Turistička sezona već polako kuca i na riječka vrata / Foto V. KARUZA
Zajedničko svim novim programima jest da će se izvoditi u okviru FMTU Ljetne škole (FTHM Summer School), na engleskom jeziku
povezane vijesti
RIJEKA – Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci dobio je zeleno svjetlo Senata za provedbu čak šest novih programa cjeloživotnog obrazovanja, a svima im je zajedničko da će se izvoditi u okviru FMTU Ljetne škole (FTHM Summer School) i to na engleskom jeziku. Riječ je o programima Croatia as a Tourist Destination, Français Gastronomique, Marketing turističke destinacije, Međunarodna enogastronomija, Menadžment sporta u turizmu i Prirodne atrakcije u turizmu (Natural Attractions in Tourism).
Nadgradnja
Cilj programa Prirodne atrakcije u turizmu je polaznicima dati osnove vještina i znanja o prirodnim resursima kao temelju za nadogradnju i oblikovanje atraktivne i održive turističke destinacije. Program je strukturiran u 30 sati izvođenja neposredne aktivne nastave i to nadopunjavanjem nastave u učionici i terenske nastave, a realizira se u 5 radnih dana. Polaznici programa na kraju teorijskog dijela programa polažu test provjere znanja, dok se na kraju terenske nastave ocjenjuje terenski dnevnik.
Svakom polazniku nakon uspješno položenog programa izdat će se uvjerenje o položenom programu i 3 ECTS boda, a partneri izvan visokoškolskog sustava koji su iskazali interes za program su JU Priroda, JU Natura Histrica, PP Učka, NP Brijuni i JU Kamenjak. Program Menadžment sporta u turizmu također traje 30 sati u pet dana, a završna provjera stečenih znanja i vještina obuhvaća pisanu provjeru stručnih sadržaja te polaznici imaju obvezu izraditi istraživački zadatak i završni projekt. Za uspješno završen program dobit će uvjerenje i 3 ECTS-a. Međunarodna enogastronomija program je stjecanja znanja, vještina i kompetencija, također će se realizirati kroz pet dana i 30 sati nastave, a završit će provjerom znanja polaznika koji imaju obvezu pohađati nastavu te aktivno sudjelovati u praktičnom izvođenju vježbi kako bi dobili uvjerenje i 3 ECTS boda.
Istraživački zadatak
Za sva ta tri programa uvjet je srednja stručna sprema, dok se na program stjecanja znanja, vještina i kompetencija »Marketing turističke destinacije« mogu upisati polaznici koji su prethodno završili preddiplomski sveučilišni ili preddiplomski stručni studijski program. Taj program nosi 6 ECTS bodova i sastoji se od 30 sati nastave te 30 sati seminara. Predavanja i seminari, te polaganje završnog ispita će se realizirati u 10 radnih dana, a temeljem interaktivnog rada sa studentima na terenu studenti će izraditi istraživački projektni zadatak koji će trebati i prezentirati. Stečena znanja polaznika će se evaluirati i kroz završni ispit. Na program Français Gastronomique može se upisati osoba koja je prethodno završila najmanje četverogodišnje
srednjoškolsko obrazovanje te ima poznavanje engleskog jezika minimalne razine B1. Program traje 6 dana i 30 nastavnih sati, a u aktivnu nastavu uključen je samostalan rad na način korištenja programa Canva u pripremi videomaterijala. Kako bi pristupili završnoj provjeri znanja, polaznici imaju obvezu izraditi istraživački zadatak i završni projekt, a svakom polazniku nakon uspješno položenog programa izdat će se uvjerenje o položenom programu. Program nosi 3 ECTS boda.
Croatia as a Tourist Destination program je stjecanja znanja, vještina i kompetencija koji će trajati pet dana i 30 sati, a kako bi pristupili završnoj provjeri znanja, polaznici imaju obvezu izraditi istraživački zadatak i završni projekt, nakon čega će dobiti uvjerenje o položenom programu i 3 ECTS boda.