernei iz Turska.
Pojašnjavajući kako su sudionici na projektu odgajatelji koji su izrazili želju za sudjelovanjem te djeca ravnateljica Dječjeg vrtića More Jasna Crnčić kaže da će dobiti priliku upoznati se s prostorom vrta kao bogatim okruženjem za podučavanje i učenje kroz nastavni plan i program, posebno na STEAM polju.
– Razmišljanja o ekološkoj i socijalnoj pravednosti uokvirit će sve aspekte projekta, s posebnim naglaskom na mjesto, grad iz kojeg dolaze, odnosno osobni, kulturni i geografski položaj i identitet, u obrazovanju u vrtu.
Opsežan angažman u vrtlarskim praksama, aktivnosti pripreme hrane i kritički dijalog bit će pedagoški načini istraživanja tijekom cijelog projekta.
Ideja je podržati, proširiti postojeće inicijative ili potaknuti nove akcije vezane uz 17 ciljeva održivog razvoja u obrazovanju, a posebno u predškolskoj ustanovi.
Projektni konzorcij predan je ideji cjeloživotnog učenja, usavršavanja osoblja, proširenja njihovog iskustva, pružanja mogućnosti mlađem osoblju da steknu dragocjeno iskustvo za daljnji napredak i omogućavanja starijim članovima osoblja da se ponovno osposobe, objašnjava Crnčić.
Projekt je inovativan po tome što nema puno postojećeg materijala koji je sadržajan u prirodi koji primjenjuje postupke učenja u vrtu u STEAM-u u vrtiću, a Dječji vrtić More će doprinijeti kao svojom stručnošću kroz cijeli projekt.
Po završetku projekta izradit će se priručnik najboljih praksi o učenju u vrtu i razvoju obrazovnog materijala, kao i UrbSTEAM Online alat s resursima za edukatore te će se razviti interaktivne platforme UrbSTEAM.
Projekt traje dvije godine, a 23.349 dodijeljenih eura utrošiti će se za potrebna sredstva i odlazak tri odgojiteljice na višednevnu edukaciju u Larissu.