Štand Rijeke i riječkog prstena je u znaku LET -3-ovskog "ŠĆ"
Predsezona je već dogovorena, a idemo k tome da govorimo o cjelogodišnjem poslovanju, kaže direktorica Arriva Travela Tamara Černeka. Hotelijeri prisutni u Berlinu napominju da partneri ne pitaju za cijene, već samo za kontingent slobodnih kapaciteta, pa neke termine u predsezoni već imaju popunjene
povezane vijesti
RIJEKA Da se ove godine s njemačkog tržišta očekuje odlična turistička sezona, potvrdili su brojni sastanci i interes inozemnih partnera za hrvatskom turističkom ponudom i drugog dana najveće svjetske turističke burze ITB Berlin. S ITB-a je jučer stigla i vijest da je novi promotivni film Rijeke i riječkog prstena »Remember me« osvojio prestižnu nagradu na filmskom festivalu The Golden City Gate u Berlinu. Riječ je, naime, o promotivnom filmu koji je snimljen u produkciji Balduči filma iz Zagreba, Turističke zajednice grada Rijeke i Turističkih zajednica riječkog prstena, odnosno Bakar, Čavle, Jelenje, Kastav, Kostrena, Viškovo, Kraljevica i Općina Klana, uz producenticu i scenaristicu Spomenku Saraga te redatelja Hervea Tirmarchea. Filmom se prikazuju ljepote i turistička ponuda Rijeke i riječkog prstena, specifičnosti koje svaka od lokacija nudi budućim posjetiteljima te se nizom atraktivnih kadrova posjetitelja provodi kroz destinaciju i njezine posebnosti.
Promocija Rijeke
Film je dobio zlatnu nagradu u kategoriji Region International, a nagradu je preuzeo direktor TZG-a Rijeke Petar Škarpa. Jučer je štand Rijeke i riječkog prstena, a koji je ove godine u znaku Leta 3 i »ŠĆ«, posjetio direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić te čestitao na osvojenoj nagradi. Direktor riječke Turističke zajednice iz Berlina je najavio da će film biti dio kampanje za predsezonu i ljeto koja kreće za dva do tri tjedna te podsjetio na to da su ovu nagradu dobili i za promofilm »I miss you« 2020. godine. Škarpa je istaknuo i da se i na ovom sajamskom nastupu pokazala sinergija TZ-a, agencija i hotelijera. Tržištima se predstavljamo zajedno i to je po meni win-win situacija. Dakle, kvalitetna suradnja na jačanju turističke priče Rijeke i cijele subregije. A interes je odličan, kazao je direktor riječkog TZ-a.
Od ove godine, berlinski ITB je orijentiran isključivo na poslovne sudionike te više nije otvoren za građanstvo pa su gužve nešto manje, međutim, izlagača je kao i u prijepandemijskim godinama, više od 160 iz čitavog svijeta. Ove godine partner je Gruzija. Što se tiče najava za sezonu 2023., ali i 2024., kvarnerski poslovni subjekti u Berlinu nose odlične najave. Direktorica turističke agencije Arriva Travel Tamara Černeka potvrdila je da je potražnja velika te da su prognoze jako dobre.
– Već se dogovara i sljedeća godina, dakle, sezona 2024. Činjenica je da se na ITB-u u pravilu dogovaralo poslove za godinu unaprijed, međutim, ono što je sada specifično, jest da nikad nije bilo ovako izazovno dogovarati posao godinu unaprijed kao sada, zbog rasta cijena i neizvjesnosti oko inflacije. No, ponavljam, interes u ovom grupnom segmentu je iznimno dobar. Mi kao agencije u pravilu smo orijentirani upravo na pred i posezonu koje i nudimo partnerima, jer su srpanj i kolovoz primarno vrijeme putovanja individualnih gostiju. Predsezona je već dogovorena, a idemo k tome da više ne govorimo o pred i posezoni, već o cjelogodišnjem poslovanju, iako tu ima još puno prostora za napredak, kazala je Tamara Černeka te dodala da se na ITB-u doista vidi da se turistički sektor u punoj mjeri vratio na svoje te da je odaziv industrije na sajmu iznimno velik.
Na ITB-u, koji okuplja doista najvažnije aktere svjetske turističke industrije, prisutni su i drugi predstavnici Kvarnera, među kojima i Opatijska rivijera.
Grupna putovanja
Interes za Opatijskom rivijerom je izniman, naš štand je praktični stalno okupiran, a teme sajma osobito su značajne za Opatijsku rivijeru koja je uspjela iskoristiti svoje komparativne prednosti i savladati izazove s kojima se posljednjih godina suočava turistička industrija, poručio je Goran Pavlović, predstavnik Turističke zajednice grada Opatije, pojasnivši da se zajednički predstavlja svih pet liburnijskih TZ-a. Dodao je da je na štandu vrlo živo, posjetitelja ima puno, iako se radi samo o poslovnjacima, od agencija do medija. Upita je bilo oko cijena za grupna putovanja, a dosta se traži i outdoor ponuda Rivijere, kao i kamping ponuda koju čine kampovi Medveja i kamp Draga u Mošćeničkoj Dragi. Na pitanje poznaju li partneri već Opatijsku rivijeru, Pavlović je kazao da ima onih koji su bili ovdje, ali i onih koji bi je željeli istražiti, tako da interesa ima sa svih strana. A brojni partneri interesirali su se za ponude i drugih kvarnerskih subregija.
Marijana Biondić, direktorica Turističke zajednice grada Crikvenice, iz Berlina je poručila da se stalno odrađuju sastanci s partnerima, te da Rivijeru u Berlinu zajednički predstavljaju Turistička zajednica i najveća hotelska kuća Jadran Crikvenica.
– Evo, i sada su svi stolovi puni, razgovori s partnerima se odrađuju tijekom cijelog dana i interesa ima stvarno puno. Partneri mahom već znaju što im nudimo, a ono na čemu je naglasak su upravo pred i posezona koje uvijek nastojimo maksimalno »gurati«. I to posebno kroz outdoor ponudu, kao i događanja koja organiziramo u tom razdoblju. Interes je stvarno velik i po svemu sudeći, sezona će biti iznad svih očekivanja, kazala nam je direktorica TZG-a Crikvenice. I bez obzira na inflaciju, hotelijeri koji su u Berlinu napominju da partneri ne pitaju za cijene, već samo za kontingent slobodnih kapaciteta, što su odlične vijesti, pa tako hotelske kuće neke termine u predsezoni već imaju popunjene.