Radovi na obilaznici

HAC o riječkom kolapsu: “Htjeli smo izbjeći radni dan, obavijestili smo sve nadležne službe”

Vladimir Mrvoš

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza

Cilj nam je bio izbjeći zagušenje tijekom radnog tjedna i građanima olakšati odlazak na posao, kažu u HAC-u



RIJEKA – Iz Hrvatskih autocesta, dobili smo širu informaciju stanju na dionici autoceste A7, između čvora Škurinje i čvora Orehovica (smjer Križišće/Zagreb) koja će biti zatvorena u periodu od 26.04.2025.godine od 9 sati do 27.04.2025.godine do 21:00 sat.


Iz Hrvatskih autocesta kažu da su za zatvaranje dionica ishođene suglasnosti Hrvatskih cesta i Grada Rijeke za navedeni termin.


Isto tako prije početka radova sve nadležne službe obaviještene su 7. travnja.




Vezano za same radove i tehnologiju iz Hrvatskih autocesta dobili smo sljedeće objašnjenje:


– Na vijaduktu Rječina sanira se cjevovod u dužini od 240 m CIPP metodom uvlačenja linera u postojeći cijev.


To je do sada najveći zahvat ovakve sanacije u jednom komadu (razmak revizijskih okana za uvlačenje linera je 240 m).


To zahtijeva vrijeme stvrdnjavanja linera od min 10 sati, te se tada pristupa otvaranju priključaka na cijev metodom frezanja robotom.


Kako se revijska okna nalaze na sredini kolnika i zbog širine potrebne mehanizacije bilo je potrebno zatvoriti cijeli kolnik u smjeru ZG (Škurinje-Orehovica).


Za potrebe izvođenja tako zahtjevne dionice angažirani su i stručnjaci iz Njemačke koji proizvode predmetne linije.


CIPP metoda je tehnologija sanacije bez iskopa kojom se uvelike skraćuje vrijeme izvođenja radova kao i opstrukcija prometa.


Radovi se izvode već nekoliko mjeseci i do sada je 99% radova izvedeno u noćnim zatvaranjima dionica.


Ovo je jedina mikro lokacija koja je zahtijevala zatvaranje dionice duže od 8 sati.


Naposljetku, razumijemo korisnike da im ova regulacija otežava putovanje, međutim cilj nam je bio izbjeći zagušenje tijekom radnog tjedna i građanima olakšati odlazak na posao, kaže se u priopćenju Hrvatskih autocesta.