Foto Slavica Kleva
"Nature@wildlife" osmišljen je turistički proizvod koji se pripremao nešto više od dvije godin
povezane vijesti
- Dan kad se Gorski kotar borio za bolje sutra. Prošlo je punih deset godina od protesta Gorana na Markovom trgu
- Ni ljepota prirode, ni kvaliteta usluge nego – cijena! Turistički stručnjaci upozoravaju da gosti imaju novi prioritet
- Velika analiza TripAdvisora o hrvatskom turizmu: “Kuglica sladoleda pet eura mit ili stvarnost”
Revitalizacija ruralnog područja,, povratak prirodi, izbjegavanje gužvi, upoznavanje prirode, briga o vlastitom zdravlju, izbjegavanje gužvi, briga o zdravoj prehrani, učenje o eko sustavima, promatranje medvjeda, risa i vuka u prirodnom okruženju, sve je to sadržano u novom turističkom proizvodu, kazao je između ostalog Nedo Pinezić ispred tvrtke Subjekt, jednog od partnera koji je zajedno sa slovenskom tvrtkom RRA Zeleni kras, osmislili novi turistički program, a u okviru projekta Interreg financiran sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj.
“Nature@wildlife” osmišljen je turistički proizvod koji se pripremao nešto više od dvije godine, a kako smo doznali na konferenciji za novinare, spreman je ponuditi se na tržištu diljem Europe i svijeta.
Tijekom konferencije uključen je putem video linka i slovenski partner, konkretno Mateja Simčič koja je podijelila slovenska iskustva stvaranja ovog vrijednog projekta s obzirom da je ovaj novi proizvod ekoturizma oblikovan i povezan između Republike Slovenije i Republike Hrvatske, točnije između Zelenog krasa u Sloveniji i Gorskog kotara.
Danas taj projekt počinje živjeti, odradili smo nekoliko radionica s ponuditeljima usluga u Gorskom kotaru, gotovo s njih tridesetak, a razgovarali smo s 22 potencijalna kupca, turističke agencije sa zahtjevnih tržišta od Njemačke, Austrije pa sve do Amerike.
Što je premašilo sva naša očekivanja. Ovo je pet minuta za Gorski kotar koje treba iskoristiti, kazao je Valerij Jurešić ispred Subjekta.
Ovo je izazov i prilika, naglasio je Jurešić, Gorski kotar iz druge perspektive.
Risnjak i Skrad su od samih početaka projekta naši partneri, uključili smo lokalne ugostitelje, vodiče, uključili smo rafting ture,pješačenja po šumskim stazama, kušanje ekoloških proizvoda, meditativne radionice, zapravo, sve smo podigli na jedan viši turistički standard.
Promatranje medvjeda, vuka i risa u prirodnom okruženju, a usput smo uspjeli oko ovog proizvoda okupiti autohtone, “male” ljude za “veliki” proizvod, slikovito je kazao Jurešić ne sumnjajući da će novi turistički proizvod pronaći put do znatiželjnika u ovim vremenima kada čovjek želi više boraviti na zraku ali i “otputovati” u svoju unutrašnjost, okrenuti se sebi, rekao je Jurešić.
Zeleni kras i Gorski kotar, putevima čuda prirode ili Explore the wondernature, zapravo je novi proizvod ekoturizma gdje su objedinjene prirodne i kulturne značajke dvaju prekograničnih područja gdje su partneri prepoznali izuzetnu mogućnost za suradnju i umrežavanje u aktivnom očuvanju zajedničke prirodne baštine za razvoj održivog turizma.
Doživljaj prirode i promatranje divljih životinja koje se provodi u okviru Interreg programa suradnje Slovenija-Hrvatska od rujna 2018 do veljače 2021. godine, provodi Općina Pivka, Javni zavod Snežnik, Zavod Jezerski hram, Subjekt d.o.o, Lokalna razvojna agencija PINS, Nacionalni park Risnjak i PRA Zeleni kras kao vodeći partner.