Ivana Ivančić, Barbara Spasović, Eleonora Škrobonja, Luka ČankoviĆ, Sandra Krpan i Aljoša Brajdić / Snimio Vedran KARUZA
Neke od tema su samozapošljavanje, održivost grada kao ugodnog mjesta za život, stambena politika i studentske stipendije
povezane vijesti
- Riječani palili svijeće za žrtve napada u Prečkom: “Srca su nam slomljena, ovo se ne smije ponoviti”
- Riječanka napisala knjigu u kojoj napada zamjenicu gradonačelnika da joj je otela božićnicu
- Teški dani za Filipovića: ‘Bilo bi neodgovorno da odem dok proračun nije prihvaćen. Odradit ću mandat do kraja’
RIJEKA – Novi vizualni identitet Savjeta mladih Grada Rijeke, kao i aktivnosti ovog tijela za tekuću godinu kojima se planiraju približiti mladima u Rijeci, predstavljeni su danas u Salonu Grada. Izrada vizualnog identiteta provedena je u suradnji s Akademijom primijenjenih umjetnosti u Rijeci te je zadovoljstvo ovom suradnjom izrazila Sandra Krpan, zamjenica gradonačelnika i jedna od članica stručnog povjerenstva koje je, između deset idejnih rješenja, odabralo tri ponajbolja.
Vizija do 2030.
Kao najuspješnije vizualno rješenje odabrano je ono studentice Eleonore Škrobonja, dok su radovi Barbare Spasović i Ivane Ivančić proglašeni drugim i trećim ponajboljim vizualnim rješenjem te su prigodno i nagrađeni.
– Odlučan u ideji da svoje aktivnosti učini vidljivima i da se približi mladima čije interese zastupa, Savjet mladih Grada Rijeke istaknuo je želju za stvaranjem prepoznatljivog vizualnog rješenja kojim bi se koristili u planiranim aktivnostima i komunikaciji prema javnosti. S obzirom na to da je Savjet mladih tijelo kroz koje mladi mogu izraziti svoje želje i potrebe, na nama kao gradskoj upravi je da slušamo njihove prijedloge i potrebe te ih pokušamo realizirati, objasnila je Sandra Krpan. Također, istaknula je da Grad Rijeka ima viziju razvoja grada prema potrebama mladih do 2030. godine, a neke od tema koje će se staviti u fokus jesu samozapošljavanje, održivost grada koji bi trebao biti ugodno mjesto za život i rješavanje problema stambenog pitanja za mlade ljude. Na kraju, Krpan je čestitala studenticama čiji su radovi odabrani kao najbolja vizualna rješenja kao i svima uključenima u cijeli proces.
Predsjednik Savjeta mladih Grada Rijeke Luka Čanković zahvalio je svima uključenima u ovaj projekt istaknuvši kako je, s obzirom na to da se organizacija bavi zastupanjem interesa mladih, ideja bila izradu vizualnog rješenja povjeriti upravo mladima, u ovom slučaju studentima APURI-ja koji su svoja rješenja izrađivali uz stručno mentorstvo i superviziju profesora.
– Program rada za 2023.obuhvaća sudjelovanje Savjeta u izradi i praćenju provedbe Programa za mlade Grada Rijeke, osnaživanje vidljivosti Savjeta mladih u lokalnoj zajednici i šire te unapređenje modela informiranja mladih. Uz tribine i aktivnosti koje imamo u planu realizirati, sudjelovat ćemo u kreiranju podcast emisije te novih sadržaja od interesa za mlade koji će se objavljivati na portalu Moja Rijeka, a koji će se ove godine prenamijeniti u portal za mlade. Također, u suradnji s ostalim Savjetima mladih posebno ćemo biti usmjereni na pitanja koja su od velike važnosti za mlade kao što je stambena politika i studentske stipendije, objasnio je Čanković i pozvao sve zainteresirane mlade ljude da prate informacije o njihovom radu putem društvenih mreža i uključe se u njihove projekte.
Profesionalan pristup
Kroz proces osmišljavanja i izrade vizualnih rješenja za Savjet mladih Grada Rijeke vodio je profesor Aljoša Brajdić koji je istaknuo kako su ovakve suradnje korisne jer omogućuju studentima rad sa stvarnim projektima i stvarnim klijentima, dok je autorica prvonagrađenog vizualnog rješenja Eleonora Škrobonja kazala kako su svi profesionalno pristupili cijelom projektu, kao i da je riječ o iskustvu koje će svi dugo pamtiti.
– Sudjelovanje u ovom natječaju bila je sjajna prilika u kojom smo mi, mladi studenti dobili priliku pokazati svoje znanje i potencijal. Mislim da je to ujedno posebno iskustvo koje ćemo svi dugo pamtiti. Bilo je veoma bitno pristupiti cijelom projektu na profesionalan način jer, osim što idejno rješenje predstavlja novi vizualni identitet klijenta, on u neku ruku zastupa i nas kao autore, mlade ljude, kazala je Škrobonja.