Vanderhall Venice

Dalibor odvozio 2.000 kilometara do Bakarca u jurećoj trokolici: ‘Policija me jest zaustavila, ali zato da se slikaju’

Filip Brnelić

Foto Nikola Blagojević

Foto Nikola Blagojević

Trokotač koji vozi Đuričić proizveden je 2021. godine, uredno registriran i uređen



BAKARAC – Međunarodna izložba automobila »Stance Adria« održana u Jadranovu okupila je tristotinjak »spuštenih« automobila, no rijetko je koji dobio pažnju kao jedna nesvakidašnja trokolica.


Ovog se puta nije radilo o žutanjku s bočnim natpisom »New York – Paris – Peckham«, već raritetnom primjerku beskrovnog dvosjeda Vanderhall Venice koji je do Jadrana doputovao obilaznom rutom iz njemačkog Passaua. Njegov upravljač Dalibor Đuričić, Osječanin na radu u ovom pograničnom gradu, u Veniceu je zajedno sa svojom suprugom Anamarijom prešao više od 1.200 kilometara, obišavši Linz, Beč, Budimpeštu i Osijek, a s reporterskom ekipom Novog lista susreo se u Bakarcu gdje je bučna jurilica u samo nekoliko minuta izazvala nemali interes.


Foto galerija: Američka trokolica privukla pažnju u Bakarcu Foto: Nikola Blagojević


– Prošle godine sam na Street Raceu u Osijeku predstavio Vanderhall Carmel, što je sličan model ovome. On ima krov i nije bio modificiran, a gdje god sam se zatekao su me zaustavljali. Venice je još veća atrakcija, maloprije me policija zaustavila na naplatnim kućicama, ne zbog kontrole, nego zato da se slikaju. U par dana u Hrvatskoj već su me upoznali i prolaznici i novinari, stigli su me i prijaviti jer kažu da se neregistrirana formula vozi po gradu. Ovaj Vanderhall je bomba, u njemu je sirova snaga, kaže Đuričić dok našem fotoreporteru spremno pozira pored endema američke proizvodnje.


Atrakcija plaćena komforom




Ljubitelje automobila zanimat će da je Venice automobil namijenjen za cestovnu vožnju, da se u saveznoj državi Utah proizvodi serijski, da ima 1.5 turbo motor, kotače od 18 cola, 200 konja, 30-litarski rezervoar i 650 kilograma. Trokotač koji vozi Đuričić proizveden je 2021. godine, uredno registriran i uređen prema »stage 1« modifikacijama, s punim tankom prelazi i više od 300 kilometara, a kada ga se stisne, može dostići brzine veće od 200 kilometara na sat. U dodatnoj opremi ima sve što jedan vozač može poželjeti, od kožnog interijera i grijanih sjedala do bluetootha, no njegovi će vozači morati biti spremni da atraktivnost plate komforom. Naime, u automobil bez krova i bez vrata ulazi se kao u kadu.


– Dok se u njemu ne provoziš, nisi ni svjestan koliko je nizak. Pri visokim brzinama i glatkom asfaltu nije lako upravljati, moraš imati iskustva s ovakvim vozilima i moraš se naviknuti na njega.


Raritet u Europi


Ovaj auto je najbolji za putovanja u paru, za uzeti lagani produženi vikend i uputiti se gore u Austriju u Alpe, kroz brda. Iako, ljudi u Americi s tim jure, idu gdje god hoće čak i bez kacige, ali po meni on nije baš za autoceste i duge rute jer se ukočiš u vožnji, navodi Dalibor Đuričić koji kaže kako se cijene Venicea kreću od 50 tisuća eura nadalje.


Zaljubljenik u automobile i nekadašnji vozač street racea automobilima se bavi i profesionalno, a ovog mu je macana ustupio prijatelj i suradnik koji je Vanderhallov europski uvoznik. S obzirom na to da Venice u Europi nije viđen te se zasad može naći samo u Njemačkoj, Đuričić njegovom vožnjom spaja ugodnost jedinstvenog iskustva s koristi promocije.


– U nekoliko sam godina provozio aute koji se rijetko mogu voziti, od Rolls Royce Phantoma, do McLarena i Ferrarija. To me prijateljstvo dovelo do toga da i ovaj auto upozna hrvatski asfalt, a iako mi organizatori Stance Adrije kažu da ovo nije »spušten« auto, oduševljeni su s modelom pa su mi kazali da obavezno moram doći, kaže Dalibor koji se nakon Jadranova upućuje na petsto-kilometarski nastavak avanture. Vanderhall Venice proći će zacrtanom rutom kroz Kranjsku Goru, Villach, Salzburg i vratiti se u Passau, a nama ne ostaje nego ovom paru zaželjeti sretan put i uspješno izbjegavanje grmljavinskih nevremena.