Opatija

Opatijski ugostitelj se žali: ‘Kupio sam novu plinsku bocu, bila je poluprazna. Za četiri dana sam ostao bez plina’

Marina Kirigin

Photo: Marko Prpic/PIXSELL

Photo: Marko Prpic/PIXSELL

Svaka boca u punionici prolazi kontrolu, boca se važe, tvrdi distributer



OPATIJA – Plinske boce stižu poluprazne. Na sebi imaju zaštitu, a onda nakon četiri dana ostajem bez plina, a iz boce izlazi voda. Što bih drugo mogao pomisliti nego da nas kradu. Ne smatram da to čine distributeri plina, već pretpostavljam da se to događa u punionici, da se boce ne napune do kraja – riječi su opatijskog ugostitelja Žarka Sladića, vlasnika fast fooda Žare, jednog od omiljenih gastrokutaka brojnih opatijskih srednjoškolaca koji je već u nekoliko navrata dobio napola praznu plinsku bocu.


U potrazi za odgovorom distributeri plina objasnili su da se vrlo vjerojatno radi o neispravnoj, a ne praznoj boci. Distributeri mahom imaju ugovore o punjenju plinskih boci s Inom, Petrolom, odnosno tvrtkama iz kojih, kako kažu, boca gotovo sigurno ne izlazi poluprazna.


– Svaka boca u punionici prolazi kontrolu, boca se važe. Crni broj na boci označava težinu prazne boce koja se onda puni do 10 kilograma. Međutim, događa se da boca bude neispravna, odnosno da se plin iz nje ne može potrošiti. Znači, radi se o grešci na ambalaži, odnosno događa se da u boci nema dovoljno pritiska, te zbog toga plin ne može izaći van.




Takve reklamacije nisu učestale i gotovo uvijek ih dobavljač uvažava i isporučuje novu bocu. Na takvim bocama kasnije se mijenja ventil, ako je boca novijeg datuma, ili boca odlazi u škart. Tekućina u boci sigurno nije bila voda, već gazolin – objasnili su u tvrtki koja se bavi distribucijom plina i pozvali one koji se sureću s ovakvim problemima da kontaktiraju sa svojim distributerima koji će potom plinsku bocu reklamirati kod dobavljača.