Počela gradnja četvrtog traka

Čvor Križišće: Do kraja lipnja obilazno prema Krku i Crikvenici

Darko Pajić

Snimio Ivica TOMIĆ

Snimio Ivica TOMIĆ

Alternativni pravac ide preko čvorova Sv. Kuzam i Bakar, te Jadranskom magistralom prema Bakarcu. Druga alternativa je izlaz na čvoru Hreljin te nastavak starom cestom prema Križišću



RIJEKA  Na krajnjoj istočnoj točki dionice riječke obilaznice Sv. Kuzam – Križišće započela je izgradnja dodatnog četvrtog prometnog traka u duljini od oko 900 metara na relaciji koja povezuje čvor Križišće i rotor na Jadranskoj magistrali. Riječ je o rekonstrukciji državne ceste D523 od raskrižja Šmrika do uklapanja u dionicu Sv. Kuzam – Križišće, a cilj uređenja četvrtog traka jest povećanje protočnosti prometa od novoizgrađene dionice Sv. Kuzam – Križišće do novoizgrađenog čvora Šmrika. Investitor su Hrvatske ceste, izvođač radova je tvrtka »Viadukt«, a vrijednost investicije iznosi oko 7,1 milijun kuna.


Od 1. travnja uvedena je nova privremena regulacija prometa, te je dionica riječke obilaznice na potezu od čvora Hreljin do rotora na Jadranskoj magistrali zatvorena za sav promet, koji se odvija u smjeru od Rijeke prema Krku i Crikvenici. Alternativni prometni pravci mogući su preko čvora Sv. Kuzam i čvora Bakar, gdje se u promet Jadranskom magistralom vozila mogu uključiti i nastaviti prema Bakarcu, Kraljevici i dalje do Krčkog mosta i Crikvenice. Druga alternativa je izlaz na čvoru Hreljin te nastavak putovanja državnom cestom prema Križišću.


U suprotnom smjeru kretanja od Krka ili Crikvenice prema Rijeci zatvorena je dionica od rotora na Jadranskoj magistrali do čvora Križišće. Prema informacijama iz Hrvatskih cesta navedena regulacija prometa trebala bi biti na snazi oko 45 dana zbog radova rekonstrukcije nadvožnjaka u čvoru Križišće, izmještanja plinovoda koji prolazi kroz nadvožnjak, širenja ceste, miniranja usjeka, izgradnje novog upornjaka te izgradnje novog nadvožnjaka. Planira se da će svi predviđeni radovi biti završeni do 30. lipnja, što bi trebao biti krajnji rok prije ulaska u prometnu špicu turističke sezone.




Inače, priprema cijelog projekta izgradnje dodatnog četvrtog traka kasnila je zbog administrativnih imovinsko-pravnih problema, pa se i realizacija odgađala. Stoga će u narednom razdoblju i putovanje do Krka i Crikvenice trajati nešto duže zbog ograničenja prometa na riječkoj obilaznici.