Foto Arhiva/NL
Čistoća je pokrenula proceduru donošenja novih cjenika za krajnje korisnike kojima se cijena obvezne minimalne javne usluge (OMJU) za korisnike umanjuje za prosječno - 12 %, a ukupni mjesečni iznos računa za prosječno - 9 %
povezane vijesti
Nakon što je Ekoplus 1. listopada 2020. godine značajno povećao cijenu zbrinjavanja glomaznog otpada, te je iz tog razloga povećana i cijena za građane za uslugu prikupljanja otpada, KD Čistoća d.o.o. Rijeka je raspisala javni natječaj kako bi na tržištu pronašla povoljniju cijenu za zbrinjavanje glomaznog otpada, a time i omogućila smanjenje konačne cijene usluge za građane.
Na navedeni natječaj javile su se četiri tvrtke od kojih je najpovoljniju ponudu poslala tvrtka Eko-flor plus d.o.o. s kojom je Čistoća i sklopila ugovor.
S obzirom na postignute povoljnije uvjete obrade i zbrinjavanja glomaznog otpada, Čistoća je pokrenula proceduru donošenja novih cjenika za krajnje korisnike kojima se cijena obvezne minimalne javne usluge (OMJU) za korisnike umanjuje za prosječno – 12 %, a ukupni mjesečni iznos računa za prosječno – 9 %.
Gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel danas je potpisao suglasnost na ovaj novi cjenik Čistoće.
Cijenu obrade i zbrinjavanja glomaznog otpada u CGO Marišćina, Ekoplus d.o.o. je od 1. listopada 2020. godine uvećao sa 232 kn/t na 1.990 kn/t.
Predstavnici Grada Rijeke i Čistoće u Nadzornom odboru Ekoplusa protivili su se tom povećanju i glasali protiv njega.
Očekivano ili ne, povećanje je ipak prošlo, a KD Čistoća je odmah enormno poskupila svoje usluge.
Nakon što su potpisali ovaj ugovor, odlučili su da će ipak moći malo sniziti cijene, pa će se novi, niži računi građanima Rijeke slati od 1. ožujka 2021. godine.
U međuvremenu je Ekoplus promijenio direktora pa sad razmatraju mogu li smanjiti cijenu sa svoje strane.
Iz Čistoće sad poručuju da će ako doista dođe do smanjenja cijena Ekoplusa nastaviti suradnju i sa tom tvrtkom, a obećaju da to svakako znači da neće biti povećanja cijena za krajnje korisnike.
Ovo smanjenje cijena koje Čistoća sada donosi i koje će vrijediti od 1. ožujka 2021. u praksi znači da će prosječni iznos mjesečnog računa za odvoz smeća za samce biti 46,61 kn umjesto dosadašnjih 51,42 kn, za dvočlano kućanstvo prosječni će mjesečni račun biti 58,49 kn umjesto dosadašnjih 63,30 kn, prosječni račun za četveročlano kućanstvo sada će biti 95,12 kn umjesto dosadašnjih 101,72 kn itd.
Cijena obavezne minimalne naknade za 0–2 člana, odnosno cijena fiksnog dijela za nekretninu koja se ne koristi smanjuje se sa dosadašnjih mjesečnih 39,54 kn na 34,73 kn.
Obavezna minimalna naknada za 3-4 člana smanjuje se s 54,20 kn na 47,60 kn, za 3 člana odnosno 5 i više smanjuje se sa 98,22 kn na 86,21 kn.
U Gradu Rijeci potrudili su se dostaviti usporedbu izmjene prosječnih mjesečnih računa za odvoz smeća za Rijeku. Po, njihovoj računici ovako bi se trebali kretati prosječni novi računi za odvoz smeća: