Foto Ekonomski fakultet u Rijeci
povezane vijesti
Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci održan je događaj “Marketing mingle malih proizvođača”. Događaj su organizirali studenti smjera Marketing, Paula Grabar, Saša Kalinić, Nika Stalzer, Alexandra Tidić i Dalibor Valkaj u sklopu kolegija Marketinški projekt.
Vizual za kampanju su pripremili studenti studija Vizualna komunikacija i grafički dizajn s Akademije primijenjenih umjetnosti, Stjepan Gržančić, Laura Novinc i Ilona Suplina u sklopu kolegija Upravljanje markama.
Kao centralni dio ovog događaja, održan je interaktivni panel, moderiran od strane studentice Alexandre Tidić pod nazivom “Uspjesi i izazovi malih proizvođača.” Gosti panela bili su:
1. Tomislav Pancirov – Digitalni nomad i konzultant koji je podijelio svoje bogato iskustvo u digitalnim komunikacijama, brendiranju i motivaciji. Njegov digitalni nomadizam dodatno je obogatio panel s perspektivom globalnih trendova.
2. Luka Rossi – Direktor vinarije i destilerije Rossi koji je podijelio ključne strategije koje su izdigle vinariju Rossi među najuspješnije u Istri. Fokus na kvalitetu i obiteljska tradicija čine ih neizostavnim dijelom industrije.
3. Martina Tuta – Osnivačica i vlasnica “Biljkoljupke” OPG-a koja se istaknula proizvodnjom pripravaka od ljekovitog bilja. Njezin doprinos promicanju zdravog načina života kroz blog dodatno je osvijetlio važnost povezivanja s ciljnom publikom.
Panel je temeljito razmatrao ključne aspekte uspješnog marketinga za male proizvođače, pružajući dubok uvid u dinamiku modernog tržišta.
Posebna pažnja bila je posvećena razumijevanju ciljne skupine, prepoznavanju njihovih potreba i želja te prilagodbi marketinških strategija tim specifičnostima.
Nadalje, panelisti su istaknuli važnost praćenja trendova i promjenama u potrošačkim preferencijama te se osvrnuli na konkretne primjere uspješnih kampanja koje su odražavale suvremene trendove i bile inovativne.
Također, panelisti su objasnili strategije koje su njima ili drugim malim proizvođačima pomogle istaknuti se na tržištu. Naglasak je stavljen na autentičnost, pričanje priče o proizvodu i stvaranje emocionalne veze s potrošačima.
Efikasno korištenje društvenih mreža bilo je istaknuto kao središnji alat za komunikaciju s ciljnom skupinom. Pri tome je istaknuta važnost stvaranja relevantnog i angažirajućeg sadržaja te vizualnog prikaza i interaktivnosti.
Konačno, osobno brendiranje je istaknuto kao ključni faktor u dugoročnom uspjehu malih proizvođača. Sudionici su razgovarali o važnosti gradnje autentičnog identiteta, povezivanja s potrošačima na emocionalnoj razini te o izazovima i zadovoljstvima koji proizlaze iz stvaranja i održavanja osobnog brenda.
Osim panel rasprave na događaju su prezentirani i rezultati istraživanja znanstvenog projekta “Važnost kreiranja marke proizvoda baziranih na prirodnim i tradicionalnim resursima” kojeg je poduprlo Sveučilište u Rijeci (uniri-drustv-18-163) voditeljice prof. dr. sc. Ivane First Komen te program cjeloživotnog obrazovanja Ekonomskog fakulteta “Marketing malih proizvođača: od tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti”.