Brown Hotels

Continental postaje središnji riječki hotel. Izraelci odmah kreću s obnovom, evo svih detalja ambicioznog plana

Alenka Juričić Bukarica

Elegantni hotel Continental dobit će nove sadržaje koji će potvrditi njegov kultni status u Rijeci / Snimio Mateo LEVAK

Elegantni hotel Continental dobit će nove sadržaje koji će potvrditi njegov kultni status u Rijeci / Snimio Mateo LEVAK

Brown Grupa postala je vlasnik ukupno sedam hotela, dva restorana i turističkog kampa koji se nalaze na području Rijeke, Kostrene i Kraljevice. »Imali smo iznimno kvalitetnu suradnju s dosadašnjim vodstvom Jadran hotela, Ivanom Franolićem i Zoranom Lušticom, koji su tijekom godina izgradili respektabilnu kompaniju, poručili su iz Brown Hotela



Međunarodna grupacija Brown Hotels postala je novi vlasnik riječkih Jadran hotela. Naime, jučer su iz kompanije i službeno potvrdili preuzimanje najveće riječke turističke tvrtke, o čemu se govorilo već početkom jeseni.


Novi vlasnik Jadran hotela u portfelju ima čitav niz »lifestyle i boutique« hotela u Njemačkoj, Grčkoj, Cipru i Izraelu, a kupnjom većinskog paketa dionica Jadran hotela postali su vlasnici ukupno sedam hotela, dva restorana i turističkog kampa koji se nalaze na području Rijeke, Kostrene i Kraljevice.


Iz grupacije su jučer naveli i kako se radi o najvećoj akviziciji u Hrvatskoj nakon kupovine pulskog hotelskog lanca Arena Hospitality Grupe 2017. godine.




U svojim planovima za Jadran hotele i čitavu destinaciju imaju, kažu, velike investicijske i razvojne aktivnosti, s jasnom vizijom transformacije grada Rijeke u međunarodno priznatu turističku destinaciju koja će biti prepoznatljiva po svojoj živopisnoj kulturnoj i zabavnoj sceni, čemu će uvelike pridonijeti karizmatičan stil Brown hotela s jedinstvenom ponudom.


Bogato iskustvo


Brown Grupa tako namjerava provesti sveobuhvatan proces rebrendiranja na svih sedam lokacija na kojima se nalaze objekti u vlasništvu Jadran hotela, a ovom će akvizicijom proširiti vlastiti portfelj u Hrvatskoj, s obzirom na to da već duži niz godina upravljaju manjim hotelskim objektom u Trogiru, Brown Beach Houseom.


– Potencijali Rijeke kao grada su ogromni te smo uvjereni kako može postati značajno turističko središte u hrvatskim, ali i globalnim okvirima te destinacija koja će privlačiti turiste iz cijelog svijeta.


U prilog tome govore i značajna ulaganja, posebice stranih investitora na riječkom području, a mi želimo i planiramo biti dio tog trenda ulažući značajna sredstva u razvoj Rijeke, uključujući izgradnju i obnovu hotela te prepoznatljivih Brown atrakcija kao što su ekskluzivni restorani, barovi na krovu, noćni klubovi, bazeni i spa zone te brojne druge atrakcije.


Grad Rijeka, s međunarodnom zračnom lukom i novim nautičkim marinama koje su u izgradnji, doživljava nevjerojatan zamah i na pravom je putu da se transformira u poželjnu globalnu turističku destinaciju, naglasio je Leon Avigad, osnivač i suvlasnik Brown Hotels Grupe.


Širenjem vlastitog europskog portfelja s novih sedam hotela i jednim kampom na širem riječkom području, Brown Hotels Grupa nastojat će, kažu, i u Hrvatskoj implementirati svoj uspješan pristup koji se temelji na kvalitetnoj usluzi, dizajnu, kreativnosti i stilu, s obzirom na to da tim eksperata Brown Grupe iza sebe ima bogato iskustvo i niz projekata provedenih diljem svijeta kojima su pridonijeli preobrazbi brojnih destinacija u atraktivna turistička središta.


Navedeno je postignuto strateškim i ciljanim ulaganjem u hotele, restorane i popratne atraktivne sadržaje, a ovom investicijom želja je isto ponoviti u gradu Rijeci, kažu u grupaciji.


Filipović: Turizam u Rijeci obara rekorde

Komentirajući ulazak novih većinskih vlasnika u Jadran hotele, riječki je gradonačelnik Marko Filipović kazao kako višegodišnja intenzivna ulaganja u razvoj Rijeke kao turističke destinacije svakako pokazuju izvrsne rezultate.


– Dolasci i noćenja iz godine u godinu obaraju rekorde. Uz privatni smještaj, koji je posljednjih godina zaista višestruko narastao, iznimno vesele ulaganja u hotelske kapacitete, koji su Rijeci svakako nedostajali.


Nakon Hiltona i najave uređenja manjih hotela u središtu grada, Jadran hoteli s novim investitorom kreću u veliki razvojni ciklus.


Drago mi je da se izraelska Brown grupacija, čiji su nam vodeći ljudi prije nekoliko mjeseci i predstavili svoje planove, pridružila svjetskim kompanijama koje prepoznaju Rijeku kao grad i destinaciju s velikim razvojnim potencijalom.


Siguran sam da će nova ulaganja u hotele Neboder, Jadran i Continental biti dodatni impuls podizanja kvalitete smještajnih kapaciteta i daljnjeg razvoja Rijeke kao cjelogodišnje turističke destinacije, kazao je Filipović.

Specifični dizajn


Preuzimanjem upravljanja Jadran hotelima Brown Grupa će u narednom razdoblju implementirati prepoznatljivi model uspostavljanja jedinstvenih i dizajnom doista specifičnih hotela čija su obilježja kulturne atrakcije i bogat noćni život.


Budući gosti i stanovnici Rijeke tako mogu očekivati dovođenje međunarodno poznatih kuhara, atraktivne barove poput onog na vrhu hotela Neboder, klubove, bazene, spa zone i druge rekreacijske aktivnosti.



– Tijekom cijelog procesa imali smo iznimno kvalitetnu suradnju s dosadašnjim vodstvom Jadran hotela, Ivanom Franolićem i Zoranom Lušticom, koji su tijekom godina izgradili respektabilnu kompaniju koja u svojem posjedu ima jedinstvene objekte i lokacije, te vjerujemo kako Brown Hotels Grupa može značajno pridonijeti njezinom daljnjem razvoju.


Zaista smo počašćeni i oduševljeni što imamo priliku započeti razvijati našu viziju u Rijeci gdje planiramo implementirati prepoznatljivi Brown Hotels model upravljanja kroz stvaranje živopisnih, jedinstvenih turističkih iskustava koja nadilaze same hotele.


Želimo nastaviti surađivati sa svim dosadašnjim zaposlenicima Jadran hotela, kao i lokalnim stručnjacima te čitavom zajednicom kako bismo zajedno pozicionirali Rijeku kao značajnog igrača na globalnoj turističkoj karti te smo uvjereni kako ćemo našom ponudom hotela, restorana i zabavnih sadržaja privući turiste i posjetitelje iz Europe, Azije i čitavog svijeta, istaknuo je Oshri Deri, globalni izvršni direktor Brown Hotels Collectiona.


Fokus novih vlasnika u narednom razdoblju će biti usmjeren na prva tri hotela u Rijeci, gdje se uskoro planira započeti s renovacijom i preuređenjem, a oni će ubuduće biti poznati pod brendom Brown Hotels.


Među njima su hotel Continental koji će biti preimenovan u Brown Continental Rijeka, hotel Jadran koji će biti Brown Beach Jadran Rijeka i hotel Neboder koji će postati Brown Lighthouse Rijeka.


Aktivnosti renovacije i obnove preostale četiri lokacije provodit će se kroz naredne dvije godine. Obnova samih hotela izvodit će se u skladu s najvišim standardima.


Cjelokupan proces širenja ponude obuhvatit će bazene, suši-barove, otvorene barove, restorane, klubove i mnoge druge zanimljivosti.



Kultni Cont


Brown Continental Rijeka trebao bi postati krunski objekt Brown Hotela u gradu Rijeci koji će ponuditi zanimljive sadržaje lokalnom stanovništvu, kao i brojnim turistima.


Neslužbeno doznajemo kako bi, ako se stvari poslože, trebao ići na kategoriju pet zvjezdica. S dugom poviješću koja seže sve do 1888. godine, Continental predstavlja prepoznatljiv kulturni spomenik.


U Brown Grupi kažu kako stoga planiraju zadržati eleganciju i gracioznost samog hotela te će modernizirati njegov interijer i popratne sadržaje. Brown Continental Rijeka posjetiteljima će tako ponuditi ekskluzivnI restoran, bar, biblioteku s kaminom, spa i wellness centar.


U Brownu su istakli i kako su na kupnji Jadran hotela surađivali s nizom renomiranih domaćih i stranih kompanija.


– Želimo iskazati zahvalnost svim pojedincima i kompanijama koje su bile uključene u ovaj projekt. U čitavom procesu smo imali izvrsnu podršku InterCapitala, odvjetničkog društva Šavorić & Partneri, kao i tvrtke T.C. & Partneri.


Proces dubinske analize provele su tvrtke EY, Gark Consulting i Colliersa, a sve ovo pokazuje ozbiljnost same investicije te našu ambiciju da surađujemo s lokalnim stručnjacima, naveo je u objavi za medije Nir Waizman, suvlasnik Brown Hotels Grupe.


Novi vlasnik doista je jak igrač u turizmu, a imidž gradi na specifičinom dizajnu i estetici svojih objekata. Riječ je o kompaniji osnovanoj 2010. u Tel Avivu, koja u svom sastavu ima dvadesetak hotela u Izraelu, kao i desetak u Grčkoj.


Inače, u svom sastavu grupacija ima i GCH group, jednu od najvećih europskih menadžment kompanija u hotelijerstvu koja ima oko 120 hotela u portfelju, i to najviše u Njemačkoj, potom u Nizozemskoj i Austriji.


Samim time jasno je i kako imaju financijski kapacitet za ulaganja u riječke turističke objekte, ali i što je izuzetno važno – iskustvo poslovanja u ugostiteljskoj industriji.


Novi vlasnik zadržat će i sav personal Jadran hotela, potvrdio nam je jučer Zoran Luštica, predsjednik Uprave Jadran hotela.


Škarpa: Ozbiljan investitor

Petar Škarpa, direktor Turističke zajednice grada Rijeke, kazao je kako je ulazak međunarodne Brown Hotels grupacije u Jadran hotele velika stvar za riječki turizam.


– Sigurno da su tu i velika očekivanja svih uključenih u riječki turistički proizvod s obzirom na to da će najavljene investicije podignuti ukupnu kvalitetu riječkog turizma novim sadržajima.


Nadamo se dobroj i uspješoj suradnji s cjelokupnom Brown grupom i svima uključenima. Radi se o doista ozbiljnom investitoru koji upravlja s jako puno objekata te vjerujemo da će upravo i taj know-how donijeti u Rijeku, paralelno s investicijama i uređenjem objekata više kategorije, te time pridonijeti daljnjem razvoju riječkog turizma, kazao je direktor riječke Turističke zajednice istaknuvši i kako Rijeka i riječki prsten ove godine bilježe rekordan turistički promet od prvi put dostignutih milijun noćenja.


– S ovim preuzimanjem se nadamo da će se taj rast nastaviti i u narednim godinama. U svakom slučaju najave vesele i čestitamo na izuzetno kvalitetnoj suradnji Upravi i dosadašnjim vlasnicima, a nadamo se da ćemo imati i uspješnu suradnju s novim vlasnikom, zaključio je Škarpa.

Zadržati kadrove


– Jedan od vrlo bitnih uvjeta je bio da pod svaku cijenu učinimo sve da ne dođe do odljeva kadrova. No to je i sam investitor potencirao i uspostavljena je vrlo dobra korelacija između investitora, Uprave i zaposlenika tako da cijela priča ide u dobrom pravcu.


Bitno je napomenuti kako se radi o grupaciji s velikim iskustvom u turističkom poslovanju, njima je to glavni biznis i samim time su svjesni izuzetne važnosti samih zaposlenika.


Oni su sve naše djelatnike testirali o njihovu odnosu prema poslu, prema kompaniji i slično, i doista mogu reći kako su znanja i vještine naših djelatnika vrlo visoko rangirali.


Mi se, naime, čitavo ovo vrijeme trudimo zadržati kvalitetne ljude i obučavati nove generacije, kazao je Luštica.


Što se tiče najave doista velikih investicija, kazao je kako će njihova realizacija ovisiti o tempu kojim se budu dobivale potrebne dozvole i rješavala birokratska procedura. A koja je, reći će, dosta otežana.



– Sada se najintenzivniji razgovori vode o tome koje je investicije moguće brzo odraditi. Da vidimo što je moguće, dakle, u najkraćem roku realizirati.


O tome će ovisiti i sama organizacijska struktura. Pitanje investiranja će ustvari dati puno odgovora u narednom periodu, kazao je predsjednik Uprave Jadrana navevši kako će se iduće godine pripremati i vidjeti što se može napraviti i po pitanju Uvale Scott.


Ambicije investitora su doista velike, planiraju se ulaganja u praktički sve objekte, no puno će ovisiti o tome kojom brzinom će uspjeti ishodovati potrebne dozvole.


– Ja se samo nadam da će urbanistička i ostala potpora biti takva da tu neće biti kočenja. Svakako valja istaknuti i kako je stav investitora od početka bio da ima blisku suradnju s lokalnom zajednicom.


To uz ostalo podrazumijeva i suradnju s domaćim arhitektima, izvođačima radova i slično, a jako im je stalo i da budu prihvaćeni kao dio ove zajednice, zaključio je Luštica.


Rijeka bi tako, uz već etabliranu Hilton Costabellu, buduću modernu i tehnološki vrlo naprednu ACI marinu Rijeka koja bi trebala imati pet sidara te najavljenim dizanjem kvalitete svih objekata u sastavu Jadran hotela, a koji imaju i najviše kapaciteta u gradu, kroz koju godinu doista trebala dočekati pravu turističku preobrazbu.