Foto: M. GRACIN
povezane vijesti
RIJEKA – Rev motora, miris goriva i vibracije koje tresu tlo – najprecizniji je opis atmosfere na Oldtimer Moto Rallyju koji i ove je godine okupio brojne ljubitelje vremešnih jurilica na dva kotača.
Više od 60 oldtimer motocikala raznih marki i njihovih njegovatelja iz cijele Hrvatske, ali i iz susjedne Slovenije, dovezlo se podno stijena Kantride ujedinjeni zajedničkom ljubavlju prema svojim pokretnim artefaktima.
Na 26. izdanju relija, održanog u organizaciji Oldtimer kluba Rijeka, prikazani su motocikli velike povijesne vrijednosti, poput najstarijih, ujedno i najatraktivnijih primjeraka kao što je Moto Guzzi iz 1928. 1934. i 1938. te Gilera iz 1938. godine.
Također, u reliju su sudjelovali i impresivni poslijeratni motocikli marki Vespa, Lambretta, Tomos, MZ, NSU – Pretis i Prima, kao i nešto mlađi modeli Yamahi i Hondi.
Svi oni zadovoljavaju uvjete potrebne za status oldtimera – starost veću od 30 godina i originalno uređenje s jednako starim dijelovima, bez prerađenih komponenata uzetih iz novijih modela.
– I ove godine naš tradicionalni reli kojeg organiziramo u povodu Dana grada Rijeke kreće s kultnog okupljališta na Kantridi, mjesta gdje su nekada vozile speedway utrke. Svake godine okupljamo sve veći broj motocikala, a ove imamo iznenađujući broj sudionika, čak nam je i ponestalo startnih brojeva-oznaka. Interes za oldtimere, automobile i motocikle je velik, govori Marino Radan, predsjednik Oldtimer kluba Rijeka.
Nakon odrađenih ispita spretnosti i točnosti koji se boduju za Prvenstvo Hrvatske oldtimer motocikala, reli povorka se s Kantride uputila na Preluk gdje je organizirano predavanje kroničara automotosporta Miroslava Krpana o povijesti utrkivanja na ovoj legendarnoj stazi, a zatim se uputila u Opatiju i Matulje na središnje druženje i ručak.