KANDIDAT ZA GRADONAČELNIKA RIJEKE

Hrvoje Burić: “Novi autobusni kolodvor na Delti izgradit ćemo za 3 do 6 mjeseci”

Sanja Gašpert

Foto Sanja Gašpert

Foto Sanja Gašpert

Burić se osvrnuo i na ankete koje pokazuju "kako najbolje stoji onaj koji tu anketu plati". Tko plati, taj je prvi ili drugi u anketi.



RIJEKA – Novi autobusni kolodvor na Delti, demografska obnova, besplatni vrtići za svu djecu stariju od tri godine, pokretanje i razvoj malog i srednjeg poduzetništva, aglomeracija Rijeka, dostojan život umirovljenika i obnova kultne Kantride, projekti su nezavisne stranke Bura, koji su, kako je prilikom njihovog predstavljanja na riječkom Korzu kazao kandidat za riječkog gradonačelnika Bure Hrvoje Burić, izvedivi u kratkom roku.


– Predlažemo ostvarenje projekta novog autobusnog kolodvora na Delti, na lokaciji na kojoj se danas nalazi prigradski autobusni terminal. Rok za izgradnju natkrivenog kolodvora bio bi tri do šest mjeseci, a njegova cijena iznosila bi deset milijuna kuna.


U projektu demografske obnove najavljujemo uvođenje Dječje kartice za sve osnovnoškolce s kojom će se financirati školski obroci i dnevni boravak, a u budućnosti i udžbenici, kao i slobodne aktivnosti. Roditeljima djece u vrtiću Bura želi osigurati besplatne vrtiće za svu djecu stariju od tri godine. Pokretanje malog i mikro poduzetništva predlažemo kroz provođenje tri konkretne mjere – osnivanje Fonda za poduzetnike koji bi financirao poduzetnike početnike, aktiviranje imovine grada u njihovu korist i porezno rasterećenje dohotka.




Svi umirovljenici u Primorsko goranskog županiji zaslužuju primjerenu starost i stoga se mora povećati broj umirovljeničkih domova i mjesta u njima kako bi se smanjilo čekanje koje sada traje i do osam godina, a osigurat će se i dnevni boravak za sve one koji imaju takve potrebe, kazao je Burić, dodajući kako kultna Kantrida treba biti vraćena u funkciju. Novcem iz europskih fondova ovaj multifunkcionalni stadion treba obnoviti i poboljšati njegovu infrastrukturu na dobrobit svih budućih sportaša, istaknuo je Burić.


Burić se osvrnuo i na ankete koje pokazuju “kako najbolje stoji onaj koji tu anketu plati”. Tko plati, taj je prvi ili drugi u anketi. Situacija je pomalo bizarna jer se neki kandidati za župana predstavljaju na skupocjenoj jahti, dok istovremeno traže donacije od običnih građana za kampanju. Nama je cilj naš program komunicirati u kampanji i sigurni smo kako je on dobar, realan i ostvariv te kako smo ozbiljna konkurencija za drugi krug, kazao je Hrvoje Burić.