Elegantni hotel Continental dobit će nove sadržaje koji će potvrditi njegov kultni status u Rijeci / Snimio Mateo LEVAK
Brown Grupa postala je vlasnik ukupno sedam hotela, dva restorana i turističkog kampa koji se nalaze na području Rijeke, Kostrene i Kraljevice. »Imali smo iznimno kvalitetnu suradnju s dosadašnjim vodstvom Jadran hotela, Ivanom Franolićem i Zoranom Lušticom, koji su tijekom godina izgradili respektabilnu kompaniju, poručili su iz Brown Hotela
povezane vijesti
Međunarodna grupacija Brown Hotels postala je novi vlasnik riječkih Jadran hotela. Naime, jučer su iz kompanije i službeno potvrdili preuzimanje najveće riječke turističke tvrtke, o čemu se govorilo već početkom jeseni.
Novi vlasnik Jadran hotela u portfelju ima čitav niz »lifestyle i boutique« hotela u Njemačkoj, Grčkoj, Cipru i Izraelu, a kupnjom većinskog paketa dionica Jadran hotela postali su vlasnici ukupno sedam hotela, dva restorana i turističkog kampa koji se nalaze na području Rijeke, Kostrene i Kraljevice.
Iz grupacije su jučer naveli i kako se radi o najvećoj akviziciji u Hrvatskoj nakon kupovine pulskog hotelskog lanca Arena Hospitality Grupe 2017. godine.
U svojim planovima za Jadran hotele i čitavu destinaciju imaju, kažu, velike investicijske i razvojne aktivnosti, s jasnom vizijom transformacije grada Rijeke u međunarodno priznatu turističku destinaciju koja će biti prepoznatljiva po svojoj živopisnoj kulturnoj i zabavnoj sceni, čemu će uvelike pridonijeti karizmatičan stil Brown hotela s jedinstvenom ponudom.
Bogato iskustvo
Brown Grupa tako namjerava provesti sveobuhvatan proces rebrendiranja na svih sedam lokacija na kojima se nalaze objekti u vlasništvu Jadran hotela, a ovom će akvizicijom proširiti vlastiti portfelj u Hrvatskoj, s obzirom na to da već duži niz godina upravljaju manjim hotelskim objektom u Trogiru, Brown Beach Houseom.
– Potencijali Rijeke kao grada su ogromni te smo uvjereni kako može postati značajno turističko središte u hrvatskim, ali i globalnim okvirima te destinacija koja će privlačiti turiste iz cijelog svijeta.
U prilog tome govore i značajna ulaganja, posebice stranih investitora na riječkom području, a mi želimo i planiramo biti dio tog trenda ulažući značajna sredstva u razvoj Rijeke, uključujući izgradnju i obnovu hotela te prepoznatljivih Brown atrakcija kao što su ekskluzivni restorani, barovi na krovu, noćni klubovi, bazeni i spa zone te brojne druge atrakcije.
Grad Rijeka, s međunarodnom zračnom lukom i novim nautičkim marinama koje su u izgradnji, doživljava nevjerojatan zamah i na pravom je putu da se transformira u poželjnu globalnu turističku destinaciju, naglasio je Leon Avigad, osnivač i suvlasnik Brown Hotels Grupe.
Širenjem vlastitog europskog portfelja s novih sedam hotela i jednim kampom na širem riječkom području, Brown Hotels Grupa nastojat će, kažu, i u Hrvatskoj implementirati svoj uspješan pristup koji se temelji na kvalitetnoj usluzi, dizajnu, kreativnosti i stilu, s obzirom na to da tim eksperata Brown Grupe iza sebe ima bogato iskustvo i niz projekata provedenih diljem svijeta kojima su pridonijeli preobrazbi brojnih destinacija u atraktivna turistička središta.
Navedeno je postignuto strateškim i ciljanim ulaganjem u hotele, restorane i popratne atraktivne sadržaje, a ovom investicijom želja je isto ponoviti u gradu Rijeci, kažu u grupaciji.
Filipović: Turizam u Rijeci obara rekordeKomentirajući ulazak novih većinskih vlasnika u Jadran hotele, riječki je gradonačelnik Marko Filipović kazao kako višegodišnja intenzivna ulaganja u razvoj Rijeke kao turističke destinacije svakako pokazuju izvrsne rezultate. – Dolasci i noćenja iz godine u godinu obaraju rekorde. Uz privatni smještaj, koji je posljednjih godina zaista višestruko narastao, iznimno vesele ulaganja u hotelske kapacitete, koji su Rijeci svakako nedostajali. Nakon Hiltona i najave uređenja manjih hotela u središtu grada, Jadran hoteli s novim investitorom kreću u veliki razvojni ciklus. Drago mi je da se izraelska Brown grupacija, čiji su nam vodeći ljudi prije nekoliko mjeseci i predstavili svoje planove, pridružila svjetskim kompanijama koje prepoznaju Rijeku kao grad i destinaciju s velikim razvojnim potencijalom. Siguran sam da će nova ulaganja u hotele Neboder, Jadran i Continental biti dodatni impuls podizanja kvalitete smještajnih kapaciteta i daljnjeg razvoja Rijeke kao cjelogodišnje turističke destinacije, kazao je Filipović. |
Specifični dizajn
Preuzimanjem upravljanja Jadran hotelima Brown Grupa će u narednom razdoblju implementirati prepoznatljivi model uspostavljanja jedinstvenih i dizajnom doista specifičnih hotela čija su obilježja kulturne atrakcije i bogat noćni život.
Budući gosti i stanovnici Rijeke tako mogu očekivati dovođenje međunarodno poznatih kuhara, atraktivne barove poput onog na vrhu hotela Neboder, klubove, bazene, spa zone i druge rekreacijske aktivnosti.
– Tijekom cijelog procesa imali smo iznimno kvalitetnu suradnju s dosadašnjim vodstvom Jadran hotela, Ivanom Franolićem i Zoranom Lušticom, koji su tijekom godina izgradili respektabilnu kompaniju koja u svojem posjedu ima jedinstvene objekte i lokacije, te vjerujemo kako Brown Hotels Grupa može značajno pridonijeti njezinom daljnjem razvoju.
Zaista smo počašćeni i oduševljeni što imamo priliku započeti razvijati našu viziju u Rijeci gdje planiramo implementirati prepoznatljivi Brown Hotels model upravljanja kroz stvaranje živopisnih, jedinstvenih turističkih iskustava koja nadilaze same hotele.
Želimo nastaviti surađivati sa svim dosadašnjim zaposlenicima Jadran hotela, kao i lokalnim stručnjacima te čitavom zajednicom kako bismo zajedno pozicionirali Rijeku kao značajnog igrača na globalnoj turističkoj karti te smo uvjereni kako ćemo našom ponudom hotela, restorana i zabavnih sadržaja privući turiste i posjetitelje iz Europe, Azije i čitavog svijeta, istaknuo je Oshri Deri, globalni izvršni direktor Brown Hotels Collectiona.
Fokus novih vlasnika u narednom razdoblju će biti usmjeren na prva tri hotela u Rijeci, gdje se uskoro planira započeti s renovacijom i preuređenjem, a oni će ubuduće biti poznati pod brendom Brown Hotels.
Među njima su hotel Continental koji će biti preimenovan u Brown Continental Rijeka, hotel Jadran koji će biti Brown Beach Jadran Rijeka i hotel Neboder koji će postati Brown Lighthouse Rijeka.
Aktivnosti renovacije i obnove preostale četiri lokacije provodit će se kroz naredne dvije godine. Obnova samih hotela izvodit će se u skladu s najvišim standardima.
Cjelokupan proces širenja ponude obuhvatit će bazene, suši-barove, otvorene barove, restorane, klubove i mnoge druge zanimljivosti.
Kultni Cont
Brown Continental Rijeka trebao bi postati krunski objekt Brown Hotela u gradu Rijeci koji će ponuditi zanimljive sadržaje lokalnom stanovništvu, kao i brojnim turistima.
Neslužbeno doznajemo kako bi, ako se stvari poslože, trebao ići na kategoriju pet zvjezdica. S dugom poviješću koja seže sve do 1888. godine, Continental predstavlja prepoznatljiv kulturni spomenik.
U Brown Grupi kažu kako stoga planiraju zadržati eleganciju i gracioznost samog hotela te će modernizirati njegov interijer i popratne sadržaje. Brown Continental Rijeka posjetiteljima će tako ponuditi ekskluzivnI restoran, bar, biblioteku s kaminom, spa i wellness centar.
U Brownu su istakli i kako su na kupnji Jadran hotela surađivali s nizom renomiranih domaćih i stranih kompanija.
– Želimo iskazati zahvalnost svim pojedincima i kompanijama koje su bile uključene u ovaj projekt. U čitavom procesu smo imali izvrsnu podršku InterCapitala, odvjetničkog društva Šavorić & Partneri, kao i tvrtke T.C. & Partneri.
Proces dubinske analize provele su tvrtke EY, Gark Consulting i Colliersa, a sve ovo pokazuje ozbiljnost same investicije te našu ambiciju da surađujemo s lokalnim stručnjacima, naveo je u objavi za medije Nir Waizman, suvlasnik Brown Hotels Grupe.
Novi vlasnik doista je jak igrač u turizmu, a imidž gradi na specifičinom dizajnu i estetici svojih objekata. Riječ je o kompaniji osnovanoj 2010. u Tel Avivu, koja u svom sastavu ima dvadesetak hotela u Izraelu, kao i desetak u Grčkoj.
Inače, u svom sastavu grupacija ima i GCH group, jednu od najvećih europskih menadžment kompanija u hotelijerstvu koja ima oko 120 hotela u portfelju, i to najviše u Njemačkoj, potom u Nizozemskoj i Austriji.
Samim time jasno je i kako imaju financijski kapacitet za ulaganja u riječke turističke objekte, ali i što je izuzetno važno – iskustvo poslovanja u ugostiteljskoj industriji.
Novi vlasnik zadržat će i sav personal Jadran hotela, potvrdio nam je jučer Zoran Luštica, predsjednik Uprave Jadran hotela.
Škarpa: Ozbiljan investitorPetar Škarpa, direktor Turističke zajednice grada Rijeke, kazao je kako je ulazak međunarodne Brown Hotels grupacije u Jadran hotele velika stvar za riječki turizam. – Sigurno da su tu i velika očekivanja svih uključenih u riječki turistički proizvod s obzirom na to da će najavljene investicije podignuti ukupnu kvalitetu riječkog turizma novim sadržajima. Nadamo se dobroj i uspješoj suradnji s cjelokupnom Brown grupom i svima uključenima. Radi se o doista ozbiljnom investitoru koji upravlja s jako puno objekata te vjerujemo da će upravo i taj know-how donijeti u Rijeku, paralelno s investicijama i uređenjem objekata više kategorije, te time pridonijeti daljnjem razvoju riječkog turizma, kazao je direktor riječke Turističke zajednice istaknuvši i kako Rijeka i riječki prsten ove godine bilježe rekordan turistički promet od prvi put dostignutih milijun noćenja. – S ovim preuzimanjem se nadamo da će se taj rast nastaviti i u narednim godinama. U svakom slučaju najave vesele i čestitamo na izuzetno kvalitetnoj suradnji Upravi i dosadašnjim vlasnicima, a nadamo se da ćemo imati i uspješnu suradnju s novim vlasnikom, zaključio je Škarpa. |
Zadržati kadrove
– Jedan od vrlo bitnih uvjeta je bio da pod svaku cijenu učinimo sve da ne dođe do odljeva kadrova. No to je i sam investitor potencirao i uspostavljena je vrlo dobra korelacija između investitora, Uprave i zaposlenika tako da cijela priča ide u dobrom pravcu.
Bitno je napomenuti kako se radi o grupaciji s velikim iskustvom u turističkom poslovanju, njima je to glavni biznis i samim time su svjesni izuzetne važnosti samih zaposlenika.
Oni su sve naše djelatnike testirali o njihovu odnosu prema poslu, prema kompaniji i slično, i doista mogu reći kako su znanja i vještine naših djelatnika vrlo visoko rangirali.
Mi se, naime, čitavo ovo vrijeme trudimo zadržati kvalitetne ljude i obučavati nove generacije, kazao je Luštica.
Što se tiče najave doista velikih investicija, kazao je kako će njihova realizacija ovisiti o tempu kojim se budu dobivale potrebne dozvole i rješavala birokratska procedura. A koja je, reći će, dosta otežana.
– Sada se najintenzivniji razgovori vode o tome koje je investicije moguće brzo odraditi. Da vidimo što je moguće, dakle, u najkraćem roku realizirati.
O tome će ovisiti i sama organizacijska struktura. Pitanje investiranja će ustvari dati puno odgovora u narednom periodu, kazao je predsjednik Uprave Jadrana navevši kako će se iduće godine pripremati i vidjeti što se može napraviti i po pitanju Uvale Scott.
Ambicije investitora su doista velike, planiraju se ulaganja u praktički sve objekte, no puno će ovisiti o tome kojom brzinom će uspjeti ishodovati potrebne dozvole.
– Ja se samo nadam da će urbanistička i ostala potpora biti takva da tu neće biti kočenja. Svakako valja istaknuti i kako je stav investitora od početka bio da ima blisku suradnju s lokalnom zajednicom.
To uz ostalo podrazumijeva i suradnju s domaćim arhitektima, izvođačima radova i slično, a jako im je stalo i da budu prihvaćeni kao dio ove zajednice, zaključio je Luštica.
Rijeka bi tako, uz već etabliranu Hilton Costabellu, buduću modernu i tehnološki vrlo naprednu ACI marinu Rijeka koja bi trebala imati pet sidara te najavljenim dizanjem kvalitete svih objekata u sastavu Jadran hotela, a koji imaju i najviše kapaciteta u gradu, kroz koju godinu doista trebala dočekati pravu turističku preobrazbu.