VELIK INTERES - U radionici su sudjelovale brojne sportašice, trenerice i djelatnice u sportskoj administraciji / Foto M. GRACIN
Istraživanje provedeno uoči početka ove kampanje pokazalo je da je u medijima prisutno svega 3,96 posto žena, a nakon prvog dijela kampanje njihovo je prisustvo naraslo na 8 posto - kaže Morana Paliković Gruden
povezane vijesti
- Sandra Krpan o mogućoj kandidaturi za gradonačelnicu: ‘Državna ulaganja u Rijeku su normalna, ne nešto što moramo moliti’
- SDP razrađuje taktiku za “napad” na velike gradove. U borbu idu Lalovac, Grbin, Matijević i Sandra Krpan?
- Razgovarali smo istaknutim SDP-ovcima s riječkog područja, evo što očekuju od izbora u subotu
RIJEKA – U okviru kampanje Glas žena u sportu danas je u hotelu Hilton u organizaciji Komisije za ravnopravnost spolova u sportu Hrvatskog olimpijskog odbora održana edukativna radionica namijenjena sportašicama, sutkinjama i djelatnicama u sportskoj administraciji. Riječ je o prvoj u nizu radionica čiji je cilj poboljšanje prezentacije sporta i sportašica u objavama na društvenim mrežama, kvalitetnije komuniciranje s predstavnicima medija, kao i priprema sadržaja koji žele podijeliti s javnošću.
– Presretna sam što smo s radionicom startali u Rijeci, a tu je veliku ulogu imao Atletski klub Kvarner koji je pokrenuo inicijativu da se ona održi baš ovdje, posebno njegova direktorica Iva Florjančič te predsjednik Luciano Sušanj. Hvala im na tome, bez njih ne bismo mogli ovu radionicu učiniti uspješnom – rekla je Morana Paliković Gruden, dopredsjednica Hrvatskog olimpijskog odbora, predsjednica Komisije za ravnopravnost spolova u uvodnom obraćanju sudionicama edukativne radionice te europska dobitnica nagrade Međunarodnog olimpijskog odbora Trofej žene i sport.
Društvene mreže
– Drago mi je što smo se okupili u ovolikom broju, upravo je ta sinergija vrlo bitna u postizanju ciljeva ovog projekta, a to su izjednačavanje tretmana sportašica i sportaša u medijima, smanjivanje rodnih stereotipa i seksizma prilikom praćenja sportašica u medijima, kvalitetnije komuniciranje s medijima te isticanje sportskih ostvarenja i rezultata sportašica. Odnosno, kako se medijima obratiti na najefikasniji način i na koji način koristiti društvene mreže koje u današnje vrijeme imaju vrlo velik značaj u komunikaciji. Stoga su u ovu kampanju uključeni i Agencija za elektroničke medije, Ured za ravnopravnost spolova Vlade RH, pravobraniteljica za ravnopravnost spolova i Hrvatski paraolimpijski odbor, a podržali su je Ministarstvo turizma i sporta te Ministarstvo za kulturu i medije – dodala je Paliković Gruden, koja je sudionice edukativne radionice vodila kroz poželjne i nepoželjne objave sportašica na društvenim mrežama.
– Istraživanje provedeno uoči početka ove kampanje pokazalo je da je u medijima prisutno svega 3,96 posto žena, nakon prvog dijela kampanje njihovo je prisustvo naraslo na 8 posto. Već sam istaknula koliku važnost imaju društvene mreže, kao i brendiranje sportašica. Upravo je to ono što određuje glas sportašica u javnosti i sportu. Ako je on dobar, donosi više mogućnosti.
Izgled i privatni život
|
Edukativna radionica izazvala je velik interes u Rijeci, u njoj su sudjelovale brojne sportašice predvođene Snježanom Pejčić, osvajačicom olimpijske bronce u gađanju zračnom puškom, koja je nedavno postala voditeljica novoutemeljenog Karijernog centra za sportaše HOO-a, trenerice te djelatnice u administraciji, a puna riječi hvale za njezinu temu i održavanje bila je i dogradonačelnica Rijeke Sandra Krpan.
Ravnopravnost
– Izuzetna mi je čast što se ova radionica održava u Rijeci. Kao što svi znate, Rijeka ove godine nosi titulu Europskog grada sporta pa smatram da je vrlo važno progovoriti o ravnopravnosti u medijima. Ne mislim pritom samo na sport, već i na politiku. Žene nisu u ravnopravnom položaju i to se mora promijeniti. Iako živimo u 21. stoljeću i mislim da ravnopravnost uopće ne bi trebala biti tema, stvarnost je, nažalost, drukčija. Još se uvijek često koriste rodni stereotipi i seksizmi i tome treba stati na kraj. Time su ovaj projekt i ova radionica od velikog značaja. Lijepo je što ste se okupili u ovolikom broju da dignete glas za žene u sportu. Hvala i medijima koji će pridonijeti da žene u sportu imaju isti tretman kao i muškarci – poručila je Sandra Krpan.
Sudionicama radionice u hotelu Hilton obratili su se i Vanja Gavran iz Agencije za elektroničke medije, Siniša Krajač, glavni tajnik Hrvatskog olimpijskog odbora, te Ratko Cvetnić, član HAZU-a, dok su vježbe uz Moranu Paliković Gruden vodili tajnica Komisije Mia Baćić, koja je sudionice podučila o kreiranju sadržaja na društvenim mrežama, te glavni urednik SPTV-a Jura Ozmec, simulacijom televizijskih izjava sportašica prije i poslije nastupa.