Stanovnici upozoravaju na proklizavanja automobila
Stanovnici ovog dijela Svilnog kažu da se štedjelo na asfaltu nakon postavljanja kanalizacije, a Rijeka promet da je »habajući sloj uredan i siguran za promet pri vožnji sukladno prometnim pravilima«
povezane vijesti
Cesta u ulicama Tutnovo i Grbaste na Svilnom ima loš asfalt, tvrdi jedan naš čitatelj koji živi u tom dijelu Rijeke. Toliko je loš i opasan da i zbog manje kišice – automobili tu proklizavaju. A ponekad se vozilo mora ostaviti uz glavnu cestu jer se ne može uzbrdo, dalje navodi.
Dugotrajan problem
Riječ je o problemu koji postoji duže vrijeme, a vraća nas u doba kada se u ovom dijelu Rijeke radila kanalizacija.
– Nakon što su cijevi položene stavio se takav sloj pokrova koji je s vremenom izgubio svojstva prijanjanja. To se vidi i po boji. Cesta je kompletno isprana. Taj dio Rijeke odrađivao je izvođač (podaci poznati redakciji) koji se svojedobno provlačio kroz medije zbog određenih propusta na gradilištima.
Već se godinama priča po selu da se tu šparalo. No, ono što mene sada interesira postoji li šansa da se situacija popravi? – pita se naš sugovornik. No, sudeći po odgovoru koji smo dobili od nadležnih službi, odnosno struke: po njima ove ulice zapravo imaju dobar asfalt i stoga nije potrebna nikakva sanacija ove ceste.
– S obzirom na zaprimljeni upit i prigovor na stanje asfalta i sigurnost u prometu terenski su predstavnici Rijeka prometa koji održava nerazvrstane ceste i KD Vodovod i kanalizacija kao investitora gradnje vodno-komunalne infrastrukture u tim ulicama prije pet godina – izvršili uvid.
Utvrđeno je kako je habajući sloj uredan i siguran za promet pri vožnji sukladno prometnim pravilima i s ispravnom opremom na vozilu, odgovara Grad Rijeka.
– Također je utvrđeno kako se nisu pojavila nikakva oštećenja na kolničkom zastoru u obliku pukotina, kolotraga te nisu uočene nikakve promjene na ravnost kolnika, uzdužne i poprečne padove od završetka radova čiji je investitor bilo KD Vodovod I kanalizacija, zaključeno je.
Lokalni karakter
Osvrnuli su se i na boju asfalta kazavši da je ova cesta sanirana i uređena korištenjem vrste asfalta koji je predviđen upravo za ceste lokalnog karaktera, dok se na prometnicama većeg prioriteta (državnih i županijskih cesta) ugrađuje u završnom sloju asfalt agregat (kamen) eruptivnog podrijetla.
Različitost vrste asfalta uzrokuje i razliku njihove boje.