Prvi izbor riječkih gastronomskih luka bio je lani / Foto V. KARUZA
Svaki se ugostiteljski objekt može kandidirati u do tri kategorije luka uz argumente i potrebna obrazloženja
povezane vijesti
- “Riječka gostoljubivost”: Knjiga Igora Žica još je jedan dokaz fascinantne riječke prošlosti
- Maya nam se vratila u grad: Legendarni lokal u kojem su pripremane prve pizze u bivšoj državi ponovo radi
- Utrka s vremenom oko definiranja destinacija. Na gradove i općine prebačen ogroman posao, a rokovi kratki
RIJEKA – Turistička zajednica grada Rijeke i Gastronaut otvorili su kandidature za Riječke gastronomske luke za 2023. godinu te pozvali ugostitelje grada Rijeke da kandidiraju svoje objekte.
Dugačka lista
Pod brendom Riječke gastronomske luke, ugostiteljima su u ovoj godini za kandidature na raspolaganju Poslovna luka, Romantična luka, Obiteljska luka, Luka za vinske entuzijaste, Pivska luka, Luka lokalnih namirnica, Veganska luka, Ribarska luka te Luke posebnosti. Organizatori su voljni ovu listu luka nadopuniti prijedlozima ugostitelja za koje procijene da u svom nazivu i sadržaju nose marketinški potencijal, odnosno poruke o specifičnoj ponudi i usluzi koja može biti zanimljiva građanima Rijeke i njihovim gostima. Restorani koji smatraju da zadovoljavaju kriterije za neku od riječkih gastronomskih luka 2023. ili žele zadržati titulu stečenu u prošloj godini, mogu ispuniti obrazac za kandidaturu, a svaki se ugostiteljski objekt može kandidirati u do tri kategorije, uz argumente i obrazloženja prema traženim propozicijama koje provjeravaju i potvrđuju organizatori projekta. Rok za prijavu ugostitelja je 20. veljače, s time da ugostitelji koji tek planiraju uskladiti ponudu s propozicijama pojedinih luka, do tog datuma mogu zatražiti produžetak roka za tri tjedna.
Zajednička priča
Projekt Riječke gastronomske luke je pokrenut 2022. godine s ciljem povezivanja ugostiteljskih objekata u zajedničku priču s marketinškim potencijalom, izgradnje gastronomskog brenda u sklopu brenda grada Rijeke kao lučkoga grada, podrške u profiliranju ugostiteljskih objekata s ciljem dizanja ukupne kvalitete i prepoznatljivosti ponude destinacije te edukacija za ugostitelje o novim trendovima u ugostiteljskoj ponudi. Provodi ga Turistička zajednica grada Rijeke u suradnji s riječkom tvrtkom Abisal, Gastronaut. Proglašenje riječkih gastronomskih luka 2023. najavljeno je za travanj.