HUMANITARNI KALENDAR

Riječki dečki uplatili KBC-u Rijeka 50.000 kuna, donacija ide dječjoj onkologiji

P. N.

Sredstva za donaciju prikupljena su prodajom kalendara “Riječki dečki”, a namijenjena su za nabavku monitora i infuzijske pumpe.



RIJEKA – Udruga Riječki dečki uplatila je KBC-u Rijeka donaciju ukupne vrijednosti 50.000 kuna. Sredstva za donaciju prikupljena su prodajom kalendara “Riječki dečki”, a namijenjena su za nabavku monitora i infuzijske pumpe na Zavodu za hematologiju, onkologiju i kliničku genetiku, Klinike za pedijatriju.



Svečana primopredaja donacije organizirana je u petak u Dječjoj bolnici na Kantridi.




Nakon što su se donatorima zahvalile zamjenica ravnatelja KBC-a Rijeka dr. sc. Diana Maržić i predstojnica Klinike za pedijatriju doc. dr. sc. Iva Bilić Čače, o namjeni sredstava je govorila dr. Senka Šerifi, specijalistica pedijatrije, uže specijalizacije iz dječje hematologije i onkologije.



Hvala ljudima velikih srca u ime djece malih srca“ – poručila je dr. Šerifi podsjećajući da djeca na Zavodu za onkologiju borave mjesecima pa i godinama i liječenje im je izuzetno stresno.



„Donacija će poslužiti za kupovinu opreme koja će koristiti u svakodnevnom radu s djecom, smanjiti im traume i olakšati boravak u bolnici“, zaključila je dr. Šerifi koja je donatorima uručila crtež zahvale 4-godišnje pacijentice koja se liječi od limfoblastične leukemije.


O kalendaru Riječki dečki

 


Idejna začetnica projekta Riječki dečki je Dunja Pavešić s agencijom Libra koja od prve godine realizira humanitarni kalendar. Prvi kalendar Riječki dečki je izdan za 1997. godinu, a od tada do danas na njegovim stanicama predstavilo se više od 500 sudionika. Kroz godine riječki dečki različitih profila rado su se odazivali ovoj dobro poznatoj humanitarnoj akciji s ciljem da se prihod od prodaje kalendara donira za potrebe malih onkoloških pacijenata.


Nakon što su stranice ovog riječkog humanitarnog projekta krasili policajci, novinari, liječnici, sportaši, branitelji, doktori znanosti, kulturnjaci, dečki s tetovažama i mnogi drugi iz najrazličitijih sfera, ne samo javnog života grada na Rječini, ovaj put na red su došli ugostitelji, točnije vlasnici 12 riječkih kafića. Za ovu temu udruga se odlučila zbog premise da su ugostitelji u COVID pandemiji proživjeli teške dane i mjesecima su bili zatvoreni, a da je konzumacija kave i društveni događaj utkan u naviku i kulturu življenja, jer u kafiće dolaze sve generacije: od srednjoškolaca do nonića.


Riječki dečki za 2022. su: Miro, Ivan i Kenzo (Karolina), Dado (Fiorello Pub), Marjan (Viva Caffe do Brasil), Čarli (Caffe bar Jadran), Franko i Igor (King’s Caffe), Igor (Cukarikafe), Mance (Rock caffe), Dražen (Caffe bar Trsat), Dejan (Teatro Lounge Bar), Tomo (Three Monkeys), Damir (Caffe bar Skradin) i Kenzo (Pommery).

Dunja Pavešić,  osnivačica i predsjednica Humanitarne udruge Riječki dečki izrazila je zadovoljstvo što i ove godine udruga može pomoći, jer “nema važnijeg cilja od liječenja djece”.



U ime ugostitelja i partnera, nazočnima se obratio Anton Iskra istaknuvši da su se nakon što su dobili poziv, riječki ugostitelji odazvali u roku od 5 minuta.



Kalendari su prodavani po cijeni od 50 kuna, a cjelokupna naklada od 1000 primjeraka je rasprodana. Uvodni tekst na koricama kalendara za 2022. napisao je Vedran Jakominić, predsjednik Udruge ugostitelja PGŽ-a, a autor fotografija je Mateo Levak, fotoreporter Novog lista. Ovogodišnji partneri projekta su Coca Cola i tvrtka Tia partner  koja je omogućila tisak, knjigovodstvo je pro bono odradila tvrtka Alinea, a i sve ostale kreativne usluge, organizacija i rad na kalendaru odrađene su bez naknade.