Finale akcije

Izabrali ste najmural posvećen Armadi i Rijeci, oslikan je u čast iznimnog čovjeka i velikog navijača

Edi Prodan

Velika akcija Novog lista "Biramo najmural posvećen Armadi i Rijeci" upriličena je u čast 35. godišnjice postojanja te sjajne navijačke skupine.



Mural Eduarda Filipovića Seca “Karleto” koji se nalazi u Malom Lošinju s 201 lajkom pobjednik je ovogodišnje velike akcije Novog lista “Biramo najmural posvećen Armadi i Rijeci” upriličene u čast 35. godišnjice postojanja te sjajne navijačke skupine.


Odmah do njega, s osam “lajkova” manje plasirao se riječki mural s dodira Podmurvica i Turnića “Kad pride nedeja zapolne” autora Maura Ćikovića dok je treći, sa 188 lajkova, “This time next year”, zajednički rad Armade Krnjevo, s likovima iz popularnih Mućki smješten na zidu velike toplane u tom kvartu.


Iako Rijeka i Primorsko-goranska županija obiluju sjajnim muralima povezanim s navijačkom scenom, mogli bismo se složiti da ova tri uz iznimnu likovnost donose i čitav niz dobrih poruka.


Veliki navijač s Lošinja




“Karleto” na žalost i turobnim moment iživljavanja, napada od strane vandala, tako da je u svom nekoliko godina dugom životu već doživio i adaptaciju.


Vladimir Karlović Karleto je inače bio veliki navijač Rijeke u Malom Lošinju koji je u najvećem hrvatskom otočnom gradu značajno djelovao na jačanje navijačke scene odane Rijeci.



Mural je nastao u rujnu 2019. godine kao posveta tom osebujnom Lošinjanu, da bi u svibnju 2020. godine doživio vandalski napad.


Srećom, autor Filipović Sec, uspio ga je rekonstruirati nakon čega ponosno podsjeća stanovnike i goste Malog Lošinja na iznimnog čovjeka i velikog fana Rijeke.


Strip i “Mosa bavlju”


Mural “Kad pride nedeja zapolne” je pak fantastični primjer strip street arta.


Duhovit, sjajne likovnosti i kolorizma, taj mural, nastao 8. listopada 2017. godine, donosi još jednu iznimno značajnu pojedinost.



Na njemu se po prvi put pojavljuje simbol “Mosa bavlju” povezan uz dugogodišnju borbu za zdravlje čovjeka predivne duše, neumrlog Tomislava Nikla.


Štoviše, taj je simbol postao trajna pratnja naše najznačajnije životne obaveze da u svakom trenutku budemo – ljudi.


This time next year…


I na kraju “This time next year”, najstariji među tri najbolje plasirana murala nastao 2012. godine koji je na zanimljiv način bio vizualna pratnja osvajanje titule prvaka 2017. godine: this time next year se u slučaju HNK Rijeka ipak – dogodio.



Pobjednički te drugoplasirani mural, svaki s jedne strane, naći će se otisnuti na plakatu koji će u formatu “duplerice” Novog lista izaći 25. svibnja, na dan kada navijači Rijeke predvođeni Armadom brdom Marko Polo kreću na put prema Splitu gdje će se dan kasnije odigrati finale hrvatskog nogometnog kupa.


Hvala svima


Hvala svima koji su bilo na koji način sudjelovali u ovom zanimljivom natječaju Biramo najmural posvećen Armadi i Rijeci, uvjereni smo da će snaga zajedničke energije svih vas biti značajan podstrek igračima Rijeke da sezonu okončaju s još jednim iznimnim trofejem.


Nadamo se također da će pobjednički plakat još dugo godina krasiti mnoge sobe i prostore za druženja, da će ostati zanimljivim i dugovječnim podsjetnikom na 35. rođendan Armade.