Kim Anić, Loredana Maras, Josip Jurić i Ivo Vidotto / Foto Sanja GAŠPERT
U utorak od 9 do 13 sati u prostorijama Zapadnog trgovačkog centra (ZTC) bit će održana akcija dobrovoljnog darivanja krvi, u organizaciji Gradskog društva Crvenog križa Rijeka i ZTC-a, najavljeno je na konferenciji za novinare
RIJEKA U utorak od 9 do 13 sati u prostorijama Zapadnog trgovačkog centra (ZTC) bit će održana akcija dobrovoljnog darivanja krvi, u organizaciji Gradskog društva Crvenog križa Rijeka i ZTC-a, najavljeno je na konferenciji za novinare.
Tom je prigodom Loredana Maras, voditeljica marketinga ZTC-a, kazala kako je cilj ove akcije pridonijeti širenju grupe darivatelja krvi jer su, dodala je, i kupci ZTC-a potencijalni darivatelji.
– Uvertira u ovu humanitarnu akciju bila je izložba »Crvena tiramola«, otvorena u našim prostorima na Dan darivatelja krvi, 25. listopada. Riječ je o postavu fotoportreta darivatelja koji su izloženi na tiramolama i upotpunjeni prikazima citata i poticajnih misli s ciljem da se građani potaknu na dobrovoljno darivanje krvi. Izložba pokazuje darivatelje krvi, tko su oni i kakvi su to ljudi koji daruju krv i pomažu drugima, kazala je Maras.
Predsjednica riječkog CK-a Kim Anić zahvalila je predstavnicima ZTC-a kao novom partneru u organizaciji ovakvih humanitarnih akcija. Crveni križ pokušava pronaći razne načine kako bi proširio bazu darivatelja krvi, u nadi da će i kupci ZTC-a postati naši darivatelji, kazala je Anić.
Direktor Tehničke službe ZTC-a Josip Jurić, inače i sam višestruki darivatelj krvi, podsjetio je na svoje prvo darivanje krvi koje je imao na Tehničkom fakultetu te kazao kako je to bila spontana odluka koja ga je dovela do razine svijesti da shvati što je društvena odgovornost.
– Darivanje krvi je human čin, nema straha i bojazni, čin kojim pomažete drugima. Nadam se da će se i kod nas u ZTC-u razviti tradicija darivanja krvi. Ne treba patiti od brojki, svaka doza krvi je dobrodošla, kazao je Jurić.
Novinarima se obratio i predsjednik Savjeta DDK-a riječkog Crvenog križa Ivo Vidotto, koji je istaknuo potrebu podizanja razine svijesti kod ljudi o važnosti darivanja krvi. Važno nam je i imati ovakve partnere u promicanju dobrote i humanosti, potrebne su nam i marketinške metode, zaključio je Vidotto.