Katedra za marketing

Na mladima marketing ostaje: Future ft. Marketing – online edition

Portal Novi list

Foto Screenshot

Foto Screenshot

Koje su vještine potrebne za rad u toj sve popularnijoj branši, zbog čega se marketing vrtoglavom brzinom popeo sa začelja na sam vrh svih poslovnih planova?



Prvi online panel u organizaciji studenata marketinga i Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Rijeci ugostio je putem webinara marketinške stručnjake koji su studentima i svim prisutnima otkrili šire značenje pojma marketing u današnje vrijeme kroz specifične poslovne izazove.


“Future ft. Marketing” naziv je događaja koji već treću godinu za redom okuplja studente, ALUMNIje i partnere Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Rijeci koji analiziraju novitete, dosadašnje aktivnosti kao i buduće planove stručnjaka iz područja marketinga.


Panel diskusija


Koje su vještine potrebne za rad u toj sve popularnijoj branši, zbog čega se marketing vrtoglavom brzinom popeo sa začelja na sam vrh svih poslovnih planova, kako smo od brand ambasadora došli do influencera te što nam budućnost nosi, samo su neka od pitanja na koje su nam odgovorili Isabella L. Dintinjana (R programming Teaching Assistant na Sveučilištu Tilburg), Oliver Travaš (Sales Force Effectiveness & CRM Manager u JGL-u) i Ivana Validžić (Head of Strategy & Business Development u Brigadi).




Nedavno studenti marketinga Ekonomskog fakulteta u Rijeci, a danas marketinški stručnjaci koji rade na tri različite pozicije u tri različite organizacije, prikazali su studentima kako izgleda njihov behind the scenes i u kojim se sve smjerovima marketing može razvijati.


Nije nedostajalo kreativnosti


Osvrnuli su se na svoje studentske dane, usporedili teorijska i praktična znanja koja su stekli na Fakultetu koja danas svakodnevno koriste na poslu, a dotaknuli su se i aktualnih trendova u komunikaciji i oglašavanju.


Nakon marketinških stručnjaka atmosferu su zagrijali studenti druge godine diplomskog studija marketinga; Ivana Brkljačić, Krešimir Cvitković i Carla Olujić, koji su svojim mlađim kolegama otkrili koliko su izazovni projekti koje rade s gospodarstvom, prenijeli svoja dosadašnja iskustva sa studija i stručnih praksi.


Studentima nije nedostajalo kreativnosti prilikom postavljanja pitanja, a s obzirom na posjećenost panela i “mjesto više” koje se tražilo, vjerujemo da nas očekuje svjetla marketinška budućnost.