Foto Mateo Levak
Razgovarali smo s dugogodišnjom sindikalnom povjerenicom riječke tvrtke
povezane vijesti
- ‘Samo želim raditi’: Riječanka ima dvije diplome, ali nikako ne prolazi na natječajima za zapošljavanje u Gradu Rijeci
- Marko Filipović predložio najveći proračun ikada i najavio novu kandidaturu za riječkoga gradonačelnika
- U planu nadogradnja dvije velike riječke škole. Evo kada bi trebali početi radovi na Drenovi i Zametu
O katastrofalnom stanju u Autotroleju, u kojemu od početka ovog tjedna izostaju i polasci na prigradskim linijama, jučer smo razgovarali i s Nevenkom Mršić, dugogodišnjom povjerenicom Samostalnog sindikata radnika u komunalnim i srodnim djelatnostima Hrvatske u Autotroleju, koja ističe kako problemi u ovom komunalnom društvu nisu započeli jučer, nego traju već godinama, a sada su kulminirali.
– Uništavanje Autotroleja počelo je unatrag više godina, otvaranjem novih gradskih tvrtki koje su preuzele dio poslovanja i uništavanjem svega onoga što je u Autotroleju bilo dobro postavljeno.
Znamo tko je u tome sudjelovao i tko je začetnik svega, od gradske vlasti, gradskih vijeća, stranaka i svih onih koji su glasali za ovakav Autotrolej kakvog danas imamo.
A sad ti isti prozivaju one ljude koji su naslijedili problem, pri čemu sami ne žele riješiti uzrok problema.
U više navrata sam pisala bivšem i sadašnjem gradonačelniku i tražila da se Autotrolej vrati na »tvorničke postavke«.
Naša podružnica je tražila i da se potpiše temeljni kolektivni ugovor za sva komunalna društva, kako bi svi imali ista prava. Ali u razgovoru s gradskim ocima nije bilo sluha.
Danas neki naši kolege traže smjenu direktora, koji je samo naslijedio santu leda koja se već odavno počela otapati, kaže Mršić.
Potpisan dodatak Kolektivnom ugovoru
U Autotroleju je i formalno potpisan dodatak Kolektivnom ugovoru, dogovoren prije desetak dana, kojim su plaće povećane za 15 posto, uvećane su naknade za rad nedjeljom i praznikom, kao i naknade za vrijeme trajanja bolovanja, a naknada za odrađeno puno radno vrijeme je ušla u osnovicu plaće. Hoće li to pridonijeti većem interesu vozača za zapošljavanje u gradskom javnom prijevozniku, tek će se vidjeti.