»Gradsko oko« je sustav putem kojeg se zaprima najširi spektar komunalnih problema od grafita i vandalizma, do oštećenja asfalta
povezane vijesti
RIJEKA – Kako je Riječanima na raspolaganju »Gradsko oko«, internetska platforma putem koje građani mogu prijavljivati različite komunalne probleme u sustav koji objedinjeno koriste sve nadležne institucije Grada i koji se pokazao kao dobra platforma dvosmjerne komunikacije s građanima, Grad za sada nema potrebu uključiti se u servisni portal Popravi.to, odgovorili su nam iz Grada Rijeke na upit hoće li reagirati na prijave građana koje eventualno stignu putem besplatnog servisa Popravi.to, koji je nastao u suradnji Code for Croatia i Gonga, s ciljem da olakša prijavljivanje problema i šteta na javnim površinama i infrastrukturi na području cijele Hrvatske.
»Gradsko oko« je sustav putem kojeg se zaprima najširi spektar komunalnih problema od grafita i vandalizma, do oštećenja asfalta, prometnih znakova, sprava na dječjim igralištima, problema s javnom rasvjetom, olupina vozila na javnim površinama, nepropisno odbačenog otpada i slično, integriran je u gradske poslovne procese i organizaciju te isporučen od strane lokalnog IT dobavljača.
»Već u ovoj prvoj godini primjene ovaj sustav uvelike je ubrzao komunikaciju između građana i nadležnih službi koje postupaju prema prijavama te u potpunosti zadovoljava potrebe građana. Treba reći i da bi eventualna implementacija novog softverskog rješenja i njegova integracija u pozadinske procese tražila dodatne aktivnosti i troškove. Također, »Gradsko oko« je osim putem internetske stranice Rijeka.oko.hr dostupno građanima Rijeke i u vidu besplatne aplikacije za mobilne Android i iPhone uređaje što dodatno pojednostavljuje prijavu komunalnog problema jer direktno s mobilnog telefona, u trenutku kad uoče nered, u sustav vrlo jednostavno mogu poslati fotografiju s opisom problema koji prijavljuju. Aplikacija isto tako omogućuje da prijavitelj ima ažurnu informaciju o stanju obrade njegove prijave, tko ju je zaprimio, te na prijavljeni e-mail ili SMS porukom na prijavljeni broj mobitela dobiva obavijest kada je prijava riješena.
Također, u slučaju da prijavljeni problem nije u nadležnosti Grada Rijeke i povezanih tvrtki, građani o tome dobiju povratnu informaciju, ali i popratnu informaciju kome je problem upućen na rješavanje te kontakte navedene organizacije«, navode između ostaloga iz Grada Rijeke. Također, građani mogu komunalne probleme koje uoče prijaviti i putem besplatnog telefona komunalnog redarstva 0800 5100 ili e-maila: [email protected].