Kroz igricu može se upoznati brojna vrijedna kraljevička baština
Na temelju scenarija kraljevičkih učenika, studentice 5. godine politehnike i informatike Tajana Pavić i Nikolina Turkalj izradile su igricu na integriranu temu Kraljevica
KRALJEVICA Učenici 3.b razreda Osnovne škole Kraljevica osmislili su scenarij za edukativnu računalnu igru na integriranu temu Kraljevica. Riječ je o projektu GLAT – Games for Learning Algorithmic Thinking, koji je sufinanciran Erasmus+ programom.
Započeo je 2. listopada 2017., a trajat će do 1. rujna ove godine. U projektu sudjeluju Odjel za informatiku Sveučilišta u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Talinu (Estonija), Pedagoški fakultet Sveučilišta u Ljubljani, Sveučilište Sv. Ćiril i Metod u Skopju i Jugozapadno sveučilište »Neofit Rilski« u Blagoevgradu u Bugarskoj.
Glavni cilj projekta je poticanje uključivanja kodiranja i algoritamskog razmišljanja u poučavanje različitih predmeta u nižim razredima osnovne škole na zabavan i atraktivan način.
Najvažnije aktivnosti projekta uključuju stručno usavršavanje učitelja razredne nastave koji se upoznaju s različitim inovativnim metodama izvođenja nastave uz upotrebu informacijsko-komunikacijske tehnologije, a naglasak je na korištenju obrazovnih strategija učenja uz pomoć igara (GBL – games-based learning) te poticanju kreativnosti, logičkog razmišljanja i vještine rješavanja problema.
Kao dio fokus grupe učitelja razredne nastave, u projektu sudjeluje učiteljica Sunčica Vučković iz OŠ Kraljevica. U ostvarivanje zadataka posljednje radionice uključili su se i učenici 3.b razreda koji su osmislili scenarij za edukativnu računalnu igru.
Na temelju scenarija učenika, studentice 5. godine politehnike i informatike Tajana Pavić i Nikolina Turkalj izradile su igricu na integriranu temu Kraljevica koja obuhvaća ostvarenje odgojno-obrazovnih ishoda povezanih s nastavnim temama: Kulturno-povijesni spomenici moga mjesta, Iz prošlosti moga mjesta, Izgled i posebnosti zavičajne regije, Stvarni i nestvarni događaji i Opisivanje predmeta i likova.
Igrica koju su uz pomoć studentica osmislili učenici nalazi se na linku https://scratch.mit.edu/projects/306275359.