Foto Sergej DRECHSLER
Čak četiri Jadrolinijina broda trenutačno su u škveru; katamaran »Adriana«, trajekti »Mate Balota« i »Laslovo«, a otprije je i »Sveti Juraj« na kojemu su nešto opsežniji radovi. Sutra bi s dokovanja u »Viktoru Lencu« trebao stići i novonabavljeni trajekt »Faros«
povezane vijesti
Nakon ožujskog reza, paralize, neizvjesnosti i bojazni što nose idući mjeseci, u Dalmontovom brodogradilištu ovih dana imaju slatku brigu gdje vezati sve brodove koji su im stigli na remont.
Čak četiri Jadrolinijina broda trenutačno su u škveru; katamaran »Adriana«, trajekti »Mate Balota« i »Laslovo«, a još otprije par mjeseci tu je i »Sveti Juraj« na kojemu su nešto opsežniji zahvati u pitanju.
Danas bi s dokovanja u »Viktoru Lencu« trebao stići i novonabavljeni trajekt »Faros«, a u idućim danima iz lošinjskog doka i trajekt »Cres«. Na redovnom remontu su i dvije ribarice »Beli i »Nebeski«, a tu je i »Galeb« na čijoj se obnovi i pretvaranju u zamišljeni brod-muzej također radi.
Da stvari ipak nisu toliko crne kao što je to izgledalo kad je pandemija koronavirusom bila u punom galopu, potvrdio je i vlasnik Dalmonta Ivan Ivić.
Ako ništa drugo, faktor neizvjesnosti sada je ipak manji, konture postkoronovskog poslovanja, kakvog-takvog, ipak se blago naziru.
Ivić napominje kako još uvijek ne rade punim kapacitetom, negdje su na 75 posto, a i prilično je izgledno da će prihodi, kad se budu zbrajali na kraju ovog drugog kvartala, biti manji za oko 30 posto.
Odrađuju se samo redovni i nužni remonti, ništa povrh toga, ali je dobro da posla trenutačno ima, a najave su da će se u kraljevičkom škveru nešto »vrtjeti« i u svibnju i lipnju.
S obzirom na to da je Dalmont i glavni kooperant susjednog brodogradilišta »Viktor Lenac«, dozu optimizma ulijevaju i najave iz Martinšćice gdje nastavljaju s ugovorenim, opsežnijim zahvatima na logističkom brodu Američke ratne mornarice »USNS Carson City«, a dogovoreni su, kako doznajemo, i neki remonti za svibanj.
Naravno, sve to pod uvjetom da se s koronom ne dogode nikakvi nepredviđeni i neželjeni preokreti.
Baš kao i u riječkom »3. maju« i »Lencu«, i u Dalmontovom brodogradilištu uspjeli su zadržati COVID-19 izvan svog kruga što Ivić smatra ipak najvažnijim u svemu.
U sastavu Dalmont grupe posluje i hotel u Kraljevici, kapaciteta oko 130 ležajeva i kategorije dvije zvjezdice, koji je zatvoren.
Održava se samo hladni pogon i kada se steknu uvjeti, ovisno o razvoju situacije, Ivić navodi da ga mogu otvoriti u roku od 24 sata.