DDG Group

Denis Šikljan o velikoj investiciji: Prostor Istravina postat će najmodernija gradska četvrt

Edi Prodan

Foto Vedran Karuza

Foto Vedran Karuza

Prenamjena pogona ne samo da bi preoblikovala današnji izgled tog dijela Rijeke, ona bi dala i sasvim novi smisao kvartovske organizacije grada



Rijeka je “carstvo” napuštenih skladišta, dok je pitanje njihove revitalizacije jedno od zanimljivijih govori li se o naslijeđenoj, a neiskorištenoj gradskoj imovini.


Rješenje na pitanje kako do tog iskoraka, kako do u mnogim europskim gradovima popularne “urbane konverzije” ima ugledni riječki poduzetnik Denis Šikljan, vlasnik DDG grupe.


Vizija budućnosti


– Dulje od trideset godina bavim se nekretninama, živim, gradim i prodajem nekretnine. Današnja DDG grupa je nasljednik Euro immobilien groupa koji smo 2019. godine rebrendirali, a u velikoj mjeri osnovna naša djelatnost je razvoj, odnosno vizija budućnosti na određenom prostoru.





U ovom trenutku DDG grupa participira, u mnogim slučajevima i upravlja razvojem projekata u vrijednosti oko pola milijarde eura.


Kad bismo svemu pridružili i projekte koji čekaju dozvole, iznos bi se popeo i do milijarde eura. Istaknut ću prije svih Marriott ičići vrijedan 120 milijuna eura što je ujedno i prvi Marriott by Marriott u Hrvatskoj.


Ipak, za nas je najizazovnija prenamjena riječkog pogona Istravina, naglasio je Šikljan s kojim je razgovor vodio Ervin Pavleković.


Prenamjena pogona


Prenamjena pogona Istravina, što zauzima šest hektara, s vlasnikom Podravkom, vizija je koja ne samo da bi preoblikovala današnji izgled tog dijela Rijeke, ona bi dala i sasvim novi smisao kvartovske organizacije grada.



U sadržajnom smislu bio bi to jedan sveobuhvatni dio grada koji bi u velikoj mjeri korespondirao i s KBC-om.


– Rijeka je idealna za urbanu konverziju, jako je u njoj mnogo mogućih projekata, prostora i objekata koji su naprosto odigrali svoju nekadašnju ulogu i sad čekaju prenamjenu u nešto što je gradu i današnjim vremenima potrebno, zaključio je Šikljan.


Dodao je kako Rijeka ne može bez industrije i luke, kako bi simbioza tih elemenata i svega prije istaknutog morali biti početak velike tranzicija metropole Kvarnera.