Predstavljanje u Opatiji

Okusi Kvarnera u avionima Croatia Airlinesa do kraja studenog: Evo što se sve krije u “snack boxu”

Alenka Juričić Bukarica

Snimio Sergej DRECHSLER

Snimio Sergej DRECHSLER

Naši obroci su koncipirani na način da se baziraju na autentičnim namirnicama i koncipirajući ih, pokušavamo, predstaviti gastro scenu Kvarnera, kaže Slaven Žabo



Dio bogatstva okusa kvarnerske gastronomije od danas pa sve do kraja studenog mogu kušati putnici na letovima nacionalnog avioprijevoznika Croatia Airlinesa. Riječ je naime, o nastavku projekta Okusi Kvarnera u zrakoplovima Croatia airlinesa koji po drugi put zajednički provode Turistička zajednica (TZ) Kvarnera, Croatia Airlines i Hrvatska turistička zajednica (HTZ). Nastavak projekta predstavili su danas u opatijskom hotelu Keight Curio Collection by Hilton Zlatko Komadina, primorsko-goranski župan, Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ Kvarnera, Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa, te Dubravka Auferber, voditeljica Odjela za udružene i strateške projekte HTZ-a.


Croatia Airlines tako svojim putnicima na domaćim i međunarodnim letovima, u poslovnom razredu nudi veliki snack box u kojem su kobasica s ružmarinom, zelena pasta od maslina, krekeri sa žlahtinom i kaduljom, keksi sa suhim smokvama i keksi s kestenom. Na letovima kraćima od jedan sat u ponudi je mali snack box u kojem su kobasica s ružmarinom, krekeri sa žlahtinom i kaduljom te keks s kestenom, dok će se putnicima u ekonomskom razredu nuditi krekeri sa žlahtinom i kaduljom.


– Drago nam je da nastavljamo ovu suradnju s Croatia Airlinesom koju smo započeli prošle godine. Cijela priča je iznimno važna za Kvarner, pogotovo u kontekstu činjenice da smo i službeno proglašeni Europskom regijom gastronomije za 2026. Kvarner doista zaslužuje tu titulu jer imamo neke od najboljih restorana, ali i vrhunske namirnice tako da doista imamo što pokazati i čime se dičiti, istakla je Peršić Živadinov. Također je dodala kako bi ovakve projekte bilo teško provoditi bez projekta udruženog oglašavanja kroz koji dio financiranja odrađuje i HTZ.


OPATIJA,01. 08.2024 .RIJEKA<br />HOTEL KEIGHT HILTON OPATIJA PREDSTAVLJANJE PROJEKTA OKUSI KVARNERA U ZRAKOPLOVIMA CROATIA AIRLINESA<br />
SNIMIO SERGEJ DRECHSLER

Snimio Sergej DRECHSLER




Slaven Žabo je također ukazao kako se radi u vrlo uspješnom projektu.


– Iznimno mi je drago da naši putnici već mogu kušati obroke koji predstavljaju okuse ove regije. Naši obroci su koncipirani na način da se baziraju na autentičnim namirnicama i koncipirajući ih, pokušavamo, predstaviti gastro scenu Kvarnera. Ujedno nam je drago što će ove obroke imati prilike kušati i putnici na našim cjelogodišnjim letovima za riječki aerodrom, ali i putnici u našem novom zrakoplovu Airbus 220, a koji se idućeg tjedna uključuje u promet, najavio je direktor komercijalnih poslova nacionalnog avioprijevoznika dodavši kako su ovakve promocije ustvari odlična uvertira u okuse koje putnike čekaju na samoj destinaciji.


Da je riječ je o vrlo uspješnom projektu koji je odlično prihvaćen od strane brojnih gostiju i koji u prvi plan stavlja promociju hrvatskog turizma kroz isticanje bogate i raznolike gastronomije odabranih regija, ukazala je i Dubravka Auferber navodeći da su do sada su na ovaj način predstavljeni okusi slavonskih delicija i dalmatinske marende, dok je primorsko-goranski župan dodao kako Primorsko-goranska županija putem Turističke zajednice Kvarnera kontinuirano promovira posebnosti kvarnerske regije, kako samih destinacija, tako i doživljaja u njima.


Inače, osim posebnog gastronomskog doživljaja za putnike na letovima u 28 međunarodnih i 8 domaćih odredišta Croatia Airlinesa, ovaj projekt istodobno predstavlja jedinstvenu priliku za promociju Kvarnera kao destinacije gastronomije i pune raznolikosti doživljaja. Projekt Okusi Kvarnera u zrakoplovima Croatia Airlinesa uključuje i širu marketinšku suradnju pa će vidljivost Kvarnera biti istaknuta i kroz interne kanale Croatia Airlinesa kao što su putni časopis, video ekrani u zrakoplovima, newsletter Croatia Airlinesa, oglašavanje na društvenim mrežama i internim medijima, plakatima u poslovnicama tvrtke, kao i na posebnoj web podstranici gastro ponude Croatia Airlinesa.