Austrijskom novinaru Uweu Mauchu priču o škamparstvu ispričao je grobnički škampar Nevio Matec
Kvarnerski škamp dokazano je najbolji škamp na svijetu, ističe Kruno Kapetanović
povezane vijesti
Udar vjetra dolazi iz smjera sjeverozapada i već uzrokuje da se brodica ljulja na valovima… Četrdesetdvogodišnji obiteljski čovjek ima pune dvije ruke upravljajući vitlom uz čiju potporu izvlači iz mora gotovo beskrajno dugo uže na kojem visi četrdeset kaveza.
Jedan, dva ili maksimalno tri primjerka ovih ekskluzivnih morskih životinja stigli su na svoje konačno odredište…
Dokazano najbolji
Piše tako austrijski novinar Uwe Mauch u reportaži o kvarnerskim škampima koja je ovih dana izašla u tiražnom austrijskom dnevnom listu Kurier, u kojoj je priču o ovoj poznatoj kvarnerskoj deliciji ispričao putem susreta s riječkim, odnosno grobničkim škamparom Neviom Matecom.
On je iz prve ruke pokazao što su žuljevite ribarske ruke i što znači 200 dana godišnje provesti na moru.
Opatijski hotelijer Kruno Kapetanović, vlasnik Design hotela Navis cijenjenom austrijskom mediju je otkrio zbog čega je ustvari kvarnerski škamp poseban i što konkretno znači u gastronomiji.
U njegovoj je organizaciji austrijska medijska ekipa i stigla na Kvarner.
Priča o kvarnerskoj deliciji ispričana od početka, dakle, od izlaska na samo more kako bi se uopće ulovilo škampa, pa do onoga što on predstavlja u visokoj gastronomiji dosegla je oko pola milijuna čitatelja u Austriji koja je za Kvarner jedno od najvažnijih emitivnih tržišta, a što znači odličnu promociju uoči starta glavne sezone.
Austrijskim novinarima Kruno Kapetanović kazao je kako mu je bila želja Austrijancima približiti priču o kvarnerskom škampu, odnosno o tome kako uopće izgleda život jednog škampara, ali i o tome koliko je on važan za visoku gastronomiju i prepoznatljivost Kvarnera u gastronomskom smislu.
– Kvarnerski škamp dokazano je najbolji škamp na svijetu, istaknuo je Kapetanović.
Na pitanje koliko gosti iz Austrije poznaju tu namirnicu, kazao je kako uvijek treba iznova ukazivati na njegovu vrijednost iako ovi gosti jako dobro poznaju našu gastronomiju.
– Većina poznaje tu namirnicu, ima čak i gostiju koji se samo zbog kvarnerskog škampa i vraćaju na Kvarner. Nekima je možda i novost. No sve u svemu uvijek treba iznova isticati njegovu vrijednost.
Jer doista imamo najbolje namirnice na planeti i na nama je samo da ih pravilno predstavimo te da se pozicioniramo visoko na gastronomskoj mapi, a gdje već dobrim dijelom i jesmo, istaknuo je vlasnik Design hotela Navis.
Kvaliteta kao prilika
U ovom hotelu cijelo vrijeme pandemije imaju goste iz Austrije. Kapetanović kaže kako ovi gosti često putuju upravo zbog gastronomije te je kod izbora smještaja, ustvari, sve važnija i kvaliteta samog restorana u pojedinom hotelu.
Što se tiče najava za ovu glavnu sezonu, reći će kako je Austrija jako važno tržište.
– Međutim ove godine nije sve na nama, već će mnogo ovisiti o epidemiološkoj situaciji i mogućnostima kretanja ljudi. Nadamo se da će propusnost granica biti normalna, kao što je bila proteklih godina. U toj situaciji naš je adut uvijek i samo kvaliteta, ništa drugo.
Ujedno postoji i ta jedna tradicionalna simpatija tih gostiju prema Opatijskoj rivijeri i to je već u startu jedna od naših prednosti.
Uz činjenicu da imamo i niz izvrsnih restorana te općenito što za ponuditi. Borba će ove godine doista biti za svakog gosta, to je svima poznato, na nama je samo da ponudimo kvalitetu jer nam je to prilika.
Goste iz Austrije definitivno zanima situacija kod nas i to jednostavno zato što jedva čekaju doći, zaključio je poznati opatijski hotelijer.