
Martina Tomić Pujić / Foto: V. KARUZA
Smatram da Viškovo ne ostvaruje svoj potencijal. Promocija općine je iznimno loša, Viškovo treba brendirati, a da bi se to moglo, treba potaknuti bolju umreženost i suradnju među udrugama
povezane vijesti
VIŠKOVO – Marina Tomić Pujić kandidatkinja je Hrvatske demokratske zajednice za načelnicu Općine Viškovo. Ima 35 godina, završila je pravo nakon čega je specijalizirala Pravo europskih integracija i položila pravosudni ispit. U proteklom je mandatu bila oporbena vijećnica u Općinskom vijeću Viškova.
Brojne prednosti
Sad će nam reći da je kao mama školarke i dvojice predškolaraca na vlastitom iskustvu osjetila je što znači snalaziti se »jer dijete nije upisano u vrtić, a ti se moraš vratiti na posao, što znači – snalaziti se s upisom i odabirom škole, jer je matična škola dvosmjenska i prekapacitirana«.
– Razumijem svakodnevne situacije kroz koje prolazi naše stanovništvo, jer nema trotoara, kanalizacije, škole, vrtića, dvorane, zdravstvene stanice i što svaka rekonstrukcija cesta prekorači sve razumne rokove.
Vjerujem da većina žitelja voli i bira život u Viškovu, jer ono nudi dosta prednosti kao što su dostupnost trgovina, poduzetnički duh stanovništva, puno mladih, zelenila, mirnije mjesto i dobro cestovno povezano zahvaljujući novoj zaobilaznici.
I sami kažete da unatoč ovim manama, ljudi i dalje biraju život u Viškovu, jer ima i svojih prednosti. Što vas je ustvari potaknulo na kandidaturu?
– Smatram da Viškovo ne ostvaruje svoj potencijal. Imam osjećaj da se u Viškovu stvari odvijaju paušalno i površno. Primjerice, vanjski izgled općinske zgrade koja je nedavno kao renovirana. Pa tko navuče fasadu samo na dvije strane, kako ona može imati više od jedne boje i azbestni krov? Zatim pedijatar u Viškovu. To je odlično, ali taj pedijatar koji je u Marinićima je svega 500-tinjak metara udaljen od onog na Pehlinu. Zašto se za pedijatra nije mogao urediti prostor, primjerice, u Marčeljima, Saršonima ili u centru pa da i taj dio bude pokriven. Zatim, išlo se u izgradnju tržnice u Marinićima, potrošilo se oko 2 milijuna kuna, a to su zapravo tri kućice koje će eventualno nuditi tri vrste namirnica, to nije tržnica.
Promocija općine je iznimno loša. Viškovo treba brendirati, a da bi se to moglo treba potaknuti bolju umreženost i suradnju među udrugama radi kreiranja društvenih sadržaja u tu svrhu. Uz postojeće sadržaje za vrijeme Matejne i petog godišnjeg doba, cilj mi je organizirati sadržaje za vrijeme božićno-novogodišnjih blagdana tako da Advent u Viškovu traje cijeli prosinac i polovinu siječnja. Zamislite božićnu bajku u Viškovu, da u ukrašenom Viškovu možete uživati u fritulama, kuhanom vinu te klizalištu na Milihovu, a za vrijeme ljetnih mjeseci da ste bez brige jer znate da smo za naše školarce organizirali radionice u svrhu sadržajnog provođenja slobodnog vremena. Imamo toliko kvalitetnih i sposobnih udruga, samo im treba dati poticaj da realiziraju svoje ideje.
Doticaj s realnim svijetom
Najavili ste i projekte za starije mještane.
– Smatram da je sada bitno brinuti se za naše starije mještane, omogućiti im viši standard i bezbrižno uživanje u zasluženim danima mirovine. I zato ćemo uvesti besplatno dopunsko osiguranje za sve umirovljenike čija je mirovina manja od 3.500 kuna, besplatne preventivne preglede, a viškovske mirovine povećati za 10 posto.
Hoćete li, ukoliko postanete načelnica, tu dužnost obnašati profesionalno ili volonterski?
– Načelnik Viškova mora imati doticaja s realnim svijetom, razgovarati sa svakim vlasnikom ugostiteljskog objekta, iznajmljivačem, poduzetnikom, s roditeljima i sve tretirati s jednakim poštovanjem. Ako ja budem načelnica, neću sjediti na dvije stolice i bit ću dostupna svima.