Turistički djelatnici pripremili programe za sve željne dobre zabave
povezane vijesti
Predstojeći ulazak u novu 2025. godinu u Rijeci je popunio hotelske kapacitete. Najluđu noć u godini u gradu na Rječini tako će provesti domaći gosti, ali i gosti iz susjednih zemalja koji će tako imati prilike osjetiti novogodišnji šušur i gostoprimstvo Riječana.
Trendovi i želje
Dora Lanča, voditeljica marketinga Jadran hotela, ističe da svi hotelski objekti Jadran hotela rade punim kapacitetom i bilježe izvrsne rezultate popunjenosti. Iznimka je hotel Jadran, koji je trenutno zatvoren zbog opsežne renovacije i transformacije u Marriott Tribute Portfolio hotel, čime podižu razinu ponude u gradu.
– Advent u našim hotelima donosi poseban ugođaj, a među gostima, uz grupe Nijemaca i Talijana, bilježimo dolazak Mađara, Nizozemaca i, naravno, domaćih gostiju. Poseban trud ulažemo u stvaranje tople i svečane atmosfere, od bogatih dekoracija do pažljivo osmišljenih sadržaja koji pozivaju na druženje i stvaranje nezaboravnih uspomena.
Pratimo trendove i želje gostiju pa ove godine organizirani doček imamo u Grand Hotelu Bonavia, a uz to našim gostima preporučujemo i bogat program na otvorenom. Također, pripremamo brojna adventska događanja jer želimo ponovno postati mjestom okupljanja kako za posjetitelje, tako i za građane, kaže Lanča.
Bliža tržišta
Dodaje da u Jadran hotelima i tijekom blagdana poseban naglasak stavljaju na gastronomsku ponudu.
– Gostima smo ponudili posebne pakete koji uključuju adventske večere »à la carte«, dok svakodnevno nudimo specijalno osmišljene blagdanske zalogaje, slastice i koktele. Na meniju su božićne kobasice, bakalar na bijelo, unikatni kokteli s blagdanskim aromama, tradicionalni deserti i prigodni božićni zalogaji. Sve je to nagovještaj priče Europske regije gastronomije, odnosno titule kojom će se Kvarner ponositi 2026. godine najavila je Lanča.
I u Hilton Rijeka Costabella Beach&Spa resortu vrlo su zadovoljni blagdanskim popunjenjem, s obzirom na to da je novogodišnji doček već rasprodan. U petozvjezdanom riječkom resortu navode kako uz domaće goste imaju većinom goste s bližih, automobilom dostupnih tržišta, odnosno južne Njemačke, Austrije i Slovenije.
Novogodišnja tema ove je godine »Sparkle & Shine« pa tako goste Hilton Costabelle, uz ostalo, očekuje doček uz glazbeni program s vatrometom i DJ afterpartyjem, kao i vrhunskim gastrodelicijama.
U jedinstvenom botelu Marina ove godine su se, pak, odlučili za nešto drugačiji aranžman za doček. Proteklih su godina imali individualce i doček otvoren za građane, a ove je godine kapacitete botela zakupila grupa iz Italije.
Prema riječima Andreja Kušete, direktora jedinstvenog riječkog botela, sve sobe su popunjene grupom iz Veneta, odnosno imaju ukupno 75 gostiju za koje je na botelu organiziran i doček.
– To je rezultat suradnje s jednom talijanskom agencijom čiji su predstavnici ljetos bili kod nas i predložili nam da ponudimo ovakav aranžman. Kako su nam povratno javili, doček na botelu Marina je prodan u samo tri tjedna, kazao je Kušeta.
Rekordna brzina kojom je u Venetu prodan riječki doček na brodu – hostelu, svakako je dobra naznaka i za buduće suradnje. Što se tiče adventskog perioda, na botelu kao i proteklih godina nisu imali neko značajnije povećanje broja gostiju.
Velika potražnja
A kamo Riječani putuju za Novu godinu? Najradije u Dubai. Jesu li tome kumovale ovogodišnje famozne dubai fritule ili ne, ostaje »misterij«, no daleke destinacije su tražene. Almir Preldžić iz riječke turističke agencije Jadrotours, kazao nam je kako novogodišnjih polazaka ima nešto manje nego adventskih, međutim, svi polasci koje su imali u ponudi, su rasprodani.
– Mogu reći da je potražnja bila velika i da se sve dosta rano bukiralo i prodalo. Što se tiče toga koji aranžmani su prvi otišli, kod nas je to bio Dubai. I inače se te daleke destinacije, s obzirom na ograničen kapacitet, bez obzira na cijenu prve prodaju. Međutim, standardno je od aviodestinacija naglasak na Parizu, Londonu, Amsterdamu…
Kod autobusnih polazaka smo imali Sarajevo koje je bilo najtraženije u ovom autobusnom segmentu putovanja. Sarajevo je već godinama jako popularno pa tako i ove godine.
Imaju uvijek vrlo zanimljiv i atraktivan doček na otvorenom koji privlače goste iz cijele regije, a usto je i relativno povoljna destinacija. Osim toga, imali smo i Rim s Napuljem i Pompeima, Toskanu s Firenzom, Provansu, opisuje Preldžić.
Više putovanja u adventu nego za Novu
Almir Preldžić iz riječke turističke agencije Jadrotours kaže da novogodišnja putovanja imaju svoju publiku, no da su zadnjih godina popularnija ona adventska. Nova godina i dalje »ide«, ali nisu to tolike brojke kao nekad kada su odlasci za Novu godinu bili puno masovniji.
Sada je naglasak na adventu tako da su se ustvari blagdanska putovanja razvukla na čitav prosinac.