Regiojet

Prvi “žuti” vlak iz Praga do Rijeke stiže već 3. lipnja. Evo koliko će ove godine stajati karte

Alenka Juričić Bukarica

Foto Nel Pavletić PIXSELL

Foto Nel Pavletić PIXSELL

Vlak će ponovo nuditi poznati komfor uz popularne cijene. Karte su u prodaji od 8. ožujka, a cijene za Rijeku kreću se od 23,9 eura za sjedeće mjesto, odnosno 31,9 eura za kartu u spavaćem kupeu



RIJEKA – Prvi ovogodišnji vlak češkog prijevoznika Regiojeta za Rijeku i Split kreće iz Praga 3. lipnja. Potvrdila nam je to Tereza Ptačkova, voditeljica međunarodnih projekata u Regiojetu, navodeći kako će prepoznatljivi žuti Regiojetovi vlakovi ponovo prometovati preko Zagreba za Rijeku i Split, ali ove godine neće stajati u Budimpešti.


Više »tihih vagona«



– Vlakovi će voziti od 3. lipnja do 26. rujna, s time da će u srpnju i kolovozu voziti svakodnevno, a u lipnju i rujnu tri puta tjedno. Ruta se zapravo nije promijenila. I dalje se zaustavljamo u glavnim gradovima Pragu, Bratislavi i Zagrebu. Neka stajališta u Češkoj se razlikuju od prošle godine, ali to je samo zbog građevinskih radova – pojasnila je Ptačkova.


Linija tako ide Prag – Kolin, Havličkuv Brod – Ždar nad Sazavou – Brno – Breclav – Bratislava – Zagreb – Ogulin – Rijeka i Split. Dakle, kao i lani, vlak će se razdvojiti u Ogulinu pa će dio vagona ići prema Rijeci, a dio prema Splitu, s time da se po povratku vagoni ponovno spajaju u jednu kompoziciju u Ogulinu. Polazak iz Praga uvijek će biti poslijepodne u 16.38, a zatim u 19.48 iz Brna, a u 21.32 iz Bratislave. Veze za Rijeku stižu sutradan u 10.19 sati, a dolazak u Split bit će u 13.43 sati. U suprotnom smjeru, vlakovi će polaziti u 15.33 sati iz Splita i u 20.05 sati navečer iz Rijeke, s dolaskom ujutro sljedećeg dana u Bratislavu 8.28, Brno 10.07 te Prag u 13.14 sati. U lipnju i rujnu, željezničke veze prometovat će tri puta tjedno s polascima iz Praga, Brna i Bratislave u utorak, petak i nedjelju te na povratku iz Hrvatske u ponedjeljak, srijedu i subotu.


Linija iz Poljske ipak tek nagodinu




Ove godine trebala je krenuti i nova linija iz Poljske. Međutim, ratna događanja u susjednoj Ukrajini ove su planove, doznajemo, stavila zasad na čekanje.


– Linija iz Poljske za Hrvatsku neće krenuti ove godine. Nadamo se da ćemo s operacijom krenuti sljedeće godine. Naime, u ovoj iznimno teškoj situaciji pokušavamo što više pomoći pa prevozimo ukrajinske izbjeglice iz poljskog pograničnog grada Przemysla u Češku. A u suradnji s Človìk v tísni, ČD Cargo i Rail Cargo Logistics, šaljemo i materijalnu pomoć u Ukrajinu, kazala je Ptačkova. Ipak, dodala je kako ne očekuje da će rat u Ukrajini imati utjecaja na prodaju karata za liniju iz Češke za Hrvatsku.

 


Što se tiče kapaciteta, voditeljica Regiojetovih međunarodnih projekata kazala je kako je kapacitet i ove godine na više od 600 putnika po jednoj kompoziciji, dakle ponovno je riječ o 15 vagona. Dostupni će biti vagoni sa sjedećim mjestima, kao i spavaći vagoni.


– Možda je jedina promjena to što smo povećali broj »tihih vagona« koji su prikladni za obitelji s malom djecom ili starije osobe. Vlakovi će ponovno nuditi poznati komfor uz vrlo popularne cijene. Inače, karte su u prodaji od 8. ožujka. Cijene karte za Rijeku kreću se od 23,9 eura za sjedeće mjesto, odnosno 31,9 eura za kartu u spavaćem kupeu. Cijene karte za Split kreću se od 36,1 eura za sjedeće mjesto i oko 44 eura za kartu u spavaćem vagonu. Besplatne usluge ko što su kava, voda wi fi, zabavni portal i slično, su uključene su u cijenu karte. Dakle, i ove sezone bit će to izvrsna prilika za građane iz Češke i Slovačke da otputuju u Hrvatsku, ali vjerujemo i kako će i Riječani te Splićani iskoristiti ovu mogućnost da relativno povoljno posjete, primjerice, Bratislavu ili Prag, kazala je Ptačkova.


Žuti Regiojetov vlak će u srpnju i kolovozu prometovati svakoga dana / Foto V. KARUZA

Žuti Regiojetov vlak će u srpnju i kolovozu prometovati svakoga dana / Foto V. KARUZA


 


 


Izleti na izbor


 


Putnicima će biti moguće on line rezervirati i topla jela ili doručak. U Regiojetu su kazali i kako su, primjerice, samo lani prodali 37.185 piva. Tu je i mogućnost rezervacije cijelog spavaćeg kupea za četiri osobe, prijevoz biciklom i ostale usluge koje RegioJet nudi u svojim vlakovima za Hrvatsku posljednje dvije godine.
Kao i protekle dvije godine, putnicima Regiojetovih vlakova će i u Rijeci i u Splitu biti moguće da autobusima koji će ih ondje čekati, otputuju do neke od brojnih destinacija na Jadranu do kojih su ponovno postavljene autobusne linije. Autobusne veze koje osiguravaju partnerski prijevoznici s kolodvora Rijeka, Split i Ogulin opsluživat će sva veća odredišta za odmor na hrvatskoj obali Jadrana kao što su Zadar, Makarska, Poreč ili otok Pag. S time da se ove godine zbog premale potražnje odustalo od Dubrovnika. Na pitanje kakva su očekivanja za ovogodišnju sezonu, s obzirom da se željeznička linija čak i u protekle dvije pandemijske godine pokazala vrlo traženom, i što je najvažnije, financijski isplativom, Ptačkova je podsjetila kako je Regiojet na ovoj liniji za Hrvatsku u zadnje dvije godine prevezao oko 150.000 putnika.



– Očekujemo veliku potražnju i zadovoljne putnike. U posljednje dvije godine vlakovi Regiojeta prevezli su u Hrvatsku i iz Hrvatske više od 150 tisuća putnika, pa se nadamo da ćemo samo rasti, zaključila je Ptačkova.